James Bond 007: Bond 50 (Blu-ray) € 97,19 incl. Gratis Bezorging!

Started by harrytasker, October 14, 2012, 13:44:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harrytasker

Bij WOWHD voor € 97,19 incl. Gratis Bezorging!
5150 time!

1198

Wowhd??

edit: silly me. Is gewoon een webwinkel  :blush:
beeld:Sony KDL-55NX810, amp:Anthem MRX700, front:Usher CP-6371, center:Usher S-525, surround:Usher S-520, sub:SVS PB13-Ultra (Sledge), fun:PS3

Kjelt


Exxar


Shane One


Kjelt

Quote from: Shane One on October 14, 2012, 20:31:44
en de douane niet te vergeten
het is toch een nederlands bedrijf mag ik hopen anders had ik hem net zo goed bij amazon kunnen bestellen die is 10 euro duurder maar geen douane.

Dru

Ik heb daar vaker besteld.
Tot nu toe altijd goed gegaan. Nog geen last in ieder geval met douane.
De producten komen uit Hong Kong.

Kjelt


harrytasker

Quote from: Kjelt on October 14, 2012, 21:05:39
het is toch een nederlands bedrijf mag ik hopen anders had ik hem net zo goed bij amazon kunnen bestellen die is 10 euro duurder maar geen douane.

Net ff gekeken, maar komt incl. verzending toch op 120 euro uit bij Amazon...
5150 time!

Kjelt

Quote from: harrytasker on October 15, 2012, 22:35:07
Net ff gekeken, maar komt incl. verzending toch op 120 euro uit bij Amazon...
verzending is gratis boven de 25 pond.
Maar dan zou hij toch duurder zijn MITS er geen douane en BTW wordt geheven over de box anders komen er toch zeker zo'n 40 procent bovenop en wordt het dus een box van totaal 140 euro. Ik wacht rustig edoch ietsjes gespannen af  ;) .

Martijnst1990

Bij Amazon UK kost hij £90, dat is omgerekend €111,- inclusief verzenden en uit de UK heb je geen last van douane.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Kjelt

Box is binnen en de douanekosten zijn 28,90 waardoor deze box dus duurder is geworden dan via bv Amazon  :(

KILLorBE

Dat is balen.

Iets snap ik niet, de producten die WOW HD verkoopt worden verzonden vanuit verschillende magazijnen over de hele wereld.
Maar je kunt niet aangeven dat je niks van buiten de EU wil hebben?

En uit de FAQ:
QuoteV: Waarom moet ik invoerkosten betalen?
A: WOW HD maakt gebruik van een koeriersservice waarbij al deze kosten vooraf door ons zijn betaald. In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat jij douanekosten of invoerheffingen moet betalen op het moment dat je bestelling in het land van bestemming arriveert. Als ontvanger ben jij verantwoordelijk voor alle invoerheffingen, douanekosten en lokale belastingen die in het land van bestemming van kracht zijn; betaling is noodzakelijk om je bestelling vrij te laten geven door de douane. Douaneregelgeving verschilt sterk per land. Voor vragen hierover, raden we je aan contact op te nemen met je lokale douanekantoor.

Dus misschien kun je de kosten verhalen? Of begrijp ik het verkeerd? :crazy:
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

VlisChris

QuoteAls ontvanger ben jij verantwoordelijk voor alle invoerheffingen
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

KILLorBE

Quote from: Christiaan S on November 16, 2012, 17:50:02
QuoteAls ontvanger ben jij verantwoordelijk voor alle invoerheffingen
Als zij al die kosten vooraf al hebben betaald, waarom zou je dan nog een keer moeten betalen?
Ik neem aan dat het bij de prijs inbegrepen zit als je daar iets besteld? Lijkt me sterk dat zij die kosten voor hun rekening nemen.

Als ze dat betalen dan moeten ze dat toch ook aan kunnen tonen?

Volgens mij betalen ze helemaal niks omdat ze weten dat de meeste pakjes door de douane komen (Met name enveloppen).

Fishy als je mij vraagt.

Maar goed, dat is meer iets voor een ander topic.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Kjelt

Quote from: KILLorBE on November 16, 2012, 19:12:30
Als zij al die kosten vooraf al hebben betaald, waarom zou je dan nog een keer moeten betalen?
Zij betalen de koeriers oftewel de verzendkosten. Niet de douane/btw en overige kosten die per land verschillen  ;)

Dit is de reden dat ik nooit meer via Play.com pakjes bestel boven de 22 euro want dan is de kans groot dat je bij moet betalen en dat kan best oplopen.
CDWOW zit bij mij nu dus ook in deze nooit meer bestellen groep  :-X

KILLorBE

Dan vind ik het antwoord nogal vaag op de vraag waarom je invoerrechten moet betalen, kunnen ze beter zeggen dat ze alleen de verzendkosten betalen, en niet al deze kosten.

Maar goed, ik kijk tegenwoordig ook wel beter uit, ooit wat besteld bij een shop waarvan ik dacht dat het binnen de EU was (geografisch gezien wel Europees), bleek dus niet het geval te zijn :-X
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

DB628

Ik bestel al jaren bij amazon.co.uk, amazon.com, play.com, wowhd etc... bestel meestal meteen flink, maar heb nog nooit iets van douane/invoerrechten kosten hoeven te betalen. De kans dat je moet betalen is uiterst klein maak ik hier uit op, en heb afgelopen maand nog bij deze verschillende shops gekocht.

Kjelt

 :coffee:
Quote from: DB628 on November 17, 2012, 17:18:02
Ik bestel al jaren bij amazon.co.uk, amazon.com, play.com, wowhd etc... bestel meestal meteen flink, maar heb nog nooit iets van douane/invoerrechten kosten hoeven te betalen. De kans dat je moet betalen is uiterst klein maak ik hier uit op, en heb afgelopen maand nog bij deze verschillende shops gekocht.
Het gaat om boxsets of disks met een prijs van >22euro ( meestal is de douane pas bij hogere bedragen geinteresseerd) van buiten europa waar je de klos bent.
Amazon.co.uk is europa dus ben je veilig.

CineSmurf

Maar... een echte NLse box, met NL ondertitels. Wehkamp doet 139, is ie elders nog goedkoper?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

DB628

QuoteHet gaat om boxsets.......


Die bestel ik ook bijna alleen maar, laats bijvoorbeeld nog "true blood" seizoen 1 t/m 4 besteld met nog een stuk of 6 andere boxsets. 0,0 hoeven te betalen en dit doe ik regelmatig en bestel dus meestal ietsjes meer dan 22 euro. Geluk of is de pak kans minimaal?