Mitch's set - New definition of music :)

Started by Mitch--, October 3, 2012, 00:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi64

Vandaag even in de Action me zo een indentieke stekkerdoos meegenomen en ik moet je 100% gelijk geven Mitch..
Gelijk de Blacknoise en Ps Audio Juice bar aan de kant geschoven, tjonge dit klinkt lekker nu, ongeloofelijk :o
Bedankt voor de tip!  :music:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Mitch--

Quote from: Rudi64 on January 13, 2021, 18:16:03
Vandaag even in de Action me zo een indentieke stekkerdoos meegenomen en ik moet je 100% gelijk geven Mitch..
Gelijk de Blacknoise en Ps Audio Juice bar aan de kant geschoven, tjonge dit klinkt lekker nu, ongeloofelijk :o
Bedankt voor de tip!  :music:

Held, wat cool zeg!! :worship: ik ben dus toch niet gek.... ;)

Bizar he, 2.99 toch? ik ben nog steeds overdonderd  :music:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Rudi64

Quote from: Mitch-- on January 13, 2021, 20:58:26
Held, wat cool zeg!! :worship: ik ben dus toch niet gek.... ;)

Bizar he, 2.99 toch? ik ben nog steeds overdonderd  :music:

Zeker bizar, had ook nog een rital blok liggen  die ik even had aangesloten maar geen evenaart dit Action blokje..was best sceptisch maar ben blij dat ik het geprobeerd heb.

Hier wel 4,19€ betaald...

https://www.action.com/nl-be/p/stekkerdoos-2/
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

NAF

En het mooie is dat ze er ook nog eens in verschillende kleuren zijn.

Die witte is speciaal voor een zo neutraal mogelijk geluid, die met de rode kabel en het zwarte blok brengt wat meer warmte en emotie in je geluid.

Ideaal dus voor al die mensen die met een kil en emotieloos geluid zitten door een ibervlod aan te recht metende componenten.   ;)
New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

Mitch--

Quote from: NAF on January 13, 2021, 21:22:16
En het mooie is dat ze er ook nog eens in verschillende kleuren zijn.

Die witte is speciaal voor een zo neutraal mogelijk geluid, die met de rode kabel en het zwarte blok brengt wat meer warmte en emotie in je geluid.

Ideaal dus voor al die mensen die met een kil en emotieloos geluid zitten door een ibervlod aan te recht metende componenten.   ;)

:D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Rudi64

Quote from: NAF on January 13, 2021, 21:22:16
En het mooie is dat ze er ook nog eens in verschillende kleuren zijn.

Die witte is speciaal voor een zo neutraal mogelijk geluid, die met de rode kabel en het zwarte blok brengt wat meer warmte en emotie in je geluid.

Ideaal dus voor al die mensen die met een kil en emotieloos geluid zitten door een ibervlod aan te recht metende componenten.   ;)

Hahaha, zoiets ja.. ;D
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Pjotr27

Quote from: Rudi64 on January 13, 2021, 18:16:03
Vandaag even in de Action me zo een indentieke stekkerdoos meegenomen en ik moet je 100% gelijk geven Mitch..
Gelijk de Blacknoise en Ps Audio Juice bar aan de kant geschoven, tjonge dit klinkt lekker nu, ongeloofelijk :o
Bedankt voor de tip!  :music:

Ergens buiten Nederland denk ik? Ik wil ook wel even zo'n blokje proberen, maar hoe kom je eraan?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mitch--

Quote from: Pjotr27 on January 13, 2021, 21:53:42
Ergens buiten Nederland denk ik? Ik wil ook wel even zo'n blokje proberen, maar hoe kom je eraan?

België geloof ik in het geval van Rudi, vandaar.

Nu de hype is gestart, ik heb er toevallig nog twee liggen ::) ik had een paar verlengsnoeren nodig voor mn thuiskantoor en deze waren zo goedkoop dat ik er drie heb meegenomen....
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Pjotr27

Tja, de winkels zullen wel dicht blijven tot ergens na de voorjaarsvakantie, daarna vraag ik wel iemand om er 1 voor me te kopen. Zelf zit ik dan weer aan de andere kant van de wereld (Indonesië)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mitch--

oo  ::)

Lejonklou Sagatun op visite......

Dit gaat laat worden... :-X
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

tsja, wat moet ik zeggen....  dit had ik ook niet verwacht eigenlijk.... :blink:

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Kwabbernoot


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

#1063
Gister avond hoorde ik al de eerste tonen welke zeer hoopvol waren, maar koud uit de doos moest de boel even op gang komen, apparaat stelt absoluut niks voor, weegt net aan 3kg, drie knopjes en een volume stand ledje....

Vannacht zachtjes de radio laten draaien en nu eens even voor gaan zitten, inmiddels zomaar 2 uur verder, de tijd vliegt..... ::)

De tijd vliegt niet voor niets, want wat de Sagatun toevoegt in mijn set is prachtig en tilt de boel naar een ander niveau.... de stap die word gemaakt in totale muzikale weergave, denkend aan plaatsing, loskomen van de speakers, gelaagdheid in de muziek maar ook de tegelijk gevormde eenheid, het laag (boy het laag is strak geworden... :wub:) voegt allemaal iets toe aan hoe de muziek nu gespeeld word, het totale plaatje klopt gewoon  :worship:

Ik ben diep onder de indruk wat ik hier nu hoor, zo heeft het nog nooit geklonken.... (helaas) word ook mijn vermoeden bevestigd, de Linn MDSM is een geweldige machine, alleen niet gebouwd als voorversterker, het kan beter, en inderdaad, dit is beter....  :inlove:

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

AudioEnZo


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

vanzomereng

Quote from: Mitch-- on February  6, 2021, 10:52:57
Gister avond hoorde ik al de eerste tonen welke zeer hoopvol waren, maar koud uit de doos moest de boel even op gang komen, apparaat stelt absoluut niks voor, weegt net aan 3kg, drie knopjes en een volume stand ledje....
Toch zeer sympathiek, dat men de versterkers steeds lichter maakt, om de verzendkosten te drukken en de pakketbezorgers een beetje te ontzien.

Veel plezier ermee Mitch  :headbanging:
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Kingpin

Ken het merk niet, maar ziet er mooi clean uit.
Goed dat het voor je positief uitpakt !
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Peerless Monster

Quote from: VANZOMERENG on February  6, 2021, 14:51:39
Toch zeer sympathiek, dat men de versterkers steeds lichter maakt, om de verzendkosten te drukken en de pakketbezorgers een beetje te ontzien.

Veel plezier ermee Mitch  :headbanging:

Zonder gekheid: beter voor het milieu.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mitch--

Thanks mannen!

En inderdaad beter voor het milieu... ;) hij gebruikt ook nauwelijks stroom, nog een voordeel  :police:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Rudi64

Mooi Mitch... :thumbs-up:
Een blijvertje veronderstel ik? ;D
Ga je dan de mdsm louter als bron blijven gebruiken of zijn daar ook upgrade plannen in het verschiet?
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Mitch--

Quote from: Rudi64 on February  7, 2021, 12:57:26
Mooi Mitch... :thumbs-up:
Een blijvertje veronderstel ik? ;D
Ga je dan de mdsm louter als bron blijven gebruiken of zijn daar ook upgrade plannen in het verschiet?

Jaa deze wil ik graag houden, moet alleen even richting het budget gaan kijken... net mijn huis verbouwd met nieuwe kozijnen rondom en een nieuwe badkamer, helaas zijn dat soort zaken ook niet echt gratis... :o misschien ben ik met de Sagatun iets te voorbarig geweest, maja nu ben ik verpest.....  :-X

Wat ik met de MDSM doe weet ik nog niet, is eigenlijk overkill in het geheel, en het is de DSM/3 dus de meest actuele met HDMI2.0 enzo dus kan hem nog goed kwijt en dit zou wat budget kunnen vrijmaken voor de Sagatun. Alleen ben ik dan ook de mogelijkheid kwijt om het geluid van de TV via HDMI te laten lopen, en daar was ik nou net zo tevreden mee... tevens moet ik dan een nieuwe streamer, en wat dat moet worden weet ik ook nog niet.

Kwa streamer neig ik uiteraard richting Linn, bijvoorbeeld een Akurate DS/1 oid maar of deze weet beter is dan mijn MDSM/3 weet ik niet (heeft iemand deze naast elkaar gezet??), maar denk ook misschien aan een Lindemann Limetree Network als alleen streamer. Heb laatst de Lindemann Musicbook:source ook geprobeerd als streamer /vv, erg mooi maar miste het 'Linn' geluid, maar dat kom het meest door de VV denk ik (?) en misschien is de Limetree dan een leuke optie om als streamer in de zetten, heeft iemand hier advies over?

Of advies richting een andere stand alone streamer? Heb geen zin in een losse streamer & DAC combo, wil de boel simpel houden  :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Rudi64

Quote from: Mitch-- on February  8, 2021, 13:30:19
Jaa deze wil ik graag houden, moet alleen even richting het budget gaan kijken... net mijn huis verbouwd met nieuwe kozijnen rondom en een nieuwe badkamer, helaas zijn dat soort zaken ook niet echt gratis... :o misschien ben ik met de Sagatun iets te voorbarig geweest, maja nu ben ik verpest.....  :-X

Wat ik met de MDSM doe weet ik nog niet, is eigenlijk overkill in het geheel, en het is de DSM/3 dus de meest actuele met HDMI2.0 enzo dus kan hem nog goed kwijt en dit zou wat budget kunnen vrijmaken voor de Sagatun. Alleen ben ik dan ook de mogelijkheid kwijt om het geluid van de TV via HDMI te laten lopen, en daar was ik nou net zo tevreden mee... tevens moet ik dan een nieuwe streamer, en wat dat moet worden weet ik ook nog niet.

Kwa streamer neig ik uiteraard richting Linn, bijvoorbeeld een Akurate DS/1 oid maar of deze weet beter is dan mijn MDSM/3 weet ik niet (heeft iemand deze naast elkaar gezet??), maar denk ook misschien aan een Lindemann Limetree Network als alleen streamer. Heb laatst de Lindemann Musicbook:source ook geprobeerd als streamer /vv, erg mooi maar miste het 'Linn' geluid, maar dat kom het meest door de VV denk ik (?) en misschien is de Limetree dan een leuke optie om als streamer in de zetten, heeft iemand hier advies over?

Of advies richting een andere stand alone streamer? Heb geen zin in een losse streamer & DAC combo, wil de boel simpel houden  :)

Ik heb nog de Akurate DS/0 gehad en ben daarna overstapt naar de MDSM/2 die dan wel beter was ook mede door de verbeterde clock..Of deze clock ook in de Akurate DS/1 al aanwezig was denk ik niet daar deze pas in 2015 geintroduceerd is samen met Exakt.
Je kan zo ook even verder met de MDSM louter als bron en als het budget toelaat weer verder te kijken..is tenslotte toch geen straf :music:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Kerkhoffd

Akurate DS/0 niet te vergelijken met Akurate DS/1 wat mij betreft.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Barry32

Quote from: Mitch-- on February  8, 2021, 13:30:19
Jaa deze wil ik graag houden, moet alleen even richting het budget gaan kijken... net mijn huis verbouwd met nieuwe kozijnen rondom en een nieuwe badkamer, helaas zijn dat soort zaken ook niet echt gratis... :o misschien ben ik met de Sagatun iets te voorbarig geweest, maja nu ben ik verpest.....  :-X

Wat ik met de MDSM doe weet ik nog niet, is eigenlijk overkill in het geheel, en het is de DSM/3 dus de meest actuele met HDMI2.0 enzo dus kan hem nog goed kwijt en dit zou wat budget kunnen vrijmaken voor de Sagatun. Alleen ben ik dan ook de mogelijkheid kwijt om het geluid van de TV via HDMI te laten lopen, en daar was ik nou net zo tevreden mee... tevens moet ik dan een nieuwe streamer, en wat dat moet worden weet ik ook nog niet.

Kwa streamer neig ik uiteraard richting Linn, bijvoorbeeld een Akurate DS/1 oid maar of deze weet beter is dan mijn MDSM/3 weet ik niet (heeft iemand deze naast elkaar gezet??), maar denk ook misschien aan een Lindemann Limetree Network als alleen streamer. Heb laatst de Lindemann Musicbook:source ook geprobeerd als streamer /vv, erg mooi maar miste het 'Linn' geluid, maar dat kom het meest door de VV denk ik (?) en misschien is de Limetree dan een leuke optie om als streamer in de zetten, heeft iemand hier advies over?

Of advies richting een andere stand alone streamer? Heb geen zin in een losse streamer & DAC combo, wil de boel simpel houden  :)

Ik zou bij de keuze van de streamer toch zeker ook kijken naar (toekomstige) support van streaming services, Roon, Apple Airplay evt Chromecast, Wifi support en de bedienings App naast de audio kwaliteiten. Er is nogal wat keuze tegenwoordig wat dat betreft in de klasse Eur 500 tot Eur 1.000. Cambridge CXN, Bluesound Node, Volumio Primo to name a few.

Als Linn liefhebber zou ik de DSM niet te snel aan de kant zetten voor 1 van bovenstaande kastjes totdat je deze A-B kunt vergelijken. Wellicht dat de DSM dan alsnog mag blijven  ;)
Innuos Zen MKII - Linn Akurate DS/1 - Tentlabs b-AMPsi - Phonar Veritas M3.5 Edma