World War Z

Started by rattaplan, November 6, 2012, 20:18:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rattaplan


squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

Lekker! Gisteren ook gezien
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

evilniek

Lijkt me weer zo'n PG-13 film, veel te steriel allemaal. Geef mij maar The Walking Dead.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

rattaplan

Lijkt mij echt fabelhaft  :headbanging:

en waar blijft dat vervolg op i am legend en Dawn of the Dead  ;D

Qlivian

dit lijkt me wel een vette fuilm.al dat zombie gestapel vond ik wel erg nep op het laatst.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

Zaagstra

#7
Lijkt me een leuke film, al lijkt het weinig met het met het (schitterende) boek te maken te hebben ;-). http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_Z

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

modde239

Nice laat maar komen.... :popcorn:

CZ79

Kan niet wachten, dit ziet er te gek uit! ;D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

vieze freddie

Daar net gekeken, een leuke als je into zombies bent
Een onbekende hoofdrol acteur had ik geloofwaardiger gevonden, Pitt is teveel hero naar mijn goesting
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

AVWP-Lovuh

ja, aardige film, en idd Pitt als foute casting

clicquot

Brad Pitt die zelf een film maakt? Schoenmaker, blijf bij uw leest dacht ik na afloop. Op de muziek van Beltrami en Muse na, op de beginscène die qua sound redelijk vet is (diene motard die geramd wordt is écht schrikken), is deze zoveelste zombiefilm te verwaarlozen. Van 't slechtste dat ik dit jaar al gezien heb... en er is al wat slecht gepasseerd  :D

Fox

weer z'n zogenaamde film in de trendy documentaire stijl  :(

oftewel constant een schommelend en snel bewegend beeld met een montage in slechts enkele frames

en dan ook nog bloedloos en playstation animaties

tja niet mijn ding, ik kijk liever the walking dead ...

henrykb

oh, das een zgn camera truukje dat schommelend beeld..
Gisteren stukje static gekeken, maar word helemaal mesjokke van dat geschok.
en dus ook hop, na een kwartier, uit met die handel.. ga maar een fatsoenlijke cameraman zoeken.

world war was het me niet opgevallen, vond het ook wel goede film.

PHiX

Het voelt voor mij een beetje aan alsof je een seizoen van the walking dead op fast forward kijkt.

De film was wel vermakelijk, maar ik was er niet kapot van. Verhaal is flinterdun en het loopt ook niet echt vloeiend, meer een aaneenschakeling van losse scenes.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

Erik

Quote from: PHiX on January 11, 2014, 09:59:26Verhaal is flinterdun
Noem eens één zombiefilm waar wel een goede verhaallijn in zit?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RPO

#17
Best vermakelijk en met vétte actiescenes.
Voor diegenen die Walking dead als dé referentie aanhouden: check de "honest review" van Walking Dead op Youtube. De kritiek is écht wel van toepassing.
Kan trouwens niet wachten tot WD weer begint  ;D, met Rick's hoed en al  ;).
Ook leuk met zombies: Warm Bodies, ondankt sloom stuk in  het midden.
Classé SSP-800 + CA-5300, B&W 804S & HTM3S ,PV1 en Kef Q1-tjes. Pioneer LX-6090, Dune HD Max, QNAP 469L.

PHiX

Quote from: Erik on January 11, 2014, 12:18:12
Noem eens één zombiefilm waar wel een goede verhaallijn in zit?

Geen film, maar wel een serie... Zoals eerder genoemd the walking dead. En shaun of the dead heeft ook wel een verhaal.

Verder heeft een goede horrorfilm wel een stuk opbouw van characters, hier duurde dat maarliefst 30 seconden voordat de pleuris uitbreekt.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

clicquot

Quote from: PHiX on February 12, 2014, 21:53:39
Geen film, maar wel een serie... Zoals eerder genoemd the walking dead.

Meen je dat nu? Ik heb me de Bd's gekocht (s01-s03)... zit ergens in S02 en al x afleveringen op zoek naar een dochter die in een bos is verdwenen om uiteindelijk te ontdekken dat ze in de schuur ernaast zit. Wat een opbouw van spanning, wat een verhaallijn! Het gaat zo tergend traaaaaag. Blijkbaar zijn de strips wél zeer goed.

Xstream

Als iets wel een slecht verhaal, karakter ontwikkeling en spanningsopbouw heeft dan is 't The Walking Dead wel. (vind ik dan)

Ik denk dan eerder aan Dawn of the Dead (de originele) of 28 Days Later... bijv.
En parodieën als Shaun of the Dead, Zombieland enzo ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

SV..S

Vlotte, spannende film, ik heb er van genoten, de snelheid van besmetting van Jeruzalem kwam beklemmend over.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15