Pawn stars

Started by thonha, November 27, 2012, 14:05:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thonha

Meer liefhebbers hier van Pawn stars?

Pawn stars is een Amerikaanse reality tv show. De serie is gefilmd in Las Vegas, Nevada. Hier worden de dagelijkse activiteiten gefilmd van de wereld bekende Gold & Silver Pawn Shop. Deze pawn shop is een familiezaak welke in 1988 is geopende door Richard Harrison "The old man"  samen met zijn zoon Rick Harrison. Rick zijn zoon Corey " Big Hoss" werkt hier al vanaf dat hij een kind is, zijn vriend Austin Russel " chumlee" Is hier later bijgekomen.



En dan vooral de gene die het meest toevoegt aan het programma, Chumlee:



Kan me er zelf erg goed mee vermaken  ;D

alexander2

Geweldige serie fan vanaf aflevering 1.
Vandaag weer 2 afleveringen binnengeharkt Pawn.Stars.S06E07 + 8.720p.HDTV.x264

Hardcore pawn is geweldige trash om naar te kijken.
Cajun pawn stars is helemaal nada.

NL reality vind ik helemaal niets maar USA reality kan soms zo over de top zijn dat het leuk is.

OCC
Storage Wars
:clapping: :clapping:

W.Otter

klopt, erg leuk! 'the old man' is ook altijd lachen.
cajun pawnstars vind ik niets inderdaad, en hardcore pawn is wel grappig maar denk dat al die arme sloebers in detroit gewoon geld krijgen om rotzooi te schoppen.

storage wars ben ik ook erg grote fan van! auction hunters is allemaal in scene gezet maar ook wel leuk om te zien wat er allemaal voorbij komt
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Raymond187

Het beeld kwaliteit van deze serie  :worship:

Is even leuk, maar daarna wel gezien. Storage wars dito.

Etiennevh

Prachtig programma, evenals Storage Wars.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

alexander2


Hanky Panky

Quote from: W.Otter on November 27, 2012, 15:10:55
klopt, erg leuk! 'the old man' is ook altijd lachen.
cajun pawnstars vind ik niets inderdaad, en hardcore pawn is wel grappig maar denk dat al die arme sloebers in detroit gewoon geld krijgen om rotzooi te schoppen.

storage wars ben ik ook erg grote fan van! auction hunters is allemaal in scene gezet maar ook wel leuk om te zien wat er allemaal voorbij komt

+1 Storage wars en Auction Hunters zijn inderdaad wel grappig. Bij die laatste zie je ze echter nooit een zeperd kopen, dat is wel jammer. Ze maken meestal 8 mille winst per aflevering  :D

Alle drie de series volledig gedownload, HC Pawn moet ik nog aan beginnen naast wat ik op TV al gezien heb. Die hebben vaak best boeiende dingen.

Kijk ook eens naar Counting Cars, een auto veredelaar uit Las Vegas die soms ook voor de HC Pawn club iets doet
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on November 27, 2012, 15:39:13
+1 Storage wars en Auction Hunters zijn inderdaad wel grappig. Bij die laatste zie je ze echter nooit een zeperd kopen, dat is wel jammer. Ze maken meestal 8 mille winst per aflevering  :D

Alle drie de series volledig gedownload, HC Pawn moet ik nog aan beginnen naast wat ik op TV al gezien heb. Die hebben vaak best boeiende dingen.

Kijk ook eens naar Counting Cars, een auto veredelaar uit Las Vegas die soms ook voor de HC Pawn club iets doet

Hee hou is op dat is ook 1 van mijn favo's.  :D

Dan maar alles opsommen

Gold Rush Alaska
Hardcore pawn
OCC
Pawn stars
Storage wars
Storage wars Texas
Shipping wars


W.Otter

Quote from: alexander2 on November 27, 2012, 16:00:53
Hee hou is op dat is ook 1 van mijn favo's.  :D

Dan maar alles opsommen

Gold Rush Alaska
Hardcore pawn
OCC
Pawn stars
Storage wars
Storage wars Texas
Shipping wars

ben benieuwd naar season 3 van gold rush alaska en die jongen van 17 met zn opa van 91. prachtig!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Raymond187

Tuna wars?
of heet die anders?

Vind die ook wel leuk net als die crab vissers  :thumbs-up:

Valt het niemand op dat het beeld van deze series zo subliem is :O

Zeker allemaal op CRT he  O0

alexander2

Quote from: W.Otter on November 27, 2012, 16:03:42
ben benieuwd naar season 3 van gold rush alaska en die jongen van 17 met zn opa van 91. prachtig!

