"The swimmingpool" nu maar eens een update!(p3)

Started by minicoopers, October 16, 2012, 19:00:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


vieze freddie

waterworld!
om maar eens een klepper te noemen ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

LittleNinja

Jeetje wat een off topic geleuter.. :-X

Maar ik begrijp wel dat iedereen dit project wil volgen. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RonG

Quote from: LittleNinja on October 19, 2012, 10:22:53
Jeetje wat een off topic geleuter.. :-X

Maar ik begrijp wel dat iedereen dit project wil volgen. :D

Klopt idd, maar nog eentje dan,
U571 :D

Maar nogmaals, ik ben erg benieuwd naar wat dat worden gaat en wat voor hardware er komen gaat

Mavel

Mooie ruimte, als je dit zo ziet ben ik erg benieuwt wat het gaat worden. Ga het zeker volgen. Heb je al een idee van projector enzo?

minicoopers

Zoals velen vragen wat voor aparatuur er gebruikt zal worden?

Geen idee nog..

Waarschijnlijk zal ik mijn eerst mijn marantz sr7005 hier gaan plaatsen met mijn 3x epos es-11 en en 4x es14.deze zullen in de toekomst weer uit de ht verdwijnen en weer in de huiskamer terecht komen.
de dune hd max en extrend 9500 zullen als bron gebruikt gaan worden.

Subwoofers zullen waarschijnlijk 2 grote 18" worden(zelfbouw) maar daar ben ik nog niet uit.
projector heb ik me nog niet in verdiept.

Zoals jullie zien ben ik me nu nog erg op de bouw en afwerking aan het richten,dat zal toch eerst af moeten.
ik doe dit allemaal zelf en daar gaat waarschijnlijk wel even werk in zitten(en geld)

Ik ben nu de zwevende vloer en een podium aan het aanleggen.alleen schiet dit nog niet erg op vanwege drukte op mijn werk.
en ik begin hoofdpijn te krijgen wat ik met het plafond ga doen.. dit is nu zo'n plastic schroten geval en dat kan natuurlijk echt niet....


En zoals ik al in mijn start post zei:  wordt vervolgd.



Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

beatbrother

En de rest van het huis ? Moet je dat ook nog renoveren ?
Als ik de ruimte zie met het zwembad, dan vraag ik me wel af hoe de rest is.
Lijkt me wel echt een grote villa. Een kast van een huis zoals ze hier bij ons zeggen.  ;D

LittleNinja

#33
Quote from: beatbrother on October 22, 2012, 09:51:57
En de rest van het huis ? Moet je dat ook nog renoveren ?
Als ik de ruimte zie met het zwembad, dan vraag ik me wel af hoe de rest is.
Lijkt me wel echt een grote villa. Een kast van een huis zoals ze hier bij ons zeggen.  ;D

Ook een mooie ruimte in jouw foto... ;)

( En mooie foto's op jouw site!! 8) )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

B.

Al kan ik je keuze om het zwembad dicht te gooien niet begrijpen... wat zal dit een mooi huis zijn zeg!

Heb je foto's van de rest van de woning?

minicoopers

Graag on-topic blijven.
Berichten die over de rest van het huis gaan,
Of waarom ik een zwembad dicht gooi.
Worden niet op prijs gesteld.


Het leek mij leuk om de bouw van mijn home theater met jullie te delen.
Dus laten we het bij het home theater houden alstublieft...
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

W.Otter

#36
Quote from: minicoopers on October 22, 2012, 11:01:43
Graag on-topic blijven.
Berichten die over de rest van het huis gaan,
Of waarom ik een zwembad dicht gooi.
Worden niet op prijs gesteld.


Het leek mij leuk om de bouw van mijn home theater met jullie te delen.
Dus laten we het bij het home theater houden alstublieft...

*volgmodus uit*  >:(  ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

weet je al wat meer over de lay-out van de HT? en de componenten die je gaat gebruiken?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

WickedGame

Quote from: W.Otter on October 22, 2012, 11:35:30
*volgmodus uit*  >:(

Beetje overtrokken reactie vindt je niet? Ik snap zeer goed dat hij zich focussed op zijn HT en niet op het huis en alles er omheen. het is nota bene een HT Forum, geen architecten, woningbouw etc. forum. Focus ligt dus bij HT, dus vind zijn reactie wel normaal.


W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

niet altijd zo serieus, dacht al dat ik zo'n reactie zou krijgen dus heb er maar even een poppetje bijgeplaatst. was maar een geintje
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

WickedGame

Quote from: W.Otter on October 22, 2012, 11:38:54
niet altijd zo serieus, dacht al dat ik zo'n reactie zou krijgen dus heb er maar even een poppetje bijgeplaatst. was maar een geintje

Okay, no hard feelings maar snapte zijn gedachten wel ;)

On-topic maar weer:

Wat ik mij even afvraag is hoe je gaat verduisteren. Je hebt aanzienlijk wat ramen in die ruimte. En het mooiste is om dit compleet donker te krijgen. Al ideen over hoe?

W.Otter

Quote from: minicoopers on October 19, 2012, 14:46:25
Zoals velen vragen wat voor aparatuur er gebruikt zal worden?

Geen idee nog..

Waarschijnlijk zal ik mijn eerst mijn marantz sr7005 hier gaan plaatsen met mijn 3x epos es-11 en en 4x es14.deze zullen in de toekomst weer uit de ht verdwijnen en weer in de huiskamer terecht komen.
de dune hd max en extrend 9500 zullen als bron gebruikt gaan worden.

Subwoofers zullen waarschijnlijk 2 grote 18" worden(zelfbouw) maar daar ben ik nog niet uit.
projector heb ik me nog niet in verdiept.

Zoals jullie zien ben ik me nu nog erg op de bouw en afwerking aan het richten,dat zal toch eerst af moeten.
ik doe dit allemaal zelf en daar gaat waarschijnlijk wel even werk in zitten(en geld)

Ik ben nu de zwevende vloer en een podium aan het aanleggen.alleen schiet dit nog niet erg op vanwege drukte op mijn werk.
en ik begin hoofdpijn te krijgen wat ik met het plafond ga doen.. dit is nu zo'n plastic schroten geval en dat kan natuurlijk echt niet....


En zoals ik al in mijn start post zei:  wordt vervolgd.

excuses, overheen gelezen.

denk dat een mooi systeemplafond met koof het beste akoestische resultaat op gaat leveren in zo'n grote ruimte. misschien beatbrothers topic eens bij langslopen?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

minicoopers

Quote from: WickedGame on October 22, 2012, 11:40:15
Okay, no hard feelings maar snapte zijn gedachten wel ;)

On-topic maar weer:

Wat ik mij even afvraag is hoe je gaat verduisteren. Je hebt aanzienlijk wat ramen in die ruimte. En het mooiste is om dit compleet donker te krijgen. Al ideen over hoe?

Verduisteren gaat heel makkelijk, die twee ramen gaan namelijk dicht,en er komt nog een gipswand tegen die stenen muur.dus pikkedonker in een paar weken denk ik
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

beatbrother

#44
Quote from: minicoopers on October 22, 2012, 11:01:43
Graag on-topic blijven.
Berichten die over de rest van het huis gaan,
Of waarom ik een zwembad dicht gooi.
Worden niet op prijs gesteld.

Sorry, maar het is logisch dat wanneer je een mooie, grote ruimte ziet dat mensen wel eens
benieuwd kunnen zijn naar de rest.
Als je er niets over kwijt wil, dan kan je daar ofwel niet op reageren of je kan ook gewoon rustig zeggen
dat je het daar liever niet over wilt hebben. Alle respect ervoor.
Maar om te zeggen dat zulke vragen niet op prijs worden gesteld vind ik .... tja ... whatever.  :-X

minicoopers

Nou misschien zei ik het ook wel op een harde manier,
Mijn excuses daarvoor.

Maar ik heb het dus liever niet over andere zaken dan de ht ruimte

Gr
Albert
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

high-q

Quote from: minicoopers on October 22, 2012, 14:16:20
Maar ik heb het dus liever niet over andere zaken dan de ht ruimte

Duidelijk en begrijpelijk. Bij deze follow-mode on :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

jaco

Quote from: minicoopers on October 22, 2012, 11:01:43
Graag on-topic blijven.
Berichten die over de rest van het huis gaan,
Of waarom ik een zwembad dicht gooi.
Worden niet op prijs gesteld.
Ik bedoelde mijn opmerking serieus. De hoogte van een ruimte wordt vaak onderschat. Als de binnenmaat van het zwembad groot genoeg was om een voor jouw groot genoeg HT in te bouwen was het een optie geweest, nu niet meer aande foto's te zien :)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

W.Otter

Quote from: beatbrother on October 22, 2012, 13:37:04
Sorry, maar het is logisch dat wanneer je een mooie, grote ruimte ziet dat mensen wel eens
benieuwd kunnen zijn naar de rest.
Als je er niets over kwijt wil, dan kan je daar ofwel niet op reageren of je kan ook gewoon rustig zeggen
dat je het daar liever niet over wilt hebben. Alle respect ervoor.
Maar om te zeggen dat zulke vragen niet op prijs worden gesteld vind ik .... tja ... whatever.  :-X

dus ik was niet de enige.. maar goed ONtopic ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Clifdon

Deze gaat in de volg. Misschien dat ik nog het e.e.a kan leren vanuit dit topic. Ziet er allemaal goed uit!