Share

Started by frankly, September 26, 2012, 12:37:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankly

Allereerst maar de vraag of het geoorloofd is om hier suggesties te doen over het opzetten van een share?
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame


frankly

Data in het algemeen zodat we elkaars video en audio bestanden kunnen evalueren?
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

WickedGame

Quote from: frankly on September 27, 2012, 09:35:23
Data in het algemeen zodat we elkaars video en audio bestanden kunnen evalueren?

Maar elkaars audio en video? bedoel je eigen gemaakte muziek en video? Want muziek en video met copyright kan uiteraard niet gedeeld worden volgens rechtssystemen in ons land. Anderzijds vraag ik mij ook specifiek het doel af wat je ermee wilt gaan bereiken, of wat wij als gebruikers daar voordeel aan hebben?

Begrijp mij niet verkeerd ik juich best sommige initiatieven ook wel toe, maar vind het nogal een grijs gebied. En er zal naar mijn mening een goed doel voor moeten zijn.

frankly

Wij forumleden van Htforum zij redelijk bevooroordeeld over hoe en waar we naar kijken en luisteren.
We vinden allemaal dat we de beste set, opstelling, beeld- en geluidsfragmenten hebben,
we zouden, in plaats van elkaar daar over te mailen, elkaar daar ook proefondervindelijk,
binnen onze gesloten gemeenschap van proberen te overtuigen.
Zodat we samen tot een eensluidende; 'Dit is de beste ....'  kunnen komen.

En ja, natuurlijk zit daar een grijszweem,
dus ik stel voor dat we het wit, zwart of Htforum oranje noemen.

En nogmaals als dat hier niet mag dan niet natuurlijk.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

LittleNinja

Maar de vraag die wicked al even stelt... Gaat het om materiaal met een copyright?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankly

De Vraag stelen is hem beantwoorden 8)
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

LittleNinja

Te onduidelijk.. Dan gaan we er ook geen akkoord op geven.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankly

Sorry, ik zal duidelijker zijn.
Maar ja het gaat inderdaad om onbeschermd en beschermd materiaal.
niet om van elkaar te downloaden maar om sets en data van elkaar te beoordelen.
Ik ben me bewust dat dat beschermde materiaal een killswitch is...
Zeker nu ik zie dat er inmiddels celstraffen aan zitten te komen..
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

LittleNinja

Quote from: frankly on October  2, 2012, 10:06:52
Sorry, ik zal duidelijker zijn.
Maar ja het gaat inderdaad om onbeschermd en beschermd materiaal.
niet om van elkaar te downloaden maar om sets en data van elkaar te beoordelen.
Ik ben me bewust dat dat beschermde materiaal een killswitch is...
Zeker nu ik zie dat er inmiddels celstraffen aan zitten te komen..

Precies.. Wij als mods zullen het dan ook niet toe kunnen laten wanneer het strijdig is met de wet.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Xstream

Sowieso een vrij wazige request.
Je kunt zoiets natuurlijk sowieso doen als je wilt. Heb je htForum helemaal niet voor nodig - zolang ze maar niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden op welke manier dan ook ;-) 
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub