welke videoplayer voor Ipad

Started by Mauclau, November 24, 2012, 11:33:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mauclau

een vraagje,

ik gebruik momenteel Goodplayer voor het afspelen van avi, mkv etc etc.
Heb de indruk dat Goodplayer er niet beter op wordt en vaak geluid missend of niet synchroon.
Een DVD formaat (met mappen zoals VIDEO_TS) kan Goodplayer niet aan.
Wel makkelijk dat je niet hoeft om te zetten naar juiste formaat!

Heeft iemand misschien een tip voor een videopayer die dat allemaal wel kan??

Thanks alvast!!
Maurice

J0ell

Heb je het video bestand op de ipad zelf staan of stream je het vanaf je computer/netwerk ?

Zelf gebruik ik Air Video, nadeel is alleen dat je computer aan moet staan. Maar daarnaast werkt het perfect. Je gebruikt dan je PC al bron, ondersteuning voor video bestanden is ook goed. Je kunt er aardig veel mee.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Mauclau

ik wil de bestanden op de Ipad zetten, handig voor mee op vakantie.
Daar is Air Video zeker niet voor bedoeld?

J0ell

Nee helaas niet Air Video is puur voor het streamen over je local netwerk.
Heb je de 1080 MKV Player al eens geprobeerd? Deze schijnt ook wel goede resultaten te geven.
Weet alleen niet wat hij met Video TS doet.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Erik

Quote from: Mauclau on November 24, 2012, 15:24:19
ik wil de bestanden op de Ipad zetten, handig voor mee op vakantie.
Daar is Air Video zeker niet voor bedoeld?
Je kan toch ook ofline converteren? Dat zie ik tenminste staan in het programma het lijkt me dat je die file daarna dan in itunes kan zetten en syncen of mis ik iets?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

#5
Airvideo lijkt mij wel blij te gaan maken wat ik zo even in 5 min zag. Dan kan ik eindelijk films via appletv op de tv afspelen aangezien appletv zelf erg weinig formaten ondersteund en de helft van mijn geconverteerde clips (handbrake) wel beeld maar geen geluid weergaf op de tv, overigens wel op de ipad/phone zelf ???

Maar wat ik me afvroeg zo te zien werkt video_ts mappen probleemloos afspelen niet vind ik dat nog ergens onder gevorderden of werkt dat inderdaad niet, zo nee kan een ander programma dat dan wel?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J0ell

Video_TS bestanden nog niet mee bezig gehouden, dit zou ik ook even uit moeten zoeken.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.