welke is de beste 3D mediaspeler

Started by skipke, October 13, 2012, 08:44:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lucky.L

#150
Quote from: RonG on April 25, 2015, 20:07:04
Via je netwerk (nas) met HD-Audio? Ik heb enkel BD rips 1:1, 20 tot 40 GB per mkv ongeveer.
Ik heb er nu eens een interne HDD ingebouwd, eens kijken wat deze doet.

Probleem is dat ik de HTPC in principe al verkocht heb aan een forumgenoot, kan deze slechts annuleren :(. Na Maandag heb ik dus helemaal geen afspeelmogelijkheid meer:-\
Nee ik heb een hd aangesloten op de mijne, ik heb zelf ook alleen maar bd rips 1:1 [mkv,bdmv,iso],alles doet hij goed!

Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

marz01

Quote from: RonG on April 25, 2015, 20:35:34
Hmm, ook met een interne HDD loopt het spaak, hier een kort filmpje van gemaakt. Dit is vanaf de interne HDD



Heb je al met een andere harde schijf gekeken of hij dezelfde klachten geeft?
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

RonG

Even een positieve update,

Ik heb de mede8er eens aan mijn onkyo avr aangesloten welk ik gebruik in de woon kamer...
Daar wordt alles goed afgespeelt. Via HDD en ook vanaf de nas. Is er dus een instelling in de marantz welke ik moet instellen???.
Ik ga verder troubleshooten :)

5061

Ron,

Bedankt voor je positieve berichtje. Voel ik me als verkoper weer n heel stuk beter.
Succes en heel veel plezier met de Mede8er.

Gr

Leo
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

RonG

Geen probleem Leo,

Ik probeer altijd te achterhalen wat een probleem kan veroorzaken, geef niet zo snel op :) zal wel door mijn werk komen ;D.

Nu nog de combinatie mede8er/marantz tackelen :)

RonG

Zo, nu werkt alles naar behoren,  ;D

Op de marantz heb ik niets apart ingesteld maar de mede8er eens gereset en deze opnieuw ingesteld.
Via SMB waren er hier en daar wat audio drops maar via NFS lijkt het allemaal soepel te draaien tot nu toe.

Met MakeMKV kan ik van Full 3D ISO files MKV's maken en deze kunnen inderdaad met de mede8er afgespeeld worden. Wanneer men 3DTAB toevoegt in de bestands- naam, bv AVTAR.3DTAB.MKV dan gaat mijn beamer ook automatisch naar de 3D stand.

Ik heb nu eens 5 films omgezet, de originele ISO's samen zijn net geen 180 GB, de MKV's zijn samen opgeteld 153GB, dat scheelt dus wel.

larsonator

Quote from: RonG on April 27, 2015, 12:30:48
Ik heb nu eens 5 films omgezet, de originele ISO's samen zijn net geen 180 GB, de MKV's zijn samen opgeteld 153GB, dat scheelt dus wel.
Maar is het al dat werk ook waard, die 27 Gb? Dat is 5,4 Gb p/film. Als het verschil zo klein is zou ik er wel 2  over nadenken of het de re-encoding wel waard is.

RonG

ja,

Zijn er nu 5, heb er 40+ ondertussen.

larsonator

Quote from: RonG on April 27, 2015, 13:34:59
ja,

Zijn er nu 5, heb er 40+ ondertussen.
En hoeveel tijd gaat dat kosten? En het blijft encoderen