Avatar 3d Bluray

Started by beatbrother, October 25, 2012, 13:24:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beatbrother

Gisteren Avatar 3D Bluray binnengekregen (en niet van de panasonic promo van 1-2 jaar geleden).  ;D

25€ heb ik betaald en dan te bedenken dat ik m enkele maanden geleden bijna voor 80 € besteld had. (de panasonic promo).

LittleNinja

Waar komt toch dat idiote verschil vandaan?! Er zijn ook veel titels die voor € 35 te koop staan en gelukkig nu ook een groter wordend aantal voor pakweg €22-€25.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

beatbrother

Quote from: LittleNinja on October 25, 2012, 13:27:09
Waar komt toch dat idiote verschil vandaan?! Er zijn ook veel titels die voor € 35 te koop staan en gelukkig nu ook een groter wordend aantal voor pakweg €22-€25.

Wat bedoel je ?
Het verschil tussen 25€ en die 80€ ?
Die 80€ was enkel zo duur omdat dat zo een exclusieve disc was die enkel bij Panasonic werd verkocht en dus probeerde mensen dan winst op te maken om deze discs voor veel geld te verkopen op E-Bay.
Ik had m ook nog zien staan voor 175€.  ;D

LittleNinja

Dat bedoelde ik inderdaad. Maar ook het verschil tussen die 35 of 25.

Quote from: beatbrother on October 25, 2012, 16:02:33
Wat bedoel je ?
Het verschil tussen 25€ en die 80€ ?
Die 80€ was enkel zo duur omdat dat zo een exclusieve disc was die enkel bij Panasonic werd verkocht en dus probeerde mensen dan winst op te maken om deze discs voor veel geld te verkopen op E-Bay.
Ik had m ook nog zien staan voor 175€.  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

evilniek

Ik heb m vorig jaar op de kop getikt voor maar 100€, hoe wanhopig moet je zijn. LOLAMS.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

beatbrother

Quote from: evilniek on October 25, 2012, 17:18:23
Ik heb m vorig jaar op de kop getikt voor maar 100€, hoe wanhopig moet je zijn. LOLAMS.

Prijsje ! Daar kon je m niet voor laten liggen !  :P hehe

PHiX

Ik heb hem bij de mediamarkt gehaald voor 30 euro, en bij de kassa bleek hij 22 te zijn. Verderop in de straat bleken ze hem ook voor die prijs te verkopen.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

aklasse

Ik heb hem voor 19,00 bij frs.

LuPo

Quote from: aklasse on January  6, 2013, 13:47:24
Ik heb hem voor 19,00 bij frs.

Tsja, wij hebben hem al een paar maand. :D Ik had hem op de launch voor 25.