Dat is echt de topper en er gaat heel veel geld in dat wereldje om maar dan aan de verkeerde kant van de balans.
Alaska is geen vakantiegebied verre van dat.

thonha

Quote from: alexander2 on November 27, 2012, 14:41:16


Hardcore pawn is geweldige trash om naar te kijken.

:clapping: :clapping:

Hardcore pawn is bijna een eigen genre, kan me er erg goed mee vermaken. Elke dag ontevreden mensen die de winkel uit worden gescholden  ;D en op een product met een waarde van 5000 dollar een tegenbod krijgen van 50 :P

alexander2

De realiteit is dat er bijna op elke hoek een pawn shop is in de USA. :D
Hardcore pawn noemen wij amusant maar zo gaan de gemiddelde Pawn shops met de klanten om. ;)

thonha

Quote from: alexander2 on November 27, 2012, 17:02:36
De realiteit is dat er bijna op elke hoek een pawn shop is in de USA. :D
Hardcore pawn noemen wij amusant maar zo gaan de gemiddelde Pawn shops met de klanten om. ;)

Ben zelf nog nooit in the USA geweest, maar mocht ik er een keer komen dan breng ik zeker een bezoekje aan een pawn shop :) Lijkt me erg leuk om eens rond te kijken. Nu heb je in Nederland wel used products etc maar is allemaal toch een stuk kleiner dan daar.

J0ell

Geweldige ''serie'' dit blijft elke aflevering weer leuk.  :clapping:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

RubenV.

Quote from: alexander2 on November 27, 2012, 16:00:53
Hee hou is op dat is ook 1 van mijn favo's.  :D

Dan maar alles opsommen

Gold Rush Alaska
Hardcore pawn
OCC
Pawn stars
Storage wars
Storage wars Texas
Shipping wars

+ deadliest catch en gold divers
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Quote from: RubenV. on November 29, 2012, 00:44:17
+ deadliest catch en gold divers

Yep Gold divers aka Bering Sea Gold: Under the Ice is ook niet slecht.
Iemand wel is Jungle gold gezien?

svmnb

Leuk, maar totaal ongeloofwaardig.
In iedere aflevering komen er 3 experts aan te pas om spullen te valideren/taxeren.
Iedere pawnshop zou binnen een half jaar failliet zijn met zulke praktijken.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

RubenV.

Quote from: alexander2 on November 29, 2012, 02:29:04
Yep Gold divers aka Bering Sea Gold: Under the Ice is ook niet slecht.
Iemand wel is Jungle gold gezien?

Jungle gold? Dat is dan zoiets als gold divers alleen dan in de jungle neem ik aan. Dat ga ik eens even opzoeken  :thumbs-up:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

thonha

Quote from: alexander2 on November 29, 2012, 02:29:04
Iemand wel is Jungle gold gezien?

Word dit in Nederland gewoon op tv uitgezonden?

alexander2

Quote from: thonha on November 29, 2012, 14:49:30
Word dit in Nederland gewoon op tv uitgezonden?

Ongetwijfeld met heel veel reclame en niet te vergeten wat ze over 250 jaar gaan uitzenden.

J0ell

Quote from: alexander2 on November 29, 2012, 15:08:43
Ongetwijfeld met heel veel reclame en niet te vergeten wat ze over 250 jaar gaan uitzenden.

Zelf nog nooit gezien, enig idee welke zender?
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

alexander2

Quote from: joelvandebeek on November 29, 2012, 17:57:53
Zelf nog nooit gezien, enig idee welke zender?

Weet niet ik kijk nooit naar tv enkel downloads ik ga ervan uit dat dit al uit wordt gezonden?

J0ell

Quote from: alexander2 on November 29, 2012, 21:35:28
Weet niet ik kijk nooit naar tv enkel downloads ik ga ervan uit dat dit al uit wordt gezonden?

Als ik het zo zie wordt het alleen nog in America uitgezonden, maar downloads zullen wel beschikbaar wezen.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

alexander2

#24
Quote from: joelvandebeek on November 29, 2012, 21:39:45
Als ik het zo zie wordt het alleen nog in America uitgezonden, maar downloads zullen wel beschikbaar wezen.

Yep

Edit door Christiaan: helaas is een NZB met die gegevens wel erg makkelijk te vinden :) Dus even weggehaald.