Pleidooi voor meer (lokale) M & G

Started by vanzomereng, November 10, 2012, 09:53:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


pvd_66

Weer eens nieuw leven in blazen als het nog gelezen wordt ;-)
Zij er mensen uit de omgeving van Amsterdam die het leuk vinden eens in de .. zoveel tijd bij elkaar film te kijken / muziek te luisteren onder het genot van een kop koffie en een leuk gesprek over onze hobby te hebben. Leuk is daarbij nieuwe films / muziek / apparatuur te ontdekken.
Ik kan zelf ontvangen en heb vervoer.
Ik hoor het graag!

Gr Philip
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Teleflubbie

Lijkt me ook interessant om hier iets mee te doen.
Na aantal (drukke) decennia ben ik me afgelopen jaar weer eens met hifi gaan bezighouden.
Recentelijke wat nieuwe apparatuur gekocht, maar toch  'mis' ik iets.
Wellicht, dat sets en suggesties van mede hobbyisten me op het goede spoor kunnen zetten.

Zelf woon ik in de buurt van Leiden en kan ontvangen en bezoeken. Reisafstand maakt mij niet zoveel uit.
Gato DIA-250S - Monitor Audio Gold 200 5G - Raspberry Pi/Allo DigiOne - Volumio/BruteFIR DSP

pvd_66

Quote from: Teleflubbie on July  7, 2018, 21:25:34
Lijkt me ook interessant om hier iets mee te doen.
Na aantal (drukke) decennia ben ik me afgelopen jaar weer eens met hifi gaan bezighouden.
Recentelijke wat nieuwe apparatuur gekocht, maar toch  'mis' ik iets.
Wellicht, dat sets en suggesties van mede hobbyisten me op het goede spoor kunnen zetten.

Zelf woon ik in de buurt van Leiden en kan ontvangen en bezoeken. Reisafstand maakt mij niet zoveel uit.

Beetje druk geweest.
Amsterdam en Leiden liggen niet zo heel ver bij elkaar vandaan. Misschien een keer iets organiseren?
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest