B&W A5 en A7

Started by micave, October 5, 2012, 11:59:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

micave

Hi Allemaal,

Twee dagen geleden kreeg ik een mailing van B&W over een nieuw multimedia systeem voor de iPhone, iPad en andere iOS devices. Het is de A5 & A7 en ze werken via airplay, usb, optical in en ethernet. Aangezien ik erg tevreden ben over mijn Zeppelin Air leek de A7 mij een mooie vervanger daarvoor.

De reden dat ik de Air dan ook wil vervangen is design, mijn vriendin vindt de Air niet mooi en als geste naar haar toe wil ik wel wat anders. Qua design is de B&O dock het mooiste maar deze mist helaas een aantal aansluitingen die ik graag heb (optisch in).

Meer info over de B&W A7 vind je hier: http://www.alpha-audio.nl/2012/09/eerste-indruk-bw-a5-en-a7/#

Zijn er echter al forumgenoten die ervaring hebben met deze set? Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie bevindingen.




machinist

De A5 en A7 zien er veelbelovend uit..............de geluidskwaliteit van deze 'wireless' producten valt me helaas altijd tegen.

Ook de Zeppelin Air.........klinkt leuk maar niet te vergelijken met een goede budget set (bv. Marantz PM6004/CD6004 + een paar goede budget speakers).

machinist


micave

Thanks voor de link. Hij staat in bestelling en zou afgelopen week binnen moeten komen maar helaas nog even wachten.

machinist

Nog meer mensen die de A7 gehoord hebben ?   :)