Sim Only : Wat is de goedkoopste provider (wel één met overal ontvangst graag)

Started by Erik, September 30, 2012, 19:51:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mausman

Quote from: Flavio on February  4, 2015, 13:13:13
Choozze vind ik nog beter dan Robin. Voor €30,00 per maand onbeperkt bellen, SMS en internet (FUP van 10GB!) in Nederland en heel de EU! Als je maar een paar keer per maand naar het buitenland belt bspraar je al een hoop geld.

T-Mobile netwerk, weliswaar minder goed dan KPN maar een heel stuk beter dan een paar jaar geleden. Nog geen 4G maar dat zal ongetwijfeld komen.

Ook hele vriendelijke klantenservice.
Als je een jaar vooraf betaalt is het zelfs maar €25,00 per maand.

Is Choozze echt zo goed dan (o.a. kwa bereik en internetsnelheid)? Ik heb zojuist op de bellen.com site bij klantervaringen toch aardig wat negatieve reacties gelezen.
Ik ben momenteel ook aan het kijken naar een nieuw sim-only abbo, maar twijfel nu of ik evt. naar Choozze wil overgaan.
Kwa prijs is het zowieso zeer aantrekkelijk.

Flavio

Choozze gebruikt T-Mobile en dat is qua bereik nog niet zo goed als KPN maar ik heb er nog geen problemen mee gehad.

En qua internetsnelheid is het beter als Simyo. Toen ik Simyo had was het maximum 2Mb/s en bij Choozze is het maximum 14,4Mb/s.

Ik was er ook sceptisch over en heb het eerst 3 maanden uitgeprobeerd. Na wat kinderziektes met internet in het buitenland werkt nu alles perfekt. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs een tegoedbon van €15,00 omdat ik ze had geholpen!
Ik heb in december Choozze Bright voor 12 maanden genomen, omgerekend €25,00 per maand en het mooie is dat de €300,00 die je dan vooraf moet betalen nog geen eens is geincasseerd!
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Mausman

Nu heb ik nog een sim-only van Vodafone waar ik zeer tevreden mee ben, echter over ca. 1,5 maand loopt m'n abbo af. Nu hebben ze me een nieuwe aanbieding gedaan, maar dat komt er dan op neer dat ik voor € 1,- minder dan ik nu betaal ongeveer hetzelfde abbo heb, echter dan wel 75 belminuten minder dan nu  >:(
Ik ben dus op zoek naar een betere sim-only deal. Misschien dat ik dan toch maar Choozze ga doen, al is het maar om een paar maanden uit te proberen. Als het niet bevalt kan ik alsnog kijken naar een andere aanbieder.


LocoJ

Ik ben laatst voor Hi gegaan. KPN netwerk natuurlijk en de prijzen inclusief een flinke 4G databundel vallen alles mee.
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Erik

Ik dacht even fijn binnenkort geen kosten meer in buitenland maar ik zie dat KPN de pakketten vijf euro per maand heeft verhoogd ter compensatie, zucht
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Heb ik wat gemist de laatste tijd?

Ik probeer al jaren mijn moeder aan de mobiel te krijgen en nu ik toestel overhad wil ik die aan haar geven met een prepaid data simkaart erbij om te laten wennen. Kan ze ook eens whatsappen.
Maar als ik zo eens wat providers rondkijk zie ik overal staan dat je een databundel kan kopen van maakt niet uit hoeveel, na een maand vervalt de databundel. Beltegoed wordt wel half jaar vastgehouden geloof ik.
Beetje debiel moet je nog elke maand betalen voor data. Dacht dat ook een jaar geldig was vroeger. 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Hanky Panky

Quote from: Erik on July 12, 2017, 19:33:11
Heb ik wat gemist de laatste tijd?

Ik probeer al jaren mijn moeder aan de mobiel te krijgen en nu ik toestel overhad wil ik die aan haar geven met een prepaid data simkaart erbij om te laten wennen. Kan ze ook eens whatsappen.
Maar als ik zo eens wat providers rondkijk zie ik overal staan dat je een databundel kan kopen van maakt niet uit hoeveel, na een maand vervalt de databundel. Beltegoed wordt wel half jaar vastgehouden geloof ik.
Beetje debiel moet je nog elke maand betalen voor data. Dacht dat ook een jaar geldig was vroeger.

wappen via ma's eigen wifi een optie?

Net een abbo voor mijn pa via Hollands Nieuwe geregeld. 4000 mb/min/sms voor € 16,50 per maand. Kan ook nog een paar euronen goedkoper als je voor 2000-3000 gaat. iPhone 6S erbij voor € 35 want hij wilde van zijn bejaarde Nokia prul af en wappen met zijn broer  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

HereIsTom

Aangezien ik niet heel veel bel met mijn mobiel en voor Intenet meestal WiFi gebruik heb ik een sim van Bliep.
Deze is dus erg goedkoop als je niet teveel belt en weinig Internet op je mobiel gebruikt.

Bliep Tarieven

White Day is 0 MB

Bij deze optie betaal je helemaal niets en heb je dus ook geen kosten en geen data. Je kunt wel bellen en sms'en voor € 0,05 per minuut.

Light Day is 10 MB

€ 0,25 per dag
10 MB data
30 dagen: 300 MB per maand
Sms'en en bellen per minuut voor € 0,05

Yellow Day is 67 MB

€ 0,50 per dag
€ 15 euro per maand
2GB per maand/30 dagen = 67 MB per dag
Sms'en en bellen per minuut voor € 0,05

https://bliep.nl
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Erik

Quote from: Hanky Panky on July 25, 2017, 14:04:21
wappen via ma's eigen wifi een optie?

Net een abbo voor mijn pa via Hollands Nieuwe geregeld. 4000 mb/min/sms voor € 16,50 per maand. Kan ook nog een paar euronen goedkoper als je voor 2000-3000 gaat. iPhone 6S erbij voor € 35 want hij wilde van zijn bejaarde Nokia prul af en wappen met zijn broer  :D
nee daar zit hem het probleem helaas. Ze heeft ooit eens op tv gezien beweert ze, dat als je wifi aanzet mensen in je computer kunnen inbreken en daar is ze nogal bang voor.
Je krijgt het niet uit haar hoofd gepraat dus mag er absoluut geen wifi aan. Dat ze niet doorheeft dat je meer risico loopt door internet op te gaan heeft ze niet door.
Vandaar dat ik zocht naar iets met veel en lang internet kan ze altijd nog op abonnement overstappen als ze het leuk gaat vinden.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

versluis


Hanky Panky

Gewoon een oude switch met knipperende lampjes in de meterkast zetten en vertellen dat het een wifi beveiliging is  :angel:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000