Het Devialet topic

Started by Deleted member, November 25, 2012, 13:04:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: Pjotr27 on May 22, 2016, 12:37:39
15%

En daarbovenop nog evt de inruil van je huidige versterker. Voor meer info, neem gewoon contact met ons op!

YamahaRXV

Quote from: Pjotr27 on May 21, 2016, 15:30:04
Jij woont toch vlakbij mij in de buurt (ik woon in Leerdam)?

@Pjotr27  Zo,n half uurtje rijden (ca. 38 km) bij jou vandaan.
Als je eens langs wilt komen om te luisteren en wat dingen betreffende de Devialet beter inzichtelijk te krijgen dan ben je welkom hoor  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Pjotr27

Quote from: YamahaRXV on May 22, 2016, 20:00:30
@Pjotr27  Zo,n half uurtje rijden (ca. 38 km) bij jou vandaan.
Als je eens langs wilt komen om te luisteren en wat dingen betreffende de Devialet beter inzichtelijk te krijgen dan ben je welkom hoor  ;)

Dank voor de uitnodiging, ik heb het alleen erg druk, komende weken lukt niet maar wellicht volgende maand wel. Ik pm je weg als ik er gebruik van maak.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Doubleoz

Actie duurt tot 31 mei dus hou hier rekening mee als je van de korting gebruik wilt maken.
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

YamahaRXV

Quote from: Pjotr27 on May 23, 2016, 14:53:50
Dank voor de uitnodiging, ik heb het alleen erg druk, komende weken lukt niet maar wellicht volgende maand wel. Ik pm je weg als ik er gebruik van maak.

Geen probleem, laat het maar even per PM weten als het zover is  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#2505
Een mooie review van een Devialet 200 eigenaar met voor mij toch wel een aantal herkenbare beschrijvingen en ervaringen  :clapping:
Ook hier worden de vaak gehoorde en onterechte vooroordelen over een kille en afstandelijke sound volledig onderuit gehaald...
Interessant te lezen dat de betreffende persoon toch wel aardig prijzig en hoog aangeschreven vergelijkingsmateriaal in huis heeft gehad.

http://www.stevehuffphoto.com/the-devialet-200-review-hifi-at-its-finest/



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Quote from: YamahaRXV on May 24, 2016, 20:56:55
Een mooie review van een Devialet 200 eigenaar met voor mij toch wel een aantal herkenbare beschrijvingen en ervaringen  :clapping:
Ook hier worden de vaak gehoorde en onterechte vooroordelen over een kille en afstandelijke sound volledig onderuit gehaald...
Interessant te lezen dat de betreffende persoon toch wel aardig prijzig en hoog aangeschreven vergelijkingsmateriaal in huis heeft gehad.

http://www.stevehuffphoto.com/the-devialet-200-review-hifi-at-its-finest/

Dat van dat kille hoor/lees je inderdaad vaker Jan.  Het heeft álles met smaak te maken denk ik.

Exact/púúrheids fetisjisten qua klankvoorkeur tenderend naar de schone cq tijdscorrecte kant van het spectrum zullen Devialet het hoogst haalbare vinden. Waarschijnlijk is het zo dat voor hén een Devialet ook daadwerkelijk de beste keuze zal moeten/kunnen zijn.

Mensen die de soepele ietwat lazy manier van weergeven prettig vinden (de jaren 70 klank zeg maar) zullen diezelfde klank kil noemen.

Gezien jij de Adam en Kharma klank ook al zo fijn vind snap ik heel goed dat een Devialet voor jou de ideale muziekmaker is.

It's all about taste weten de ervaren forummers eigenlijk al lang.

Ik weet zeker dat ik binnen één dag de Devialet daadwerkelijk als weegschaal ging gebruiken, daar waar jij mijn Beolab Penta's waarschijnlijk al na een uur naar de garage zou verbannen om daar als achtergrondmuziek weergever te fungeren tijdens het hobbyen aan je auto. :D

Onze smaken zitten beiden precies aan de twee uiterste zijden van het klankspectrum zo weten we al een tijdje.  Niks mis mee :thumbs-up:


YamahaRXV

Quote from: twani on May 24, 2016, 21:23:12
Dat van dat kille hoor/lees je inderdaad vaker Jan.  Het heeft álles met smaak te maken denk ik.

Exact/púúrheids fetisjisten qua klankvoorkeur tenderend naar de schone cq tijdscorrecte kant van het spectrum zullen Devialet het hoogst haalbare vinden. Waarschijnlijk is het zo dat voor hén een Devialet ook daadwerkelijk de beste keuze zal moeten/kunnen zijn.

Mensen die de soepele ietwat lazy manier van weergeven prettig vinden (de jaren 70 klank zeg maar) zullen diezelfde klank kil noemen.

Gezien jij de Adam en Kharma klank ook al zo fijn vind snap ik heel goed dat een Devialet voor jou de ideale muziekmaker is.

It's all about taste weten de ervaren forummers eigenlijk al lang.

Ik weet zeker dat ik binnen één dag de Devialet daadwerkelijk als weegschaal ging gebruiken, daar waar jij mijn Beolab Penta's waarschijnlijk al na een uur naar de garage zou verbannen om daar als achtergrondmuziek weergever te fungeren tijdens het hobbyen aan je auto. :D

Onze smaken zitten beiden precies aan de twee uiterste zijden van het klankspectrum zo weten we al een tijdje.  Niks mis mee :thumbs-up:

Dat weet je weer op een mooie en kostelijke manier te verwoorden Theo; zat hier net met een vette smile op mijn gezicht jouw post te lezen  ;D

Maar even serieus; uiteraard spelen smaak en voorkeur qua klank altijd een grote rol en het zou een saaie boel worden als iedereen dezelfde smaak en voorkeur zou hebben.

Jouw beschrijving over de exacte, pure, en ''schone'' klanksignatuur van Devialet klopt grotendeels wel, alleen in mijn beleving wel zonder daarbij op muzikaliteit in te leveren.
In tegenstelling tot wat ik hier soms ook lees geloof ik zelf stellig in de match tussen componenten en speakers en vanuit dat perspectief kan ik zeggen dat de combi van Devialet met Kharma hier mij tot een zeer tevreden luisteraar heeft gevormd.
Overigens wel grappig dat je Adam Audio en Kharma noemt en het klopt wel dat ik beide merken goed kan waarderen, maar toch heb ik wel ervaren dat er een wezenlijk verschil zit in klankmatige eigenschappen tussen beide merken.
In tegenstelling tot Adam Audio vind ik Kharma een beduidend minder neutrale en tevens minder ''confronterende'' speaker en mogelijk is daarom de match met de Devialet juist een mooie.
De Kharma,s hebben een wat meer aangedikt (warmer) laag en midden, terwijl het hoog van de keramische tweeters in tegenstelling tot wat je mogelijk zou verwachten een wat minder uitbundig en meer uitgewogen hoog laten horen. Een AMT tweeter zoals in de Adam kan ontzettend veel detail laten horen, maar kan soms ook op het randje zitten door té analytisch en té direct weer te geven en ik heb in de loop van de tijd wel gemerkt dat ik daar toch wel (over)gevoelig voor ben geworden.


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

sauron

#2508
Aangezien devialet mijn aandacht heeft maar even posten in dit topic.

Heb afgelopen periode nogal wat geswitched qua apparatuur en LS. Mijn set is momenteel versoberd en speel voornamelijk surround en streaming met een bluesound. Wil toch weer naar dedicated stereo waarbij surround wel blijft maar geen prio meer heeft.
Heb verschillende sessies achter, de rug, ook thuis waarvan die met Gerzom de meest indrukwekkende was. Dit allemaal even terzijde en graag wil ik mijn eerste ervaring met devialet icm met een aurender X100L en een paar piega's coax 70.2 LS delen.
Bij aankomst (een kennis die deze setting thuis heeft staan) viel me gelijk op dat de ruimte erg klein was en de piega's redelijk dicht op de luisterpositie stonden. In het nordstone rack stonden de Aurender en de Devialet 200. Bekabeling nordost, van den hul en wireworld en wat betere powercords.
Bank stond tegen de achtermuur en ik was zeer benieuwd of dit allemaal wel goed zou gaan. De luisterpositie was wel in een triangle wat volgens mijn kennis de beste weergave in zijn ruimte gaf. Ik was benieuwd.... Na wat uitleg over de componenten werd een eerste muziekstuk opgezet van gregory porter.(liquid spirit) Ik moest even rechtop gaan zitten om mijn eerste indruk te verwerken. Ik was voorheen wat sceptisch over devialet en ook over Piega maar dat vooroordeel werd snel bewondering.
Wat mij opviel was dat de devialet (icm met de aurender) een "analoog" geluid creëert. Voor mij is dat  een rustig, zeer gedetailleerd geluid  zonder scherpe s-klanken. Het ging voor mijn beleving meer richting klasse A wat ik eerder met de pass van Gerzom gehoord had. (rust, strak en gedefinieerd laag, en vooral ook erg muzikaal). Ik moet bekennen dat ik ook behoorlijk onder de indruk van de piega's was. Lang geleden dat ik zo iets moois gehoord heb. Ik weet dat in Kleine ruimtes met een goede match aan componenten een behoorlijke mooie muziekbeleving kan ontstaan, heb dit al eens eerder meegemaakt. Ook hier was het echt genieten. Het enige wat we niet gedaan hebben is erg luid gedraaid. Dit was ook niet nodig omdat op zachte volumes alles aanwezig was. Weet dus niet hoe het met extreme volumes hier klinkt.  Natuurlijk is de bron ook van groot belang en denk ik dat de Aurender een goede speelpartner is voor de Devialet, althans ik vond het een magisch duo. We hebben tot diep in de nacht muziek geluisterd, verslavend gewoon... Hij had trouwens aan de zijkant van het rack (mooi weggewerkt trouwens en niet zichtbaar) een cd drive en een usb poortje gebouwd en aangesloten op de Aurender. Usb met muziek erin en spelen maar en via de drive kunnen er cd's direct geript worden met en naar de Aurender, iets wat veel eigenaren niet weten vertelde hij omdat dit nergens beschreven staat.
Even terug naar de devialet. Met en zonder SAM ook duidelijk hoorbaar. In de kleine ruimte gaat het laag erg ver door met SAM, heel erg ver alsof er een Riesensub meedraait.  Toch blijft het allemaal zeer beheerst en gedefinieerd. De vooroordelen van devialet en piega zijn verdwenen en ik moet bekennen dat ik toch behoorlijk onder de indruk van deze combinatie ben ( zeker de aurender niet vergeten). Volgende week hebben we weer een meet en greet en dan met de devialet met aurender icm met mijn zingali's hm2.8. Ben zeer benieuwd en zal ook die bevindingen tzt posten. Vind in elk geval de combi die hierboven beschreven magisch en verslavend
Gedraaide muziek: geregory porter, Boris blank/Malia, the doors, the beatles (opname uit 1971 master die ik zelden zo hegoord heb) jack johnson, buana social club, Stanley Clarke, paolo conte, wat klassiek, blues en jazz. In elk geval veel verschillend materiaal
Het was een interassante avond waardoor de interesse richting devialet groter is geworden en Piega als een verassende (in positieve zin) luidspreker zich (voor mij) geprofileerd heeft.
Zoals gezegd, wordt vervolgd

Groet sauron
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

Charlemagne

Devialet gaat een nieuwe Expert Line uitbrengen en biedt nu de mogelijkheid de oude Experts te upgraden. Op het upgrade programma kan nu worden vooringetekend. Binnenkort is er dus groot nieuws te verwachten. Ik ontving vandaag deze mail:

QuoteTHE NEW DEVIALET REVOLUTION IS COMING

Inventors of the world's best amplification technology - ADH® - we are constantly working towards the ultimate perfection: zero distortion. In this passionate quest, we thoroughly reviewed the electronics of our products and are about to announce a new Expert line.

You are one of the first owners of a Devialet Expert system and we thank you very much. As such, we would like you to be the first to hear about this Devialet new revolution.

New patents in every domain, exceptional performance, new upgrade capacity and many more enhancements...

5 new patents
New ADH Intelligence
New Class A Voltage Amplifier
New Class D Current Amplifier
New Power Supply
New Thermal Management
THD + noise (stereo)  < 0,00025%
SNR improved by 2.5 dB
ADH loop precision multiplied by 4
Transient response 2x faster
Thermal Exchanges 2x better
Undeniably, you will still be able to enjoy your Devialet Expert and It will keep evolving with free software upgrades.

To allow you to be the first to benefit from all the improvements of the new range, we designed, especially for you, a physical upgrade of your Devialet Expert at advantageous conditions.

To be among the first 200 to upgrade your Expert system, register below to be on our priority list. This is a non binding registration.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

eric_audio

Quote from: Charlemagne on June 16, 2016, 15:50:40
Devialet gaat een nieuwe Expert Line uitbrengen en biedt nu de mogelijkheid de oude Experts te upgraden. Op het upgrade programma kan nu worden vooringetekend. Binnenkort is er dus groot nieuws te verwachten. Ik ontving vandaag deze mail:


Erg interessant. Geen prijsindicatie begrijp ik?
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Charlemagne

Quote from: eric_audio on June 17, 2016, 13:56:24
Erg interessant. Geen prijsindicatie begrijp ik?

