welke is de beste 3D mediaspeler

Started by skipke, October 13, 2012, 08:44:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flatsix

Ik heb persoonlijk hele goed ervaringen met de iconbit, speelt alles af zonder haperingen.

raMniv

Ik heb zelf de mede8er 6003xd en vroeg mij af welk formaat 3d films ik moet downloaden. Krijg het zelf nog niet voor elkaar. Heb hem aan een samsung 55hu7500 gekoppeld.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Midcall

Quote from: raMniv on April 14, 2015, 08:48:11
Ik heb zelf de mede8er 6003xd en vroeg mij af welk formaat 3d films ik moet downloaden. Krijg het zelf nog niet voor elkaar. Heb hem aan een samsung 55hu7500 gekoppeld.
Met welke receiver ertussen?
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

donaldk

Heeft iemand ervaring met de EM7485 3D Full HD mediaspeler, beter of slechter dan de Med8ber 800? Ik lees over ventilator problemen bij Eminent en sommigen vinden hem een beetje langzaam, maar hoe is de 3D? Er is alleen een basale review van Clickx, de rest doet alleen de productaankondiging van een jaartje geleden?

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

5061

Ik heb nog een Mede8er te koop staan op dit forum.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

RonG

Een goede mediaplayer die 3D MKV MVC kan afspelen (dus niet SBS of top/bottem). Lees her en der dat die mede8er dat kunnen vanwege hun realtek chip.
Iemand ervaring met dit?

Alle 2D MKV films draai ik nu met Kodi en 3D de full BR ISO met TMT.

Nu is dat niet zo erg maar wanneer ik die 3D iso's rip naar MKV scheelt dat toch weer ruimte op mijn nas.
Er is helaas geen sofware player die dat kan.

Lucky.L

Ik heb de Mede8er,en hij werkt perfect!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

5061

Wil geen slager zijn die z'n eigen vlees keurt. Ben daarom ook blij met jullie reakties.
Dan heb je het van een ander.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

RonG

Quote from: 5061 on April 15, 2015, 15:26:22
Ik heb nog een Mede8er te koop staan op dit forum.

;D ;D
Hij is onderweg naar mij en zal mijn bevindingen zsm laten weten, m.n. dat 3D MKV MVC gedeelte ;D

5061

Hoi Ron,Heb een pm naar je gestuurd, hij is naar je onderweg.
Succes

Leo
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

RonG

Heb de mede8er inmiddels aangesloten, echter het beeld en geluid stottert wanneer ik een BR rip of MKV met HD audio afspeel vanaf de NAS. Is er enkel DTS of DD dan loopt ie goed.
Mijn Dune en de HTPC spelen deze wel feilloos af vanaf de NAS.

Iemand een idee of is er een instelling waar ik op moet letten?

larsonator

Ik kan alleen zeggen wat destijds heb gedaan: mede8er het raam uit en de Dune weer aansluiten

RonG

Lekker dan :(.

Ik kan bevestigen dat wanneer ik switch naar het HD audio formaat hij stottert. Dat is een tegenvaller zeg :(

larsonator

Ook Dune heeft t bij onderussen afgedaan. Ik gebruik nu een Oppo 93 & 103 als mediaspeler. De 93 pakt ook nog eens (3D)ISO

hdnoob

 ^

Al mijn mediaplayers bleken voor mij ook weggegooid geld (inclusief die Dune 3D). Ik gebruik in de praktijk mijn Oppo 93 als mediaplayer.

3D iso's pikt ie niet maar via USB HD wel de BDMV folders.

Geen gezeik meer.

larsonator

#142
Quote from: hdnoob on April 25, 2015, 14:27:16
^

Al mijn mediaplayers bleken voor mij ook weggegooid geld (inclusief die Dune 3D). Ik gebruik in de praktijk mijn Oppo 93 als mediaplayer.

3D iso's pikt ie niet maar via USB HD wel de BDMV folders.

Geen gezeik meer.
+ nog eens subliem beeld- en geluidskwaliteit. En zo ist... ;)

RonG

Ook vie NFS share blijft het haperen, Het is helaas niet anders.... :( :(

Ik hang mijn HTPC er weer aan, deze kent die problemen niet.

Lucky.L

Quote from: RonG on April 25, 2015, 13:30:55
Heb de mede8er inmiddels aangesloten, echter het beeld en geluid stottert wanneer ik een BR rip of MKV met HD audio afspeel vanaf de NAS. Is er enkel DTS of DD dan loopt ie goed.
Mijn Dune en de HTPC spelen deze wel feilloos af vanaf de NAS.

Iemand een idee of is er een instelling waar ik op moet letten?
Echt vreemd,bij mij speelt hij alles perfect af!

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

RonG

Quote from: Lucky.L on April 25, 2015, 17:36:52
Echt vreemd,bij mij speelt hij alles perfect af!

Via je netwerk (nas) met HD-Audio? Ik heb enkel BD rips 1:1, 20 tot 40 GB per mkv ongeveer.
Ik heb er nu eens een interne HDD ingebouwd, eens kijken wat deze doet.

Probleem is dat ik de HTPC in principe al verkocht heb aan een forumgenoot, kan deze slechts annuleren :(. Na Maandag heb ik dus helemaal geen afspeelmogelijkheid meer:-\

RonG

Hmm, ook met een interne HDD loopt het spaak, hier een kort filmpje van gemaakt. Dit is vanaf de interne HDD


broodro0ster

Firmware eens updaten? Ik heb nog nooit stottering gehad en ik speel enkel bd25 of bd50 iso's af. En altijd met HD audio of Atmos.
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

RonG


Midcall

Ook hier geen enkele issues met mijn mede8er. Ook full3D ISO's geven geen krimp.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -