Sinister

Started by Erik, November 17, 2012, 23:34:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Eindelijk weer eens een film die meer mijn griezel genre is. Weinig bloed maar ipv daarvan fijne schrikmomenten en kippenvel, tenminste ik voel letterlijk de koude rillingen, zelfs met een extra dekentje  :D

Man trekt met familie in huis waar het hele gezin is vermoord, man wil daar er een boek over schrijven en dan gebeuren er vreemde dingen :D
Hij is leuk omdat je toch wel op het verkeerde been wordt gezet in het begin dat is wel knap gedaan.
Voor mij een cijfer 8 voor deze film, wel een aanrader.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KILLorBE

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
Denk dat ik die binnenkort eens ga kijken, vette horror vind ik niks meer.

Bedankt voor de tip!
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Erik

Wel 's avonds in pikkedonker kijken dan zijn ze het leukst :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mondiaal

#3
Is deze al uit op dvd , of heb je naar zo'n camfilmpje gekeken?

Erik

Het was een dvd maar de kwaliteit was niet echt geweldig dus zal wel een conversie zijn geweest, maar ik wilde niet wachten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Mediasluis

#5
Zelf kijk ik alleen naar downloads als ze in 1080 te downloaden zijn en rond de 10Gb.
Het is verwonderlijk hoeveel films er in die kwaliteit al te downloaden zijn terwijl ze nog draaien.
Is de film goed, dan koop ik hem alsnog ;D

Ik wacht eigenlijk nog liever totdat ze op Blu-Ray te huur zijn, dan dat ik hem gratis in een camversie ga zien.

Ik zit bv. op Skyfall te wachten.
Die verwcht ik ook niet als download hoor.
Die gasten weten precies wat ze doen.
Die komt gewoon wereldwijd op dezelfde dag uit.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

aklasse

Op welkesite download jij?

Mediasluis

#7
Quote from: aklasse on November 22, 2012, 15:36:32
Op welkesite download jij?
Ik gebruik Vuze, en die kijkt en download op meerdere sites.
De sites met de meeste seeders staan bovenaan.
Je kunt ook sites toevoegen, maar vraag me niet hoe dat moet,... dat laat ik aan mijn zoon over.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Grindtegel

De trailer doet me niet veel maar ik zie dat de regisseur dezelfde is al Exorcism of Emily Rose (een imo een van de engste en meest ondergewaardeerde horrorfilms van de afgelopen jaren) dus ik ben heel erg benieuwd naar de film! Nog even wachten tot ie op bluray uitkomt en dan genieten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jinsu

Quote from: Grindtegel on November 22, 2012, 19:50:31
De trailer doet me niet veel maar ik zie dat de regisseur dezelfde is al Exorcism of Emily Rose (een imo een van de engste en meest ondergewaardeerde horrorfilms van de afgelopen jaren) dus ik ben heel erg benieuwd naar de film! Nog even wachten tot ie op bluray uitkomt en dan genieten.

Ik heb hem vorig weekend in de bioscoop gezien, vond hem tegenvallen.
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

Nou ik heb hem zojuist gezien en ik vond hem best aardig maar had verwacht dat de film toch nog wat creepier zou zijn dan dat ie uiteindelijk was. Echt eng vond ik hem niet, maar wel een van de betere griezelaars van de laatste tijd. Verhaal vond ik  boeiend, alleen het einde viel me wat tegen (ondanks dat ik het wel had verwacht dat hij op deze manier zou eindigen).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

RvD

Ook net gezien en het einde vond ik ook niks...
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Erik

Het kan aan mij liggen maar een creepy horrorfilm kijken 's middags dat haalt voor mij mij de lol al uit een film. Dan heb ik een andere mood comedy of zo kungfu panda dat soort werk, eventueel een actie film maar die heb ik liever tegen 2000 ergens en horror zo laat mogelijk  :devil: anders werkt het voor mij niet. Ik wil schrikken, ik wil kippenvel momenten dat werkt beter in de nacht.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Grindtegel

Quote from: Erik on January 27, 2013, 17:32:58
Het kan aan mij liggen maar een creepy horrorfilm kijken 's middags dat haalt voor mij mij de lol al uit een film. Dan heb ik een andere mood comedy of zo kungfu panda dat soort werk, eventueel een actie film maar die heb ik liever tegen 2000 ergens en horror zo laat mogelijk  :devil: anders werkt het voor mij niet. Ik wil schrikken, ik wil kippenvel momenten dat werkt beter in de nacht.

Ik heb een batcave dus maakt niks uit in mijn geval, bij mij ligt het meer aan het feit dat ik al zoveel horrors heb gezien in mijn leven dat ik vrijwel immuun ben voor eng. Maar dan kan ik er nog steeds wel van genieten. Had deze alleen wat enger verwacht gezien de recensies die ik erover lees.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Erik

#14
Ik ging er al vanuit dat je een batcave maar dan nog. Ik ben 's middags gewoon in een andere stemming dan om 23 a 24 uur (spookuur  :devil: ). Dan ben je al wat moe, je bescherming naar buiten toe is wat gezakt. Je bent makkelijker toegankelijk ideaal voor horror dus.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MVG

Quote from: Erik on January 27, 2013, 18:14:19
Ik ging er al vanuit dat je een batcave maar dan nog. Ik ben 's middags gewoon in een andere stemming dan om 23 a 24 uur (spookuur  :devil: ). Dan ben je al wat moe, je bescherming naar buiten toe is wat gezakt. Je bent makkelijker toegankelijk ideaal voor horror dus.

+1!
Horror werkt zeker beter s nachts!

henrykb

ah, toevallig wil ik deze vanavond kijken.
morgen zal ik de post veranderen in wat ik ervan vond  8)

StrayDog

Wel een van de betere in dit genre van de laatste jaren, maar echt heel eng vond ik hem nou ook weer niet, en het einde is idd vrij voorspelbaar.

Maar zeker de moeite waard.

johan d


RonG

Gisteravond gezien, ik vond hem erg goed en ook geregeld scary en schrikmomenten.

Een van de betere in dit genre :)

henrykb

hebben we hem min of meer samen gezien  :P
en ook ik vind het wel een aanrader hoor. Hawke vind ik trouwens ook een erg goede acteur sowieso.

enne p.s das toch wel een tik hoor, die kamer waar hij inzat op laatst van film, denk ik gelijk.. oioioi, wat een mooie luisterkamer zou dat zijn  ::)

JeFFrey

Mijn verwachtingen waren erg hoog, mede door het goede cijfers op IMDB.
Desalniettemin vond ik de scenes tegen het einde van de film een beetje slapjes en met de kinderen zelfs lachwekkend. Zelfs me vrouw die thuis s'avonds thuis kwam en totaal niet van griezelfilms houdt vondt het lachwekkend..
Al met al wel een aardige film, maar mede door de verhalen en IMDB viel het toch een beetje tegen.
Samsung PS60E6500 | Marantz NR1603 | Dussun v6i hyperclass A | Infinity Delta 60 front | Kef q6c | Infinity TSS 4000 rear | RU connected hdmi kabels & interlinks | W&M LS02 | Boxee Box | PS3 | Synology DS212j