Mitch's set - New definition of music :)

Started by Mitch--, October 3, 2012, 00:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mitch--

#775
Quote from: Rudi64 on May 10, 2018, 20:41:56
Proficiat! :clapping:
En, een tevreden man mag ik hopen?   ;D :music:
Eerste indrukken?

Thanks!

Ben mega blij! Het is nog niet de final opstelling, kom net terug uit buitenland dus heb de opstelling gemaakt in mijn tijdelijke huis. Wss kan ik in  september mijn nieuwe huis gaan betrekken en dat word het helemaal geweldig, opstelling word daar super mooi en worden verdere elementen geoptimaliseerd (denk aan aparte stroomgroep ed).

Dus voor de opstelling nu helemaal happy en het word alleen maar beter! Spullen hebben tijdje stil gestaan wegens transport ed, maar nu het een dagje speelt klinkt het heerlijk! Man dat Isobarik laag is echt bizar, rete strak, mega gecontroleerd en gelaagd, en in Exakt opstelling is dit echt nog wel een paar treden hoger dan in een Aktiv setup, Linn heeft hiermee echt een geweldig stap gemaakt!  :music:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

Nice menu op naar katalyst[emoji51]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mitch--

Quote from: denoontje on May 10, 2018, 21:29:53
Nice menu op naar katalyst[emoji51]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

yep........ :butbut:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

klinkt goed hoor dat katalyst... :)

Bas Akkerman

Leuk dat je weer terug bent! Waar ga je in september wonen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Quote from: denoontje on May 10, 2018, 21:56:02
klinkt goed hoor dat katalyst... :)

Ik heb nog niet gewaagd te gaan luisteren, ben bang voor de gevolgen ;) hehe, ook draai ik nu met een Majikexaktbox en daarvoor is geen Katalyst beschikbaar, ook maar de vraag of dat ooit gaat komen(??), dan is het mega interessant! Voor mijn Akurate heb ik er niks aan omdat de gehele analoge sectie er niet in zin, die zit in de Exaktboxen. Als ik wel een hele Katalyst set-up wil draaien heb ik in ieder geval twee 4200 eindversterkers nodig plus een Akurate Exaktbox 10 met Katalyst, en das nu iets wat te prijzig ;)

Quote from: Bas Akkerman on May 11, 2018, 07:39:32
Leuk dat je weer terug bent! Waar ga je in september wonen?

Thanks Bas!

Huis is voor 99% rond in Rijswijk, bod is geaccepteerd nu even afwachten voor de koopovereenkomst!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

blue-eyes

NU alles nog naar Akurate ipv Majik?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mitch--

Quote from: Blue-Eyes on May 11, 2018, 09:15:48
NU alles nog naar Akurate ipv Majik?

Als ik de loterij win wel! Dan graag de AEDSM (die ik nu heb) + AEB-10 + 2x 4200 EV op de Majik Isobarik's, of nog beter de AEDSM + Akudorik Exakt of Akubarik Exakt :wub: maar dat is wel verre toekomstmuziek!

Maar net terug uit het buitenland verhuisd, nu een nieuw huis gekocht en moet nog veel inrichten, dus de beschikbare fondsen gaan hard opdrogen in de komende maanden!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Quote from: Mitch-- on May 11, 2018, 07:55:53
Thanks Bas!

Huis is voor 99% rond in Rijswijk, bod is geaccepteerd nu even afwachten voor de koopovereenkomst!
Rijswijk, (bijna) altijd mooi. Wat voor huis is het?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Quote from: Bas Akkerman on May 11, 2018, 17:24:56
Rijswijk, (bijna) altijd mooi. Wat voor huis is het?

Gelukkig hou ik van mooi..;) hehe huis is in Oud-Rijswijk, dus ook die stijl :) 
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

activ

Grappig, dan woon ik redelijk in de buurt (Den Haag - Leidschenveen). Zo zie je maar weer hoe klein de grote internet wereld is.

Mitch--

Quote from: activ on May 12, 2018, 07:28:26
Grappig, dan woon ik redelijk in de buurt (Den Haag - Leidschenveen). Zo zie je maar weer hoe klein de grote internet wereld is.

Kom gerust eens langs! Vanaf September in Rijswijk!

Kan je verklappen, Exakt is echt magisch... wat dit met de Isobarik speakers doet... :o heb de speakers analoog, bass aktiv en full aktiv gehoord maar zoals nu in Exakt heb ik ze nog nooit gehoord, de ruimtelijkheid en diepte is enorm, je kan de speaker niet meer aanwijzen, en het laag is volledig in controle, super straks en afgrond diep als het moet, geweldig!

En dan te bedenken dat ze nu verre van ideal staan opgesteld..... 8)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Geldt die uitnodiging ook voor mij? :angel:

Oud-Rijswijk is zeker mooi!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rudi64

Quote from: Mitch-- on May 12, 2018, 17:38:27
Kom gerust eens langs! Vanaf September in Rijswijk!

Kan je verklappen, Exakt is echt magisch... wat dit met de Isobarik speakers doet... :o heb de speakers analoog, bass aktiv en full aktiv gehoord maar zoals nu in Exakt heb ik ze nog nooit gehoord, de ruimtelijkheid en diepte is enorm, je kan de speaker niet meer aanwijzen, en het laag is volledig in controle, super straks en afgrond diep als het moet, geweldig!

En dan te bedenken dat ze nu verre van ideal staan opgesteld..... 8)

Kan dit alleen maar bevestigen.. :music:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Mitch--

Quote from: Bas Akkerman on May 12, 2018, 18:00:46
Geldt die uitnodiging ook voor mij? :angel:

Oud-Rijswijk is zeker mooi!

Voor jouw altijd Bas!:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

activ

Quote from: Mitch-- on May 12, 2018, 17:38:27
Kom gerust eens langs! Vanaf September in Rijswijk!

Kan je verklappen, Exakt is echt magisch... wat dit met de Isobarik speakers doet... :o heb de speakers analoog, bass aktiv en full aktiv gehoord maar zoals nu in Exakt heb ik ze nog nooit gehoord, de ruimtelijkheid en diepte is enorm, je kan de speaker niet meer aanwijzen, en het laag is volledig in controle, super straks en afgrond diep als het moet, geweldig!

En dan te bedenken dat ze nu verre van ideal staan opgesteld..... 8)
Lijkt mij leuk, altijd interessant om de set van iemand anders te horen. Geen idee waar je nu woont, maar Rijswijk is sowieso te doen.

Bas Akkerman

#791
Quote from: Mitch-- on May 12, 2018, 18:17:17
Voor jouw altijd Bas!:)
Top! Ik vind dat Linn behoorlijke stappen heeft gemaakt de laatste jaren. Veel evenwichtiger en "spannender" dan voorheen. De combinatie Linn met Vivid Audio vond ik bijvoorbeeld een van de fraaiste combinaties die ik tot dusver heb gehoord.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Quote from: Bas Akkerman on May 13, 2018, 09:50:29
Top! Ik vind dat Linn behoorlijke stappen heeft gemaakt de laatste jaren. Veel evenwichtiger en "spannender" dan voorheen. De combinatie Linn met Vivid Audio vond ik bijvoorbeeld een van de fraaiste combinaties die ik tot dusver heb gehoord.

Ja ik ben al jaren Linn fan!

Ooit begonnen met de 'gok' aankoop van een Linn Sneaky, dat mini ding met zn kleine ingebouwde versterker droogde mijn toenmalige Primare van 25kg volledig af... toen is het Linn virus begonnen! Ooit wil ik nog wel eens de weg richting Klimax nemen, maar voor nu ben ik hiermee weer dik tevreden! Met de Majik DSM heb ik hiervoor ruim 6 jaar gedraaid zonder enige drang tot upgraden :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Nieuw huis met de nieuwe set-up!  :pompom:

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

felix01

VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

denoontje

[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

AudioEnZo


Mitch--

Thanks!!

Klinkt nu al goed, wel is de woonkamer nog helemaal leeg..... alleen de audio staat er (prioriteiten he ;)) dus met alle meubels zal het wat minder galmen, dus ben erg benieuwd! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Pjotr27

Heel mooi, went het alweer een beetje in Nederland? Ik moet er even nog niet aan denken om terug te gaan....
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.