Pleidooi voor meer (lokale) M & G

Started by vanzomereng, November 10, 2012, 09:53:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vanzomereng

Afgelopen maand 2x een Meet & Greet gehad en komende woensdag weer  ::)

Moet zeggen, dat dit wel erg fraai en vooral zeer leuk is en je hier qua hobby erg veel van (elkaar) kan leren.
Uiteindelijk naar verschillende sets luisteren en de wonderbaarlijke verschillen in klanksignaturen ontdekken,
leuke medeforummers ontmoeten en nieuwe muziek leren kennen  :bigsmile:

M.i.z. kan/mag de frequentie van M&G ,nog wel wat verder opgeschroefd worden  :notify:

Nu kan ik me voorstellen, dat niet iedereen zo fanatiek is, om wonende in Maastricht naar een M&G in Den Helder af te reizen,
dus wellicht is het handig, dat forummers die ook in de mood zijn voor:
1. het op luisterbezoek gaan
2. een luisterbezoeker willen ontvangen

Dit hier in dit topic aangeven.
Hierbij kan ik me voorstellen, dat niet iedereen even mobiel is of dat iedereen ook in staat is om zelf bezoekers te kunnen ontvangen.
(vaak is men ook wel bereid om bij geringe afstanden om iemand op te halen / weg te brengen)

Dus opgave Nickname - Woonplaats/postcodegebied(alleen cijfers) - op visite gaan JA/NEE - visite kunnen ontvangen JA/NEE

VAZOMERENG   - Groesbeek/6562  - op visite gaan = JA - visite ontvangen = JA
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Maro

Met je postcode laat je de wereld wel meteen je locatie, huis en straat zien....Google... Zou ik niet doen...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

John Wx

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

je kan postcode van het stadhuis nemen  :thumbs-up:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maro

Bij ons is geen stadhuis...wel een kroeg.. :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

John Wx

Quote from: Maro on November 10, 2012, 11:01:15
Bij ons is geen stadhuis...wel een kroeg.. :D

is op vrijdag middag vaak hetzelfde  >:D
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

vanzomereng

Quote from: Maro on November 10, 2012, 10:34:35
Met je postcode laat je de wereld wel meteen je locatie, huis en straat zien....Google... Zou ik niet doen...

Wellicht alleen de 4cijfers van de postcode, lijkt me veilig
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Kingpin

#7
Bij deze: Stereo of Surround
Waar: Enschede
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

martin778

#8
Ach, waarom niet  :lookaround:

martin778 - Almere  - op visite gaan = NEE(helaas geen auto) - visite ontvangen = JA

Wel max. 1-2 personen tegelijk, mijn luisterruimte is maar 16m2. :)

remcor

Ben nog maar een beginner in het hele gebeuren.
Lijkt me wel interessant en leerzaam.
Nadeel lijkt me wel dat als je iets veel beters hoort  het upgrade virus toeslaat.
postcode 8381
Bezoek ontvangen   niet de moeite waard met mijn oude HK 7500
Op bezoek gaan, graag eens in een goede HT ruimte

paaj

Sta open voor meets in heel NL, praktisch gratis OV dus volgend weekend een head-fi meet in de buurt van Heerlen.

on topic:
1051 (amsterdam) men kan komen (voor spul zie sig) en ik kom graag eens langs in de buurt.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Marco66

Lijkt mij leuk om een keer mijn set en hobby te delen, ben zowieso benieuwd hoe mijn set zich verhoud tot andere.
Dus op bezoek JA en ontvangen Ja. Leidschendam

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

diceman

Volgens mij is er in een diep verleden al eens een lijstje aangemaakt voor M&G.
Waarschijnlijk met migratie naar nieuwe serever te ziele gegaan.

MVG

MVG   - omgeving Breda/Roosendaal  - op visite gaan = JA - visite ontvangen = JA.

