UITKIJKEN

Started by Arno P, September 29, 2012, 11:34:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KillerbeeNL

Quote from: alexander2 on October  4, 2012, 14:05:10
Als ik zo moet leven en redeneren dan heb je geen leven, is mijn persoonlijke mening. ;)

Tijdens een nachtdienst slaap ik overdag en KAN de school bellen.

Ik leef want ik heb 2 fantastische meiden van 8 en 11 jaar, is mijn persoonlijke mening. ;)

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

angel1978

Quote from: KillerbeeNL on October  4, 2012, 13:25:24
Haha.. en als nou de school van de kids belt?.

Geen optie dus ;)

Dan neem je dat nummer op in je favorietenlijst en stel je de "niet storen" zo in, dat alleen je contacten in je favorietenlijst er wel door komen!
Zo staat bij mij mijn vriendin wel in die lijst en die komt dus overal doorheen. Soort van " bel me wel register " ;)

alexander2

Quote from: S@m on October  4, 2012, 14:11:53
Jij hebt vast geen kinderen..?!

Dat bedoelde ik er dus niet mee het gaat er bij mij niet in dat mensen dag en nacht bereikbaar moeten zijn zelfs als ze hun nacht/dag rust nodig hebben.
Ik ben erg nuchter ingesteld en wellicht speelt mijn leeftijd ook mee maar ik had vroeger geen mobiel en school daar ging je gewoon naar toe en ik kan mij niet herinneren dat mijn school een ouder heeft gebeld en waarom zouden ze. Ik weet het paniekscenario's komen bij velen direct op zetten maar laten we het relativeren aub. Het punt is dat heel veel mensen op de meest idiote momenten lopen te bellen of gebeld DENKEN te worden. Werk is uiteraard anders maar ook hier graag relativeren velen denken heel belangrijk te zijn en denken de Vice president van Apple te zijn maar het gesprek gaat meestal zo..............ik ben bij de AH en jij? :sigh:

KillerbeeNL

#28
Quote from: alexander2 on October  4, 2012, 23:15:09
Dat bedoelde ik er dus niet mee het gaat er bij mij niet in dat mensen dag en nacht bereikbaar moeten zijn zelfs als ze hun nacht/dag rust nodig hebben.
Ik ben erg nuchter ingesteld en wellicht speelt mijn leeftijd ook mee maar ik had vroeger geen mobiel en school daar ging je gewoon naar toe en ik kan mij niet herinneren dat mijn school een ouder heeft gebeld en waarom zouden ze. Ik weet het paniekscenario's komen bij velen direct op zetten maar laten we het relativeren aub. Het punt is dat heel veel mensen op de meest idiote momenten lopen te bellen of gebeld DENKEN te worden. Werk is uiteraard anders maar ook hier graag relativeren velen denken heel belangrijk te zijn en denken de Vice president van Apple te zijn maar het gesprek gaat meestal zo..............ik ben bij de AH en jij? :sigh:

Je weet het allemaal wel mooi te vertellen maar met jou verhaal trap je wat mij betreft een open deur in.

Ik heb vroeger ook op de achter bank zonder autogordel gezeten met een rokende vader en het raampje half open.

Mijn eventuele verwachte telefoontjes zijn niet van het kaliber "waar sta je"  of "ben je thuis".

Mijn leeftijd is 46 (alsof dat er toe doet)

Nu komt het mooiste,  ik heb een app gevonden die "blocker" heet en dat werkt perfect en tal van mogelijkheden.

Zo....is dit nuchter genoeg alexander2 ?.

Groet
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

alexander2

Quote from: KillerbeeNL on October  5, 2012, 09:26:41
Je weet het allemaal wel mooi te vertellen maar met jou verhaal trap je wat mij betreft een open deur in.

Ik heb vroeger ook op de achter bank zonder autogordel gezeten met een rokende vader en het raampje half open.

Mijn eventuele verwachte telefoontjes zijn niet van het kaliber "waar sta je"  of "ben je thuis".

Mijn leeftijd is 46 (alsof dat er toe doet)

Nu komt het mooiste,  ik heb een app gevonden die "blocker" heet en dat werkt perfect en tal van mogelijkheden.

Zo....is dit nuchter genoeg alexander2 ?.

Groet

Nee je kunt hem gewoon uitzetten en niet een appje te moeten gebruiken om iets te blocken dat is pas nuchter denken. ;)

KillerbeeNL

#30
Quote from: alexander2 on October  5, 2012, 11:46:52
Nee je kunt hem gewoon uitzetten en niet een appje te moeten gebruiken om iets te blocken dat is pas nuchter denken. ;)

Ben ik toch helaas iets minder nuchter, verschil moet er wezen anders rijden we allemaal dezelfde auto dezelfde muziek dezelfde ingegroeide nagel (ai die is gemeen) en dezelfde humor (daar kom ik snel achter)

:) gegroet
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)