Wat is nu echt de beste blu ray speler?

Started by DB628, November 20, 2012, 08:50:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hulskof

Quote from: DVDmartinDVD on November 29, 2012, 18:25:08
Zie de Primare BD-32 als een gepimpte OppO.

Alleen het video gedeelte is het zelfde gebleven en het menu structuur.
Voor de rest blinkt hij uit op HDMI en Analoog out.
Hij is veel robuuster gebouwd dan de oppo en weegt daarom ook zwaarder.

Ook de relaisklikken die mensen vervelend vinden vind ik juist een pluspunt, is voor mij een teken van een goed gebouwd apparaat.

Ook stereo via XLR is voor mij een echt voordeel, deze aangesloten op mijn Anthem statement D2v geeft een zéér goed stereo weer.

Ohja en hij is lekker snel met blu ray's laden.

groet Martin.

Hij is dan ook wel flink wat duurder dan de Marantz: 4000 euro tgv 1200 euro. Dan mag je ook wel wat meer verwachten.

hulskof

Quote from: tiptop on November 29, 2012, 18:52:38
Qua uiterlijk is deze iig  :inlove: :inlove:

Hmm, die Goldmund is totaal mijn smaak niet. Volledig fantasieloos saai uiterlijk imo.

vik

Quote from: FDLARRY on November 29, 2012, 18:46:57
Is deze nog niet veel beter? Als we het toch over het beste hebben.

Goldmund Eidos 20BD





Ik denk het niet zo op het eerste gezicht, en alweer een speler uit 2008.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: frank2 on November 29, 2012, 18:44:52
Heb je al een een Kordz kabel hdmi geprobeerd? Ik viel bijna uit mijn stoel zo mooi werd het beeld tov. een W&M of Atlas hdmi. (was een EVX versie) Ook het geluid was helderder...

Ik heb de Kordz EVX Frank, mooie kabel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

FDLARRY

Quote from: vik on November 29, 2012, 20:24:27




Ik denk het niet zo op het eerste gezicht, en alweer een speler uit 2008.  ;)
Dus een hoop geld voor minder! :o
Ik zou nu persoonlijk voor de OPPO 105 gaan, wel heel erg compleet nu, en voor een redelijke prijs.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

tiptop

Quote from: hulskof on November 29, 2012, 19:17:15
Hmm, die Goldmund is totaal mijn smaak niet. Volledig fantasieloos saai uiterlijk imo.
Je bedoeld tijdloos en zonder opsmuk?! ;) ;D

De binnenkant valt dan wel weer ontzettend tegen. :nopompom:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hulskof


VlisChris

Quote from: FDLARRY on November 29, 2012, 18:46:57
Is deze nog niet veel beter? Als we het toch over het beste hebben.

Goldmund Eidos 20BD



$16.900? Wholy Mozes wat een geld voor een speler . . .
Had wel "een paar duizend" verwacht, maar dit is [i[absurd[/i].
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

paaj

Dat ding bestaat alleen om de mensen die de rest van hun spul kopen (en dus toch genoeg geld hebben) een optisch passend model te geven met dito prijs.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

tiptop

Quote from: paaj on December  1, 2012, 10:10:11
Dat ding bestaat alleen om de mensen die de rest van hun spul kopen (en dus toch genoeg geld hebben) een optisch passend model te geven met dito prijs.
Juist. De inhoud kost hoogstens een honderdste van de adviesprijs :o.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.