Doldwaze Harbeth Aanbiedingen bij BB&G!

Started by bmateijsen, October 20, 2012, 13:10:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Wij hebben een prachtig aanbod voor diegenen die altijd een set Harbeth luidsprekers (of meerdere) hebben willen bezitten, maar daar net niet het geld voor hadden. Een aantal overjarige Harbeth modellen worden namelijk aangeboden met enorme kortingen.

Harbeth HL-P3ES2 in Eucalyptus van 2275 Euro voor 999 Euro (56% korting!)

Maak gebruik van deze superaanbieding zolang de voorraad strekt!

Lees meer: Harbeth en BB&G

evilniek

Quote from: bmateijsen on October 20, 2012, 13:10:44
Wij hebben een prachtig aanbod voor diegenen die altijd een set Harbeth luidsprekers (of meerdere) hebben willen bezitten, maar daar net niet het geld voor hadden. Een aantal overjarige Harbeth modellen worden namelijk aangeboden met enorme kortingen.

Harbeth HL-P3ES2 in Eucalyptus van 2275 Euro voor 999 Euro (56% korting!)
Harbeth Compact 7ES-2 in Kersen van 2735 Euro voor 1350 Euro (51% korting!)
Harbeth Monitor 30 in Cherry, Eucalyptus en Rosewood van gemiddeld 3350 Euro voor 1650 Euro (51% korting!)
Maak gebruik van deze superaanbieding zolang de voorraad strekt!

Lees meer: Harbeth en BB&G

Mooie aanbieding Bjorn, genoeg gegadigden lijkt me zo.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Dirk

Quote from: bmateijsen on October 20, 2012, 13:10:44
Harbeth HL-P3ES2 in Eucalyptus van 2275 Euro voor 999 Euro (56% korting!)
Harbeth Compact 7ES-2 in Kersen van 2735 Euro voor 1350 Euro (51% korting!)
Harbeth Monitor 30 in Cherry, Eucalyptus en Rosewood van gemiddeld 3350 Euro voor 1650 Euro (51% korting!)
Maak gebruik van deze superaanbieding zolang de voorraad strekt!

als er iemand tgv deze schitterende promo zou denken aan een surround setup, dan is dit het moment...want ik speel met dezelfde gedachte  ;D
aan deze promoprijzen is het (vanzelfsprekend) niet mogelijk om luidsprekers "solo" te verkopen, maar met de goedkeuring van BB&G lanceer ik via deze wel het voorstel om één setje te splitsen, zodat we beide één centerspeaker hebben.

Ik geef de voorkeur aan een afwerking in Eucalyptus, maar aangezien ik vragende partij ben, zal ik me ook wel schikken naar andere kleuren  ;)
qua type gaat de voorkeur uit naar een 7ES-2, maar eigenlijk is ook dat niet zo heel belangrijk, want ik zou (als het lukt en doorgaat) toch al met een andere center zitten dan mijn fronts, dus welke van 3 bovenstaande modellen het ook wordt, alledrie zijn ze ok voor me.

vwb de prijs is het simpel, je betaalt gewoon de helft van wat ik voor het paartje betaal en ontvangt zo gauw ik de set ontvang ook jouw exemplaar...dus vers uit de doos.

indien je serieuze interesse hebt in dit voorstel, vraag ik je wel om dit via PM met me af te handelen.
als we eenmaal een duidelijke overeenkomst hebben, meld ik het zeker nog even in dit topic, zodat voor andere geïnteresseerden ook duidelijk is of de vraag nog al dan niet "open staat"...want ik heb tenslotte maar één center nodig  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani

#3
Quote from: Dynky on October 21, 2012, 09:19:09
als er iemand tgv deze schitterende promo zou denken aan een surround setup, dan is dit het moment...want ik speel met dezelfde gedachte  ;D
aan deze promoprijzen is het (vanzelfsprekend) niet mogelijk om luidsprekers "solo" te verkopen, maar met de goedkeuring van BB&G lanceer ik via deze wel het voorstel om één setje te splitsen, zodat we beide één centerspeaker hebben.

Ik geef de voorkeur aan een afwerking in Eucalyptus, maar aangezien ik vragende partij ben, zal ik me ook wel schikken naar andere kleuren  ;)
qua type gaat de voorkeur uit naar een 7ES-2, maar eigenlijk is ook dat niet zo heel belangrijk, want ik zou (als het lukt en doorgaat) toch al met een andere center zitten dan mijn fronts, dus welke van 3 bovenstaande modellen het ook wordt, alledrie zijn ze ok voor me.

vwb de prijs is het simpel, je betaalt gewoon de helft van wat ik voor het paartje betaal en ontvangt zo gauw ik de set ontvang ook jouw exemplaar...dus vers uit de doos.

indien je serieuze interesse hebt in dit voorstel, vraag ik je wel om dit via PM met me af te handelen.
als we eenmaal een duidelijke overeenkomst hebben, meld ik het zeker nog even in dit topic, zodat voor andere geïnteresseerden ook duidelijk is of de vraag nog al dan niet "open staat"...want ik heb tenslotte maar één center nodig  :D
This THE Moment :clapping:  Super cool plan DYnky ;). Eucalyptus is geweldig, als een exclusief meubelstuk in huis, een sieraad  echt.......

