Pawn stars

Started by thonha, November 27, 2012, 14:05:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RubenV.

#25
Quote from: alexander2 on November 29, 2012, 21:58:20
Yep

edit; zie de originele post.

christiaan

Te gek  :thumbs-up: Heb ik weer wat nieuw kijkvoer.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Quote from: RubenV. on November 30, 2012, 23:27:41
Te gek  :thumbs-up: Heb ik weer wat nieuw kijkvoer.

Is niet echt mijn ding.

Etiennevh

Heb je vanavond gezien? Die Dave Hester pakt effe 12 K aan een paar neushoorn sieraden. Voor 325 dollar een box gekocht.

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

thonha


Mordante

Hoeveel van deze serie is in scene gezet?

Robbo

Helemaal natuurlijk.   Er zijn vast preselecties of te bepalen of je iets interessants bij hebt.   Helemaal nu het populair is zal de winkel vast heel druk zijn met touristen.  Die experts zijn op die dagen vast al aanwezig.   

Overigens moeten die experts ook betalen om aan het programma mee te doen.  De wapen expert van de eerste paar seizoenen is daarom ook niet meer aanwezig.  Te prijzig, teveel eisen van de producenten.

Neemt niet weg dat het meeste leuk en interessant is.  Tenminste wat er aan de balie gebeurt, de rest skip ik voortaan door. 

Etiennevh

En zo'n Storage Wars dan.. daar valt weinig aan in scène te zetten toch?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

alexander2

Quote from: Robbo on January  6, 2013, 15:23:21
Helemaal natuurlijk.   Er zijn vast preselecties of te bepalen of je iets interessants bij hebt.   Helemaal nu het populair is zal de winkel vast heel druk zijn met touristen.  Die experts zijn op die dagen vast al aanwezig.   

Overigens moeten die experts ook betalen om aan het programma mee te doen.  De wapen expert van de eerste paar seizoenen is daarom ook niet meer aanwezig.  Te prijzig, teveel eisen van de producenten.

Neemt niet weg dat het meeste leuk en interessant is.  Tenminste wat er aan de balie gebeurt, de rest skip ik voortaan door.

Waar heb je dit vandaan?

svmnb

Quote from: Etiennevh on January  6, 2013, 16:23:11
En zo'n Storage Wars dan.. daar valt weinig aan in scène te zetten toch?

Het lijkt mij sterk dat ze het risico lopen dat er alleen wat oude matrassen worden geveild. Ik geloof dat niks op tv ook maar iets van reality heeft.
Zo is er ook altijd strijd onderling, er moet iets van drama in zitten, anders haken kijkers af. Hardcore Pawn zit vol met gescripte ruzies, net als American Chopper bijvoorbeeld.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

VlisChris

Wat mij vooral opvalt is dat veel van die shows consequent hetzelfde formaat hebben.
Altijd eerst het een, dan het ander, dan een derde stuk, en als klapper komt het vierde stuk. Of je nu aflevering 1 bekijkt, of aflevering 184.403.398 maakt niet uit.
Ook leuk, shows als Alaska Air of hoe heet dat. Komen ze aan op een moeilijk bereikbaar zandplaatje in een rivier waarbij ze blij zijn dat ze levend geland zijn. Maar er staat al wel een cameraploeg om te filmen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbo

Het eerste is productie logica.  Tweede heb ik ergens op internet gevonden omdat ik benieuwd was waarom die Shaun niet meer in de show zat, terwijl die duidelijk veel beter was dan wat de hele reeks wapen expert die erna gekomen zijn.

alexander2

Quote from: Robbo on January  6, 2013, 21:52:17
Het eerste is productie logica.  Tweede heb ik ergens op internet gevonden omdat ik benieuwd was waarom die Shaun niet meer in de show zat, terwijl die duidelijk veel beter was dan wat de hele reeks wapen expert die erna gekomen zijn.

Je bedoelt Sean Rich?