Cinedream/Home@The movies Home Cinema Event of the year.

Started by home@the movies, November 5, 2012, 12:40:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi Iedereen,

Volgend weekend is het weer zover, de tweede editie van ons Home Cinema Event opent zijn deuren.
Met trots kunnen we stellen dat zowat alles wat naam en faam heeft op gebied van Home Cinema hier onder één dak terug te vinden is, alle grote fabrikanten van projectoren zijn aanwezig, Sony (HW50 VW1000), Epson (TW910
0) , JVC (RS 48), Panasonic (PT-AE6000), Optoma.

Graag stellen zij hun nieuwste toestellen aan u voor, u kan kijken, vergelijken en uiteraard worden bijgestaan door ons team van Home Cinema experts om een antwoord te krijgen op al uw vragen.
Verder aanwezig BNM video servers, de oplossing voor een overzichtelijk en gebruiksvriendelijke stockage van al uw multimedia, ook de nieuwe Popcorn Hour A400 en de nieuwste Dune media players maken hun opwachting.
De Nieuwe Oppo 103 Blu ray speler zal ook hier zijn kunstjes vertonen.
Op vlak van audio verwelkomen we Klipsch, Focal, NAD en McIntosch, allen ronkende namen  in de Hifi wereld.

Als primeur kunnen we gedurende de twee dagen doorlopende demonstraties geven van het gebruik van een zgn " motion capture suit" deze technologie die gebruikt word voor het creëren van de laatste nieuwe animatiefilms zoals Kuifje zal worden gedemonstreerd door de mensen van de filmschool Syntra Hasselt afdelinf Sci Fi.

En nu we toch in de Sci Fi wereld zitten, wat dacht u ervan om even op de foto te gaan met een echte Delorian de wagen uit Back To The Future. Deze unieke auto staat in al zijn glorie te pronken op ons tweedaagse event.
Zoals steeds is het event gratis, er zijn zeer ruime gratis parkeermogelijkheden en ook aan de nodige versnaperingen is gedacht.
Zaterdag van 13 tot 19u
Zondag van 11 tot 18u

Adres
Utopolis Bioscoop
Spuibeekstraat 5
2800 Mechelen


Hier kan u nog even wat extra info bekijken http://ymlp.com/zSQpZ4
En op onze facebook pagina kan u de laatste updates van deelnemers aan dit event raadplegen http://www.facebook.com/pages/Cinedream-Home-Cinema-Store/181062715239453


katwax

Bezoekje is al opgenomen in de planning voor zaterdag :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

home@the movies


RonG


David Gilles

Dark Room: JVC RS440, Beamax 16:9 106" Electric screen gain 1.0, ShieldTV Pro, Monster-Supra Cable-JIB,
7.3.4 L-C-R XTZ Cinema M6, Surround L-R-LB-RB XTZ Cinema S5 Tripole, Atmos F-B XTZ S2, XTZ Cinema 3x12 sub, Arcam AVR 850, Arcam P429, DIY 18" Dayton Audio Ultimax, Dayton Audio SA1000
TV Room: Panasonic 65" FZ800 Oled TV, ShieldTV Pro, PS4 Pro
Server:Unraid Pro 6.9.2 96TB 26xHDD

Dirc


home@the movies

Even een kleine maar niet onbelangrijke aanvulling, elke bezoeker ontvangt een voucher met een korting van 10% op alle aankopen die op de beurs of tot 14 dagen na de beurs worden gedaan.

Groeten
Werner

Dirc


home@the movies

Quote from: Dirc on November  5, 2012, 20:00:22
Kun je die niet verlengen tot eind februari  >:D

Ik zeg niet neen maar ook nog niet ja  ;) ;) ;)

FvP

Leuk event, kom wellicht ook eens langs voor die back to the future prop :)

Dirc

Quote from: home@the movies on November  5, 2012, 20:06:53
Ik zeg niet neen maar ook nog niet ja  ;) ;) ;)

Haha ik weet dat je toch altijd wel nette prijzen hebt, dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Corne H

Jammer dat de JVC x35 niet op de beurs staat, de RS48 valt helaas buiten mijn budget. Komt de x35 op korte termijn wel bij jullie in demo Werner ?

home@the movies

Quote from: Corne H on November  5, 2012, 21:02:18
Jammer dat de JVC x35 niet op de beurs staat, de RS48 valt helaas buiten mijn budget. Komt de x35 op korte termijn wel bij jullie in demo Werner ?

Ik denk inderdaad dat we de 35 in demo gaan plaatsen, zal deze week worden beslist maar de kans is groot dat het deze gaat worden.


Corne H


Bama

Ik weet nog steeds niet wat ik wil dus kom zondag even kijken.


jvanhambelgium

Quote from: katwax on November  5, 2012, 13:04:23
Bezoekje is al opgenomen in de planning voor zaterdag :)

Ik ga de zaterdag ook ne keer komen loeren !
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

WilliamB

SET 1- Marantz PM11s1 / SA11S1 / Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, Tempo 6, Spark 5, Celsius /Marantz SR8012 /Sony vpl-vw590es isf /SVS PC13 ultra / Zidoo z1000 pro
SET 2- Marantz PM7004 / Teac NT-505 / Rega P3 / Dynaudio Focus 160

home@the movies


RonG



WilliamB

SET 1- Marantz PM11s1 / SA11S1 / Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, Tempo 6, Spark 5, Celsius /Marantz SR8012 /Sony vpl-vw590es isf /SVS PC13 ultra / Zidoo z1000 pro
SET 2- Marantz PM7004 / Teac NT-505 / Rega P3 / Dynaudio Focus 160

skoebiedoe

Ben er geweest en geen gratis popcorn. :(

Nee,was best de moeite en ben wel een beetje onder de indruk van de Sony HW50...zet best wel een goed plaatje neer in 2D (3D heb ik totaal geen interesse in)

FvP

Leuk eventje, veel standen naast mekaar om snel projectoren te kunnen vergelijken.
Enkel draaide iedereen het volume open, dus op de stands er tegenover

Sony HW50ES was uitschieter kwa prijs/kwaliteit, punchy beeld.
De segway clone geprobeerd, is eigenlijk vrij makkelijk om daarmee in utopolis rond te rijden.

Spijtig dat de DeLorean prop er niet was, maar een gewone versie ... blijft wel leuk om te zien.

WilliamB

Ik ben vandaag ook geweest. En inderdaad ,de Sony HW50 was erg goed. Ik heb deze dus ook gelijk gekocht in Mechelen.
SET 1- Marantz PM11s1 / SA11S1 / Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, Tempo 6, Spark 5, Celsius /Marantz SR8012 /Sony vpl-vw590es isf /SVS PC13 ultra / Zidoo z1000 pro
SET 2- Marantz PM7004 / Teac NT-505 / Rega P3 / Dynaudio Focus 160