Neen, geen enkele prijsindicatie. De update van D-Premier naar D-250 kostte een paar jaar geleden € 3500,-. Ik verwacht een dergelijk bedrag. Enfin, ik sta, geheel vrijblijvend, op de lijst. De vorige update (D1->D250) is me goed bevallen.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Kerkhoffd

Ik wacht eerst de recensies af voordat ik beslis over een eventuele update. Ben vooralsnog eigenlijk alleen geïnteresseerd als het geluidstechnisch wat brengt. Hoop tegelijktijd ook op een lagere upgradeprijs voor de D200.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Pjotr27

Is er iemand nog naar de D900 wezen luisteren in Den Haag?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

eric_audio

Quote from: Pjotr27 on June 25, 2016, 16:35:10
Is er iemand nog naar de D900 wezen luisteren in Den Haag?

Dat was met de Magico S1 MkII toch? Ben ik best benieuwd naar....
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

YamahaRXV

Quote from: Pjotr27 on June 25, 2016, 16:35:10
Is er iemand nog naar de D900 wezen luisteren in Den Haag?

Ik had nog een uitnodiging gekregen, maar het is er door andere zaken helaas niet van gekomen  :(
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

ducman748

Quote from: Pjotr27 on June 25, 2016, 16:35:10
Is er iemand nog naar de D900 wezen luisteren in Den Haag?
Ik ben vandaag in den Haag gaan luisteren.


Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


Invader

Devialet 1000PRO - Magico S5 - Roon via RAAT
Shakeshack

Charlemagne

Waarom zou je nog in de Expert 900 geïnteresseerd zijn nu de Expert 1000 eraan komt? Ik hoorde dat de eigenaars van de Expert 900 in de prijzige Original d'Atelier versie een gratis upgrade krijgen. Binnenkort , naar schatting half juli, schijnt er meer bekend te worden.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

YamahaRXV

Quote from: Invader on June 25, 2016, 19:03:46
Uhmmm, en?

Ben eerlijk gezegd ook wel nieuwsgierig......dus kom maar op met die impressies  :popcorn: ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kerkhoffd

Ik ook. Maar ik ben eigenlijk meer nog benieuwd naar de aanstaande upgrade naar de Pro of Plus versies. Volgens mij is er nu nog niets bekend over hoe duur deze upgrade gaat worden, maar wie weet ligt de upgrade prijs wel zo dicht bij de prijs van een tweedehands D200 dat je voor (bijna) hetzelfde geld een D400 kunt samenstellen. De prijs van een tweedehands D200 zal wel gaan dalen als er een nieuw model op de markt komt. Is tenslotte ook gebeurd met de D-Premier.

Zou wat mij betreft leuk zijn om een D400 dus eens geluidskwaliteit-technisch te vergelijken met de nieuwe D200 Pro/Plus of hoe hij ook gaat heten.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

bmateijsen

Quote from: Kerkhoffd on June 26, 2016, 13:28:13
Ik ook. Maar ik ben eigenlijk meer nog benieuwd naar de aanstaande upgrade naar de Pro of Plus versies. Volgens mij is er nu nog niets bekend over hoe duur deze upgrade gaat worden, maar wie weet ligt de upgrade prijs wel zo dicht bij de prijs van een tweedehands D200 dat je voor (bijna) hetzelfde geld een D400 kunt samenstellen. De prijs van een tweedehands D200 zal wel gaan dalen als er een nieuw model op de markt komt. Is tenslotte ook gebeurd met de D-Premier.

Zou wat mij betreft leuk zijn om een D400 dus eens geluidskwaliteit-technisch te vergelijken met de nieuwe D200 Pro/Plus of hoe hij ook gaat heten.

Je bent altijd van harte welkom straks... We gaan diverse vergelijkingen doen! Als je wilt, dan kan ik je op de mailinglijst zetten. De demo's zijn vrijblijvend...

Kerkhoffd

Graag Bjorn. Kom ik waarschijnlijk net als laatst met mijn broer. Jij weet ook nog niets over de prijs van een upgrades?
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

bmateijsen

Quote from: Kerkhoffd on June 26, 2016, 21:46:11
Graag Bjorn. Kom ik waarschijnlijk net als laatst met mijn broer. Jij weet ook nog niets over de prijs van een upgrades?

Wij weten op dit moment net zoveel als iedereen...:) Zodra we meer weten, gaan we ook mailen. 
Ik zet je op de lijst!

Groet,

Bjorn

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio