Het Devialet topic

Started by Deleted member, November 25, 2012, 13:04:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

KraaijCheck

Bjorn, kun je al wat zeggen over de vergelijkingen tussen eerder genoemde modellen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bmateijsen

Quote from: KraaijCheck on October 15, 2016, 14:53:37
Bjorn, kun je al wat zeggen over de vergelijkingen tussen eerder genoemde modellen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zeker... Maar je mag ook zelf komen luisteren ;). De 220 is toch echt wel andere koek dan de 200. Ik vind hem vooral meer organisch, natuurlijker en je hoort ook duidelijk dat er meer vermogen is. Gemak in de muziek...

KraaijCheck

En de 220 tov een 400? Dat is een vergelijking waar vele wel nieuwsgierig naar zijn volgens mij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bmateijsen

Quote from: KraaijCheck on October 15, 2016, 15:02:18
En de 220 tov een 400? Dat is een vergelijking waar vele wel nieuwsgierig naar zijn volgens mij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die is tot heden nog niet aan bod geweest... Maar wordt a.s. vrijdag gedaan op verzoek van een klant ;)

crachmad

Bjorn, staat de 220 ook in de settings op 2x220 watt? De mijne krijg ik niet verder dan 2x 200!?

Doubleoz

Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

eric_audio

NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Charlemagne

Mooie review. De Devialet 200 wordt er eveneens in bejubeld.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

eric_audio

Quote from: Charlemagne on November  8, 2016, 12:09:16
Mooie review. De Devialet 200 wordt er eveneens in bejubeld.

Ja, en daar ben ik ook nog steeds erg blij mee. Wat opvalt aan de review (althans de review die ik gepost heb), is dat de nieuwe serie een evolutie is van wat al zo goed was, maar geen revolutie. Mooi als je toch wil upgraden, maar geen reden om je oude Devialet te dumpen. Maar goed, dat is maar een review, ik heb de nieuwe serie zelf nog niet gehoord.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Kerkhoffd

Ik twijfel altijd enorm om mijn persoonlijke bevindingen te posten. Ik lees ook de raving reviews van de Pro serie, maar heb daar zelf een vooralsnog iets genuanceerder beeld van. De stap naar 220 Pro is in mijn beleving niet per definitie in alle gevallen de 'betere' stap Erik. Een en ander zal ook afhangen van de gevoeligheid en het karakter van je luidsprekers en je persoonlijke smaak.

De upgradeprijs is al met al behoorlijk fors en maakt een vergelijking met een (tweede tweedehands of ex-demo aan te schaffen 200) 400 ook relevant. In de vergelijking tussen de D200 en de D220 Pro werd het verschil in weergave duidelijk. Inderdaad meer organisch, zoals Bjorn aangeeft, maar ook met een voor mijn gevoel andere (iets minder neutrale misschien?) signatuur.

De stap naar de 400 was voor mij een overtuigender. Waar de 220 Pro meer rust brengt, brengt de 400 dit in de overtreffende trap. Waar de 220 Pro organischer klonk, verdween ook bij de 400 het kleine digitale randje in het hoog. Het verschil in karakter bleef echter. De 400 bracht bovendien een ruim bredere en diepere stage en een zo mogelijk nog lagere ruisvloer. Wat ik niet verwacht had bracht de 400 in mijn set met mijn luidsprekers ook een stap voor wat betreft de doortekening van de lagen in de muziek en een grotere klankrijkdom in de muziek. Dit laatste kan ik overigens alleen vergelijken met de 200.

Bij luidsprekers als bijvoorbeeld de Kef LS50 kan ik me voorstellen dat de nieuwe range beter matcht dan de 200. Voor iedereen een kwestie van smaak en eigen afweging. De oude Expert range leek me zoals gezegd wat neutraler. Maar dat kan dus ook mijn voorkeur geweest zijn die nu spreekt.

Mijn luidsprekers vragen bijvoorbeeld best wat vermogen. De Virgo's dippen op 3,2 Ohm. Gesteld voor de upgrade vraag was voor mij de keuze door de luistersessie wel meteen duidelijk. Voor mij was de stap naar 440 Pro een (veel) te grote stap, en de next best thing in mijn setup is wat mij betreft niet de 220 Pro, maar de 400. Maakt dat de Expert range minder goed? Nee, nog steeds een fantastische en zeer begerenswaardige versterker/DAC die ik zo weer zou kopen. Misschien dat ik over vijf jaar klaar ben voor de stap naar de opvolger van de D440 Pro.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

eric_audio

Quote from: Kerkhoffd on November  8, 2016, 16:01:53
Ik twijfel altijd enorm om mijn persoonlijke bevindingen te posten. Ik lees ook de raving reviews van de Pro serie, maar heb daar zelf een vooralsnog iets genuanceerder beeld van. De stap naar 220 Pro is in mijn beleving niet per definitie in alle gevallen de 'betere' stap Erik. Een en ander zal ook afhangen van de gevoeligheid en het karakter van je luidsprekers en je persoonlijke smaak.

De upgradeprijs is al met al behoorlijk fors en maakt een vergelijking met een (tweede tweedehands of ex-demo aan te schaffen 200) 400 ook relevant. In de vergelijking tussen de D200 en de D220 Pro werd het verschil in weergave duidelijk. Inderdaad meer organisch, zoals Bjorn aangeeft, maar ook met een voor mijn gevoel andere (iets minder neutrale misschien?) signatuur.

De stap naar de 400 was voor mij een overtuigender. Waar de 220 Pro meer rust brengt, brengt de 400 dit in de overtreffende trap. Waar de 220 Pro organischer klonk, verdween ook bij de 400 het kleine digitale randje in het hoog. Het verschil in karakter bleef echter. De 400 bracht bovendien een ruim bredere en diepere stage en een zo mogelijk nog lagere ruisvloer. Wat ik niet verwacht had bracht de 400 in mijn set met mijn luidsprekers ook een stap voor wat betreft de doortekening van de lagen in de muziek en een grotere klankrijkdom in de muziek. Dit laatste kan ik overigens alleen vergelijken met de 200.

Bij luidsprekers als bijvoorbeeld de Kef LS50 kan ik me voorstellen dat de nieuwe range beter matcht dan de 200. Voor iedereen een kwestie van smaak en eigen afweging. De oude Expert range leek me zoals gezegd wat neutraler. Maar dat kan dus ook mijn voorkeur geweest zijn die nu spreekt.

Mijn luidsprekers vragen bijvoorbeeld best wat vermogen. De Virgo's dippen op 3,2 Ohm. Gesteld voor de upgrade vraag was voor mij de keuze door de luistersessie wel meteen duidelijk. Voor mij was de stap naar 440 Pro een (veel) te grote stap, en de next best thing in mijn setup is wat mij betreft niet de 220 Pro, maar de 400. Maakt dat de Expert range minder goed? Nee, nog steeds een fantastische en zeer begerenswaardige versterker/DAC die ik zo weer zou kopen. Misschien dat ik over vijf jaar klaar ben voor de stap naar de opvolger van de D440 Pro.

Thanks, interessante bespiegelingen. Het enige is natuurlijk wel, dat de eventuele upgrade van 200 naar 400 slecht korte tijd mogelijk zal zijn, omdat er binnenkort geen 200's meer leverbaar zullen zijn. Dus als iemand naar 400 wil upgraden, moet hij het snel doen.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Kerkhoffd

Klopt. Tweedehands exemplaren zullen er nog wel zijn. Ex-demo is nu zeer interessant.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

YamahaRXV

Quote from: Kerkhoffd on November  8, 2016, 16:01:53
Ik twijfel altijd enorm om mijn persoonlijke bevindingen te posten. Ik lees ook de raving reviews van de Pro serie, maar heb daar zelf een vooralsnog iets genuanceerder beeld van. De stap naar 220 Pro is in mijn beleving niet per definitie in alle gevallen de 'betere' stap Erik. Een en ander zal ook afhangen van de gevoeligheid en het karakter van je luidsprekers en je persoonlijke smaak.

De upgradeprijs is al met al behoorlijk fors en maakt een vergelijking met een (tweede tweedehands of ex-demo aan te schaffen 200) 400 ook relevant. In de vergelijking tussen de D200 en de D220 Pro werd het verschil in weergave duidelijk. Inderdaad meer organisch, zoals Bjorn aangeeft, maar ook met een voor mijn gevoel andere (iets minder neutrale misschien?) signatuur.