Wat voor sub komt daar bij?

Dirk

Quote from: twani on October 21, 2012, 09:48:30
This THE Moment :clapping:  Super cool plan DYnky ;). Eucalyptus is geweldig, als een exclusief meubelstuk in huis, een sieraad  echt.......

Wat voor sub komt daar bij?
ik hou het bij de 2 JL's die hier al staan, gekker moet het niet worden  8)
en dankzij de DPA-1 is dat mooi te integreren, is dus geen al te lastig plan...als ik de apparaten- & kabelzooi maar netjes kan wegwerken ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

CoSo

Quote from: Dynky on October 21, 2012, 09:19:09
Ik geef de voorkeur aan een afwerking in Eucalyptus, maar aangezien ik vragende partij ben, zal ik me ook wel schikken naar andere kleuren  ;)
qua type gaat de voorkeur uit naar een 7ES-2, maar eigenlijk is ook dat niet zo heel belangrijk, want ik zou (als het lukt en doorgaat) toch al met een andere center zitten dan mijn fronts, dus welke van 3 bovenstaande modellen het ook wordt, alledrie zijn ze ok voor me.
Volgens mij is maar 1 van de voorkeuren mogelijk  ;)

Dirk

Quote from: CoSo on October 21, 2012, 09:54:25
Volgens mij is maar 1 van de voorkeuren mogelijk  ;)
2 van de 3 promo-modellen zijn verkrijgbaar in eucalyptus, maar zoals ik al zei maakt de afwerking voor mij niet zo heel veel uit, maw ik schik me wel naar de kleur en het type dat iemand anders wil voor z'n center. ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

denoontje

Quote from: Dynky on October 21, 2012, 09:57:12
2 van de 3 promo-modellen zijn verkrijgbaar in eucalyptus, maar zoals ik al zei maakt de afwerking voor mij niet zo heel veel uit, maw ik schik me wel naar de kleur en het type dat iemand anders wil voor z'n center. ;)
of 6.1draaien ;-x

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bmateijsen

Quote from: denoontje on October 21, 2012, 10:49:05
of 6.1draaien ;-x


6.1 is een gekke opstelling... die heb ik nooit begrepen... Maar laten we het niet over surroundformaten hebben in dit topic ;)

citac

Jullie zijn alleen open op Do/Vr/Za , kan men ook op een ander dag langskomen?
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

bmateijsen

#11
Quote from: citac on October 21, 2012, 15:55:29
Jullie zijn alleen open op Do/Vr/Za , kan men ook op een ander dag langskomen?

We zijn inderdaad dan echt geopend en kan je gewoon langs komen, andere dagen is het een afspraak plannen indien er geen installaties gepland staan.

Stuur me anders een pm. ;)

Groet,

Bjorn

Cyreg

BB&G/Bjorn, bedankt voor de snelle en prima service mbt mijn "aanbiedings"koop  ;D
Heb 'n setje M30.0's in Eucalyptus verworven en staat al te spelen sinds gistermiddag  ;)

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Martin!!!

mainly British stuff

garmtz


VlisChris

In overleg is onderstaande er doorheen gehaald.
Verzoek aan allen om er geen onzinigheden bij te halen als dat je het uiterlijk van de speakers lelijk vind. Het is een sponsortopic, geen algemeen eigenarentopic. Daar mag je dat soort dingen best zeggen als je dat wilt, hier is dat niet de plaats.


Allen dank voor het begrip!

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

PS: posts zijn verplaats naar het Harbeth topic

Daar zijn ze wat meer op hun plaats.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bmateijsen

Het gaat heel hard met deze promotie... er is nog beschikbaar:

1 paar M30 in Cherry
een paar paartjes P3ES2 Eucalyptus en Tiger Ebony, zolang de voorraad strekt ;).

Groet,

Bjorn

Graphtuner

ik heb nu al verschillende audio shows gedaan, maar nog nooit een harbeth voor de kiezen gekregen... jammer! want voor zo'n promoties kan je al eens je prioriteiten veranderen  :tongue2:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Paul1967

Quote from: bmateijsen on October 25, 2012, 15:19:37
Het gaat heel hard met deze promotie... er is nog beschikbaar:

1 paar M30 in Cherry
een paar paartjes P3ES2 Eucalyptus en Tiger Ebony, zolang de voorraad strekt ;).

Groet,

Bjorn

Je hebt een PM  ;)