Mitch's set - New definition of music :)

Started by Mitch--, October 3, 2012, 00:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mitch--

Quote from: Baardmannetje on December 17, 2019, 19:51:53
Waarom vraag je het dan?

:blink:

ik reageer, ik initieer de aanleiding niet  ;)

maja we hebben net wel kunnen lezen dat je empatisch vermogen niet echt toereikend is, dus ik vergeef het je;)

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

op eigen verzoek verwijderd.

Oei, interessant!

Cross topic reageren... Er is weinig mis met mijn empathie. Des te meer met de leesvaardigheid van diverse leden....

Mitch--

Quote from: Baardmannetje on December 17, 2019, 20:08:22
Oei, interessant!

Cross topic reageren... Er is weinig mis met mijn empathie. Des te meer met de leesvaardigheid van diverse leden....

Ach ik vond het tegenvallend, en vooral ongepast, maja zal er verder niet over uitweiden  :nowink:

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

op eigen verzoek verwijderd.


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

op eigen verzoek verwijderd.


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

op eigen verzoek verwijderd.


Mitch--

De set begin ik door te krijgen, centimeter voor centimeter komen de speakers op hun plek, klein beetje verschuiven en een tijdje luisteren, heen en weer, dit is een proces wat even duurt, maar boy heb ik hem te pakken nu!  ::)

Gisteren de Harbeth's nog net een klein beetje dichter bij elkaar gezet en patsboem (!), dit is hem, de bubbel is compleet en wow wat is dit mooi! :wub:

In lastige tijden, zowel vandaag als de dagen die komen gaan, is dit even bijkomen. Morgen weer een heftige dag, ik werk in de voedselindustrie en daar is het nu game on, maar we zijn er klaar voor  :thumbs-up:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Wat een heerlijke set heb ik toch, geen wensen nu, alleen muziek !  :music:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

Heb je er wellicht ook een paar plaatjes bij?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Ik zie dat ik nooit meer heb gereageerd op je berichtje van maart. Hoe gaat het nu op je werk?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Quote from: Xander32 on September  4, 2020, 20:17:05
Heb je er wellicht ook een paar plaatjes bij?

Jazeker :)

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Peerless Monster

Mooi!!! Erg mooi.
Leuk dat het zo goed lukt met dat plaatsen van de Harbeths. Speakerplaatsing is een kunstje hoor 😊
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

katwax

Quote from: Mitch-- on September  4, 2020, 20:07:19
Wat een heerlijke set heb ik toch, geen wensen nu, alleen muziek !  :music:
Rust, het is een fijn gevoel naar muziek luisteren en niet te denken aan "invloeden" van je set :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Thanatos


garmtz

Ik heb al zoveel Harbeths geplaatst, dat ik zo al ZIE dat ze zo goed als optimaal staan voor die situatie!

Mitch--

Quote from: Peerless Monster on September  5, 2020, 13:30:32
Mooi!!! Erg mooi.
Leuk dat het zo goed lukt met dat plaatsen van de Harbeths. Speakerplaatsing is een kunstje hoor 😊

Thanks Rens! Plaatsing is zeker een dingetje, maar veel proberen en blijven proberen, wel duidelijk aftekenen op de grond, ik ben ook een keer iets kwijtgeraakt... ;)

Quote from: katwax on September  5, 2020, 13:35:46
Rust, het is een fijn gevoel naar muziek luisteren en niet te denken aan "invloeden" van je set :)

Precies! :)

Quote from: Thanatos on September  5, 2020, 16:12:06
Blijft mooi die klassieke look  :thumbs-up:

Helemaal waar  :thumbs-up:

Quote from: garmtz on September  5, 2020, 17:43:36
Ik heb al zoveel Harbeths geplaatst, dat ik zo al ZIE dat ze zo goed als optimaal staan voor die situatie!

Goed te horen Garmt  :bigsmile:  ik blijf er voorlopig even vanaf........ ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Als ik nog eens een mooie deal kan maken heb ik toch nog wel wat te wensen hoor, weer gerust er komt nog wel eens verandering, niet noodzakelijk maar ook ik kan moeilijk stilzitten ;)

Wensen voor de 'ultieme' set in mijn ogen zijn gemaakt rond de Harbeth's want die blijven hoe dan ook!

De kwaliteit van Lejonklou heeft mij enorm verbaasd, dit gaat zo prachtig samen met de Harbeth's dat ik ook zeker daar bij blijf maar dan in een hogere trede, om te beginnen de wil ik graag de Lejonklou Sagatun VV toevoegen, of nog liever de dual-mono Sagatun VV. Helaas zijn deze bijna niet te krijgen dus moet ik rustig op wachten.... waarom deze wens: de Linn MDSM is een super apparaat, maar de VV kan absoluut beter dus is een logische upgrade

Als er een vv bijkomt heb ik ook geen DSM meer nodig, misschien dan een mooie Akurate DS of zelfs misschien een gunstig geprijsde Klimax DS op de kop zien te tikken... :inlove:

Of andere, simpelere overweging, de MDSM vervangen voor een Akurate DSM.. als ik dan het Sagatun idee overboord gooi is een ADSM met Katalyst zelfs haalbaar, goeie vraag welke combi de winnaar zal zijn..... :eh:

leuk dit :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32



Prachtig !
Wat een fraaie, overzichtelijke opstelling 👍🏻 Sfeervol.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kingpin

Inderdaad, mooi bijpassende kleurstelling, en mooie set uiteraard!
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

denoontje

Mooie set zo...
katalyst akurate dsm is  :inlove: :inlove:

mradem

Nice man! Ik herken het gevoel van de combi linn, Lejonklou en Harbeth ;). Ik moet mijn Akurate nog steeds een keer voorzien van katalyst..

Mitch--

Quote from: denoontje on September 11, 2020, 11:31:48
Mooie set zo...
katalyst akurate dsm is  :inlove: :inlove:

Thanks! En ja, de ADSM Katalyst is wel zon beetje het eindstation voor mijn set, als ik die ooit kan toevoegen..... :inlove:

Tuurlijk er is ook nog een Klimax DSM Katalyst, maar voor die bedragen ga ik er niet eens over denken....

Quote from: mradem on September 11, 2020, 16:13:50
Nice man! Ik herken het gevoel van de combi linn, Lejonklou en Harbeth ;). Ik moet mijn Akurate nog steeds een keer voorzien van katalyst..

Überhaupt een 'old skool' ADSM zou ik al maar wat graag 'genoegen' mee nemen ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'