De stap naar de 400 was voor mij een overtuigender. Waar de 220 Pro meer rust brengt, brengt de 400 dit in de overtreffende trap. Waar de 220 Pro organischer klonk, verdween ook bij de 400 het kleine digitale randje in het hoog. Het verschil in karakter bleef echter. De 400 bracht bovendien een ruim bredere en diepere stage en een zo mogelijk nog lagere ruisvloer. Wat ik niet verwacht had bracht de 400 in mijn set met mijn luidsprekers ook een stap voor wat betreft de doortekening van de lagen in de muziek en een grotere klankrijkdom in de muziek. Dit laatste kan ik overigens alleen vergelijken met de 200.

Bij luidsprekers als bijvoorbeeld de Kef LS50 kan ik me voorstellen dat de nieuwe range beter matcht dan de 200. Voor iedereen een kwestie van smaak en eigen afweging. De oude Expert range leek me zoals gezegd wat neutraler. Maar dat kan dus ook mijn voorkeur geweest zijn die nu spreekt.

Mijn luidsprekers vragen bijvoorbeeld best wat vermogen. De Virgo's dippen op 3,2 Ohm. Gesteld voor de upgrade vraag was voor mij de keuze door de luistersessie wel meteen duidelijk. Voor mij was de stap naar 440 Pro een (veel) te grote stap, en de next best thing in mijn setup is wat mij betreft niet de 220 Pro, maar de 400. Maakt dat de Expert range minder goed? Nee, nog steeds een fantastische en zeer begerenswaardige versterker/DAC die ik zo weer zou kopen. Misschien dat ik over vijf jaar klaar ben voor de stap naar de opvolger van de D440 Pro.

Interessant en leuk om jouw bevindingen te lezen Daan  :thumbs-up: (dank nog voor jouw gedetailleerde PM  ;))
Ik heb door het nodige tijdgebrek en tevens andere prioriteiten in de vrije tijd besteding nog geen mogelijk gehad om de 220 Pro te kunnen beluisteren of zelfs te vergelijken met de LE 200 die hier overigens ook nog steeds zeer goed bevalt.
Daarbij moet ik ook melden dat er vanuit de dealer waar mijn Devialet is aangeschaft tot zover geen sessies zijn gepland om klankmatige verschillen tussen de LE 200 en de 220 Pro naar voren te laten komen en de upgrade mogelijkheid wat meer te promoten bij de (vaste) klanten.
Dit pakt BB&G naar mijn beleving dus zeer goed op.

Met name de onderstaande gequote tekst vind ik toch wel interessant te lezen omdat ik op basis van de LE 200 daar inmiddels ook wel de nodige beeldvorming van heb.

Quote from: Kerkhoffd on November  8, 2016, 16:01:53
In de vergelijking tussen de D200 en de D220 Pro werd het verschil in weergave duidelijk. Inderdaad meer organisch, zoals Bjorn aangeeft, maar ook met een voor mijn gevoel andere (iets minder neutrale misschien?) signatuur.

De oude Expert range leek me zoals gezegd wat neutraler. Maar dat kan dus ook mijn voorkeur geweest zijn die nu spreekt.


Als we het hebben over een ''neutrale'' klanksignatuur vind ik naar mijn ervaringen juist de LE 200 daar een mooi voorbeeld van en heb tot op heden al meermaals ervaren dat de LE 200 in zoverre mate neutraal is dat hij in staat is om iedere klankmatige verandering qua bron in de keten eerlijk en ongekleurd weer te geven.
Gisteren heb ik na lange tijd weer eens wat uren lekker kunnen luisteren en heb daarbij ook de nodige softwarematige aanpassingen aan de C.A.T. renderer uitgevoerd die meteen hoorbaar waren en een dermate groot verschil in klanksignatuur lieten horen dat ik er zoals eerdere keren weer versteld van stond  ???
Door de software wijzigingen van o.a. Fidelizer Pro 7.5 en JPLAY i.c.m. de audio settings in Roon transformeerde de algehele klanksignatuur van mijn set naar een meer organisch en vloeiend klinkende waarbij de doortekening van lagen en melodielijnen nog niet eerder zo goed ten gehore werden gegeven.
Door dit soort ervaringen ben ik voor mijzelf (werderom) tot de conclusie gekomen dat de LE 200 i.c.m. mijn Kharma 3.2 CE,s voldoet aan mijn klankmatige wensen en dat ik evt. wenselijke veranderingen in klanksignatuur relatief makkelijk kan behalen door enkel de bron aan te passen waar nodig.
Eventuele toekomstige upgrades qua versterker zullen voor mij dus eerder liggen in de uitbreiding naar een LE 400 setting (juist op het vlak van de door jouw ervaren en beschreven indrukken) als op het ''upgraden'' van de LE 200 naar een 220 Pro.

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Zodiac

#2788
Vergeef me mijn bemoeienis. Ik val na 140 pagina's in. Samenvattend; is Devialet de moeite? Ik wil die D120 van BB&G wellicht overnemen. Wat kost een upgrade naar een D220, zoals men beweert mogelijk is.
Doen of laten?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

bmateijsen

Quote from: Zodiac on December 27, 2016, 18:33:24
Vergeef me mijn bemoeienis. Ik val na 140 pagina's in. Samenvattend; is Devialet de moeite? Ik wil die D120 van BB&G wellicht overnemen. Wat kost een upgrade naar een D220, zoals men beweert mogelijk is.
Doen of laten?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

De upgrade kost 3490 euro. (zie http://en.devialet.com/expertpro/#upgrade-en-us/)
Als de bestelling van de upgrade nog gedaan wordt voor 31/12 dan heb je nog het gratis streamerboard wat eraan zit te komen eind Q1 2017 voor de Expert Pro lijn.

YamahaRXV

#2790
Quote from: Zodiac on December 27, 2016, 18:33:24
Vergeef me mijn bemoeienis. Ik val na 140 pagina's in. Samenvattend; is Devialet de moeite? Ik wil die D120 van BB&G wellicht overnemen. Wat kost een upgrade naar een D220, zoals men beweert mogelijk is.
Doen of laten?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Of het de moeite is hangt sterk af van jouw klankmatige voorkeuren en wensen natuurlijk.
Bij mij heeft een Pass Labs INT.150 plaats gemaakt voor de D200 en ik heb daar tot op de dag van vandaag geen seconde spijt van gehad aangezien de Devialet veel meer mijn sound is en ook nog eens een erg goede dac en phono pre ''aan boord'' heeft.
Als Devialet AIR nog eens 100% goed betrouwbaar werkt heb je gewoon een zeer goed presterende ''alleskunner'' voor een scherpe prijs.

Als je de prijs van de Devialet upgrade (zo,n € 3500) ziet voor de D120 en de D200 dan biedt de upgrade voor de D120 i.m.o. gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding omdat het verschil in aanschafprijs tussen de D120 en de D200 destijds toch best wel aanzienlijk was en de D120 het meeste profiteert van de upgrade als het gaat om o.a. de grootste stap in vermogenswinst, de hoeveelheid aansluitmogelijkheden, en een phono voorversterker.
Allemaal zaken die de D120 in vergelijking met de D200 ontbeerde, maar die door de upgrade teniet gedaan kunnen worden.

Als je de demo van BB&G voor een nette prijs kan overnemen en daar de upgrade over heen rekent heb je eigenlijk een D220 met de garantie van een volkomen nieuwe.
Voor het uitgegeven totaalbedrag heb je geen nieuwe D220  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

bmateijsen

Quote from: YamahaRXV on December 27, 2016, 19:43:03
Of het de moeite is hangt sterk af van jouw klankmatige voorkeuren en wensen natuurlijk.
Bij mij heeft een Pass Labs INT.150 plaats gemaakt voor de D200 en ik heb daar tot op de dag van vandaag geen seconde spijt van gehad aangezien de Devialet veel meer mijn sound is en ook nog eens een erg goede dac en phono pre ''aan boord'' heeft.
Als Devialet AIR nog eens 100% goed betrouwbaar werkt heb je gewoon een zeer goed presterende ''alleskunner'' voor een scherpe prijs.

Als je de prijs van de Devialet upgrade (zo,n € 3500) ziet voor de D120 en de D200 dan biedt de upgrade voor de D120 i.m.o. gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding omdat het verschil in aanschafprijs tussen de D120 en de D200 destijds toch best wel aanzienlijk was en de D120 het meeste profiteert van de upgrade als het gaat om o.a. de grootste stap in vermogenswinst, de hoeveelheid aansluitmogelijkheden, en een phono voorversterker.
Allemaal zaken die de D120 in vergelijking met de D200 ontbeerde, maar die door de upgrade teniet gedaan kunnen worden.

De phono-voorversterker zit ook gewoon in de D120 ;).

QuoteAls je de demo van BB&G voor een nette prijs kan overnemen en daar de upgrade over heen rekent heb je eigenlijk een D220 met de garantie van een volkomen nieuwe.
Voor het uitgegeven totaalbedrag heb je geen nieuwe D220  ;)


Scheelt bijna 2000 euro dan t.o.v. een nieuwe D220 8)

YamahaRXV

Quote from: bmateijsen on December 27, 2016, 19:50:41
De phono-voorversterker zit ook gewoon in de D120 ;).

Volgens mij heb je gelijk...
Onderstaande tekst geeft de verschillen wat beter weer  ;)

As one moves up the models ladder, more options are added, mainly catering to inputs and outputs. The 200 is sold as being in the sweetspot, not costing the world, but offering more connectivity and more power than the 120. The 120 does offer some of the 200's standard connectivity as options at extra cost, such as a preamp output and an adjustable subwoofer output. The 200's standard connectivity however is already plentyful with wifi, ethernet, USB, coaxial digital, toslink and analog inputs on line level and phono MM/MC level

Quote from: bmateijsen on December 27, 2016, 19:50:41
Scheelt bijna 2000 euro dan t.o.v. een nieuwe D220 8)

Dat bedoelde ik dus  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kerkhoffd

Een aanrader Zodiac, en bij een bedrijf als BB&G zit je natuurlijk altijd goed. Hoe het zit met luisteren via een hoofdtelefoon weet ik niet. Misschien dat Bjorn daar nog wat ober kan zeggen.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

bmateijsen

#2794
Quote from: Kerkhoffd on December 27, 2016, 20:16:52
Een aanrader Zodiac, en bij een bedrijf als BB&G zit je natuurlijk altijd goed. Hoe het zit met luisteren via een hoofdtelefoon weet ik niet. Misschien dat Bjorn daar nog wat ober kan zeggen.

Je kan met de D220 altijd een RCA ingang als uitgang programmeren en werken met een aparte hoofdtelefoonversterker.
Dit kan namelijk met een D120 niet, tenzij je een expansion board besteld. (echter die heb ik zelf nog nooit gezien en wordt ook weinig melding van gemaakt bij Devialet).

Rusher

En Zodiac... net als Pink Faun gebruikt Devialet ook een combi klasse A/D versterking, dus zul je niet schrikken van het geluid, hooguit in positieve zin nog meer genieten van de Devialet, al is het maar omdat de "verpakking" zo wonderschoon is! En die afstandsbediening... smul smul smul

Zodiac

Ik ben overtuigd heren! Dank daarvoor. Maar ik begrijp wel dat een 220 of 120 met upgrade een 'must' is. Instappen met een 120 is geen optie. Ik vind het wel een dure grap. Ik vind het verleidelijk, maar stap op dit moment nog niet in. Niet op deze kit van BB&G.

Heb jij inmiddels ook een Devialet Rusher?
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Pjotr27

Ik speel intussen een aantal maanden met een "200". En ik heb niet echt de behoefte om te upgraden naar een "220".
Als een 120 voldoende mogelijkheden voor je biedt doe je daar echt geen verkeerde keuze mee!
Ik ben nog steeds erg blij met de Devialet!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Kerkhoffd

Zou me zeker niet laten afschrikken. De 120 is echt erg goed. als je de gelegenheid hebt, zou ik even gaan luisteren bij Bjorn en Garmt. Of nog beter, de Devialet even lenen om thuis te beluisteren. Ik doe de upgrade nu ook niet. Misschien in de toekomst ooit nog eens, maar dat is zeker geen noodzaak.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

KraaijCheck

Je zou ook nog kunnen kijken naar een tweedehands/demo Devialet 200. Dan heb je voor een scherpe prijs alle mogelijkheden en een meer dan briljante versterker.