Avatar 3D nu eindelijk te koop.

Started by aklasse, October 24, 2012, 23:55:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aklasse

Avatar op 3D is eindelijk uit,was voorheen alleen te krijgen als je een panasonic tv kocht.

Atmoz


Meen je dat nou? Hebben ze dat ZO LANG kunnen volhouden dat alleen Panasonic dit mocht "regelen"??

Zal wel wat gekost hebben en geregel geweest zijn :devil: :devil: :devil:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Mavel

#2
En dan nog gek vinden dat zoveel mensen het downloaden, nou als het niet te koop is dan creëren ze het zelf. Maar goed om eerlijk te zijn moet/wil ik deze gewoon in de collectie. Geen belachelijke prijzen van 70,- meer.

kippekop

TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

aklasse

Hij kost 24,95 het is een limited edition.

VTEC_genieter

Het is geen extended version, maar een 2-discs pakket met 1 bluray (3D+2D) en één DVD.
Limited edition staat er op de kartonnen hoes. Ik denk dat er geen bonusmateriaal in zit.
Inderdaad voor 24,95 euro.

De vorige versie die al lang uit was, was de bluray extended version, met 8 uur extra's. Die prijs staat op ongeveer 38 euro.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

evilniek

Quote from: VTEC_genieter on October 25, 2012, 19:51:38
Het is geen extended version, maar een 2-discs pakket met 1 bluray (3D+2D) en één DVD.
Limited edition staat er op de kartonnen hoes. Ik denk dat er geen bonusmateriaal in zit.
Inderdaad voor 24,95 euro.

De vorige versie die al lang uit was, was de bluray extended version, met 8 uur extra's. Die prijs staat op ongeveer 38 euro.

Maar niet in 3D helaas.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

kippekop

Dus nog weer een jaartje langer op de extended 3D versie wachten, die wil ik namelijk...  :sarcasm:
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

papaleo

Krijg zojuist mijn Avatar 3D 'Limited Edition' binnen... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Mavel

Hoe limited is die nou eigenlijk? Of is dat een marketing trucje?

aklasse

Wij hadden hem al in 3 d gezien(mijn kinderen en vrouw)ze vinden het wel mooi maar konden niet wennen aan 3 d,ikzelf heb maar 1 oog dus dat gaat niet lukken we hebben de samsung ingeruild tegen een gewone 60 inch.Onze mening is dat een grote tv mooier is dan een 46 inch 3 d,krijg toch meer een bioscoop ervaring.

squeek

Quote from: Mavel on October 26, 2012, 16:06:58
Hoe limited is die nou eigenlijk? Of is dat een marketing trucje?

Ik weet niet hoeveel limited deze film is maar mijn kast staat vol limited editions. Voorraad genoeg denk ik hoor.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Springbank

Quote from: Mavel on October 26, 2012, 16:06:58
Hoe limited is die nou eigenlijk? Of is dat een marketing trucje?

"limited to the number they can sell it"  ;)

Josla

Gisteren bij Avatar 3D gekocht en gekeken, het is heel iets anders dan ik normaal kijk (horror/thriller)

WAANZINNIG goede effecten, mij EERSTE echte 3D ervaring, zoiets moois heb ik nog NOOIT gezien :popcorn: Dit is volgens mij 3d van de HOOGSTE klasse.
In veel fragmenten kwamen de brokstukken, speren, insecten en staartjes van de Avatars werkelijk de huiskamer binnen.

Mijn mond viel werkelijk open van de PRACHTIGE omgeving, kleuren en effecten.

DIKKE AANRADER VOOR ELKE 3D KIJKER, hier krijg je absoluut geen spijt van, ook voor kinderen geschikt denk ik, maar die heb ik niet ;)
Duurt 2 uur en 40 minuten, gevoelsmatig zeker niet té lang, pure entertainment van het begin tot het einde.

alexander2

Quote from: Josla on October 28, 2012, 08:49:29
Gisteren bij Avatar 3D gekocht en gekeken, het is heel iets anders dan ik normaal kijk (horror/thriller)

WAANZINNIG goede effecten, mij EERSTE echte 3D ervaring, zoiets moois heb ik nog NOOIT gezien :popcorn: Dit is volgens mij 3d van de HOOGSTE klasse.
In veel fragmenten kwamen de brokstukken, speren, insecten en staartjes van de Avatars werkelijk de huiskamer binnen.

Mijn mond viel werkelijk open van de PRACHTIGE omgeving, kleuren en effecten.

DIKKE AANRADER VOOR ELKE 3D KIJKER, hier krijg je absoluut geen spijt van, ook voor kinderen geschikt denk ik, maar die heb ik niet ;)
Duurt 2 uur en 40 minuten, gevoelsmatig zeker niet té lang, pure entertainment van het begin tot het einde.

Niemand gewond geraakt?

Teejoo

Quote from: Josla on October 28, 2012, 08:49:29
Gisteren bij Avatar 3D gekocht en gekeken, het is heel iets anders dan ik normaal kijk (horror/thriller)

WAANZINNIG goede effecten, mij EERSTE echte 3D ervaring, zoiets moois heb ik nog NOOIT gezien :popcorn: Dit is volgens mij 3d van de HOOGSTE klasse.
In veel fragmenten kwamen de brokstukken, speren, insecten en staartjes van de Avatars werkelijk de huiskamer binnen.

Mijn mond viel werkelijk open van de PRACHTIGE omgeving, kleuren en effecten.

DIKKE AANRADER VOOR ELKE 3D KIJKER, hier krijg je absoluut geen spijt van, ook voor kinderen geschikt denk ik, maar die heb ik niet ;)
Duurt 2 uur en 40 minuten, gevoelsmatig zeker niet té lang, pure entertainment van het begin tot het einde.
Volgens mij zit hij te typen op het defecte toetsenbord van Frank Doorhof. Bij hem blijft namelijk ook geregeld de CAPSLOCK hangen....  :D

Josla

Quote from: alexander2 on October 28, 2012, 13:26:52
Niemand gewond geraakt?

Net niet, nee. Het lijkt alsof je dichterbij bent, maar zat blijkbaar toch ver genoeg van de TV, daarbij had ik een veiligheidsbril op 8)

@ Teejoo, HOE koM JE daaR DAN bij?

LuPo

Ik heb deze ook gekocht vorige week. Ik moet hem nog gaan kijken in 3D. Uiteraard al wel in 2D gezien maar ik ben benieuwd na alle goede verhalen. ;D