Lijkt me leuk om eens bij mensen in de omgeving langs te gaan alsook te ontvangen!
Zelf geen exotische spullen in bezit, wel lekkere koffie en een praatje!

treky22

Ik ben ook altijd benieuwd hoe mijn set door iemand anders oren klinkt  :music:

Treky22 (Huib) - Eindhoven - op visite gaan JA - visite kunnen ontvangen JA
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Rutger2012

Altijd leuk! Dus van harte welkom, kan altijd mensen mee nemen uit Rotterdam (en omgeving).
Hier een Marantz / Von Schweikert setje staan voor de geïnteresseerden.

Rutger2012 - Rotterdam - op visite gaan JA - visite kunnen ontvangen JA
-= Trotse bezitter van een Marantz PM15, Marantz SA-14 v2 en Von Schweikert VR4 jr met MIT bekabeling =-

marcelvandekamp

interessant, lijkt wel alsof veel liefhebbers in het westen/noorden/zuiden zitten. In het oostelijk deel niet zo veel.
Hier, regio Arnhem, setje Hyperion - rogue Audio!
met vriendelijke groet,

marcel

WickedGame

WickedGame - Maarssen  - op visite gaan = JA - visite ontvangen = JA

Voor specs set klik plaatje in mijn signature :D

(weinig mensen uit Utrecht tot dusver)

WickedGame

@Vanzomereng ga je per provincie nu een lijstje creeeren?

Mordante

Echt levendig is dit topic niet zo te zien.

Warning: this topic has not been posted in for at least 30 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Maar ik sta open voor bezoek. Ik woon in Leiden. Ik ben wel nieuwschierig wat andere van mijn set vinden. Ik ben gewend aan het geluid van mijn set maar andere kunnen misschien sneller horen waar de zwakke/sterke punten liggen.

Rha007

Ik zal dit draadje ook maar even leven in blazen  ;D
In huize 007 is ook een ieder welkom. Ik ben wel nieuwsgierig of mede forummers mijn set naar een hoger niveau kunnen tillen dmv tips en tricks.
- op bezoek: ja
- bezoek ontvangen: ja
- omgeving: Lansingerland (nabij R'dam)
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

cardas49

Goed initiatief dit topic. ff weer opschudden.

Voorschoten. 2253. Bezoek ontvangen: JA. Op bezoek gaan: JA, maar wel beperkt ivm moeten lenen van auto. Liefst binnen de randstad.

@Marco66 en Mordante, wij zitten erg dicht bij elkaar, misschien leuk om wat met zijn drieën te organiseren?
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

quattronl

Toch wel een handig topic dit.
Heb laatst mijn 1e M&G gehad en dat beviel opperbest.

Bezoek ontvangen is beperkt mogelijk.
Op bezoek gaan: graag.
Regio Arnhem.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

RoGEK

Ik ook maar eens in dit topic wat neerzetten.

Zuid nederland, middenlimburg om precies te zijn postcode 6101.

Hier heb ik ook wel de mogelijkheid om 1á2 personen te ontvangen.

Gaan luisteren ergens is uiteraard geen probleem.
Heb al een set of 4 elders gehoord (xander32, williamb, andrec en quattronl)
Ben zelf behoorlijk mobiel aangezien ik in eindhoven werk en diesel rij..
Een paar km extra voor een m&g is geen problem.

Voor de hardware, zie me onderschrift..
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Quote from: RoGEK on July 30, 2013, 20:23:17
Ik ook maar eens in dit topic wat neerzetten.

Zuid nederland, middenlimburg om precies te zijn postcode 6101.

Hier heb ik ook wel de mogelijkheid om 1á2 personen te ontvangen.

Gaan luisteren ergens is uiteraard geen probleem.
Heb al een set of 4 elders gehoord (xander32, williamb, andrec en quattronl)
Ben zelf behoorlijk mobiel aangezien ik in eindhoven werk en diesel rij..
Een paar km extra voor een m&g is geen problem.

Voor de hardware, zie me onderschrift..
... ik kom in het najaar sowieso een x aanwaaien!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT