Band of Brothers

Started by J0ell, November 28, 2012, 16:04:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J0ell

Is hier iemand die band of brothers kijkt?
Er is namelijk geen topic van  :o!



Verhaallijn.

Band of Brothers is een tiendelige televisieserie uit 2001 over de Tweede Wereldoorlog. Het is een co-productie van Steven Spielberg en Tom Hanks, waarin de rol van de Easy Company van het 506th Parachute Infantry Regiment, US 101st Airborne Division, in de oorlog wordt getoond. De serie begint met de training in Amerika voorafgaand aan de landing in Normandië en eindigt in het "Adelaarsnest" van Adolf Hitler, aan het einde van de oorlog. 'Band of Brothers' is gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen Ambrose.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

skank1

Ik denk dat de meeste hem op bluray hebben uiteraard. En al 10 keer gezien hebben  ;D

Absolute topreeks
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martinus

Quote from: skank1 on November 28, 2012, 16:19:02
Ik denk dat de meeste hem op bluray hebben uiteraard. En al 10 keer gezien hebben  ;D

Absolute topreeks

idd, en daarna The Pacific aan de beurt...
............

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

J0ell

Quote from: Martinus on November 28, 2012, 19:17:05
idd, en daarna The Pacific aan de beurt...

Beide inderdaad al meerdere malen gezien, geweldige serie!
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

VlisChris

Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik The Pacific nooit gezien heb. Wel eens aan begonnen met een maatje van me, maar nooit verder dan een halve aflevering gekomen. Ga maar eens zorgen dat ik die kan kijken binnenkort :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J0ell

Quote from: Christiaan S on November 28, 2012, 20:11:26
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik The Pacific nooit gezien heb. Wel eens aan begonnen met een maatje van me, maar nooit verder dan een halve aflevering gekomen. Ga maar eens zorgen dat ik die kan kijken binnenkort :)

Zeker een aanrader, zeer goede serie.
Je gaat er zeker van genieten ;)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Exxar

Beiden zeer goede series. Ik heb ze ook in mijn rek staan.
(en de beeld- en geluidskwaliteit is ook super)

J0ell

Quote from: Exxar on November 28, 2012, 20:43:06
Beiden zeer goede series. Ik heb ze ook in mijn rek staan.
(en de beeld- en geluidskwaliteit is ook super)

Zal de gehele series opnieuw moeten kijken voor een goede ervaring.  Heb ze namelijk met mn oude vertrouwde logitech z-5500 gekeken, het geluid is wel oke maar wil het toch eens met mn huidige 5.1 set ervaren
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

RubenV.

Toevallig twee maanden geleden weer helemaal opnieuw gekeken, blijft echt een top serie :clapping: De Pacific vind ik ook goed, maar wel minder dan Band of Brothers. Naar mijn idee bouw je bij de Pacific niet echt een band op met de hoofdpersonen zoals bij Band of Brothers. Er zit minder verhaal in mbt. de persoonlijke ontwikkelingen die de karakters doormaken, beginnende op de "para-school".
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

DennisH

pas geleden een weer een aflevering gezien vanaf bluray maar dan op ons nieuwe scherm  8), prachtige serie en hij komt regelmatig in de aanbieding voor rond de €20, dus gewoon halen die box.

RubenV.

Ik las van de week dat Tom Hanks en Steven Spielberg weer aan een nieuwe serie over WOII zijn begonnen. Dit maal iets met piloten...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Martinus

Quote from: RubenV. on January 21, 2013, 23:19:06
Ik las van de week dat Tom Hanks en Steven Spielberg weer aan een nieuwe serie over WOII zijn begonnen. Dit maal iets met piloten...

jip. zal ook weer mooi worden. Hoop op een verhaal a la bob en niet zoals pacific.
............

RubenV.

Quote from: Martinus on January 22, 2013, 08:25:00
jip. zal ook weer mooi worden. Hoop op een verhaal a la bob en niet zoals pacific.

The Pacific viel kwa verhaal (kwa actie overigens niet) een beetje tegen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Harry HT

Hi,
Quote from: joelvandebeek on November 28, 2012, 16:04:12
Is hier iemand die band of brothers kijkt?
Er is namelijk geen topic van  :o!
Drama queen  :D

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=5830.msg51099#msg51099 Bijna 10 jaar geleden geopend

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

J0ell

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

LuPo

Elke zichzelf respecterende ht-forummer heeft BoB in huis! Referentiekwaliteit! :D