Het Linn topic

Started by royal d, September 16, 2012, 01:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beetle99

Quote from: bmateijsen on July 18, 2019, 13:17:47
Klopt! Kan gewoon via ons, krijg je tijdelijk een leen Linn ;).

Kan ik bevestigen :-), prima service!!

denoontje

Mijn akurate dsm gaat op valantie  naar Schotland....   \O/

i2Paq

Quote from: denoontje on August  4, 2019, 21:16:27
Mijn akurate dsm gaat op valantie  naar Schotland....   \O/

Want?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Bama

Gokje, Katalyst ombouw

Achiel

Defect kan hij niet zijn! Vakantie in Schotland, reken wel op regen zo af en toe  ;D
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

denoontje

Punt voor bama


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

denoontje

#3256
Quote from: Achiel on August  5, 2019, 11:24:55
Defect kan hij niet zijn! Vakantie in Schotland, reken wel op regen zo af en toe  ;D
Hopen dat ze hem goed inpakken[emoji48]


Heb een leen akurate dsm3...
Ideaal dat ie nu arc ondersteund.

Volume tv nu ook te wijzigen met ab tv.

Wel raar (duurde even voordat ik had uitgevonden) dat je de tv moet aansluiten op de hdmi out ingang op de dam[emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hevonen

Ik weet niet of dit het juiste board is maar ik zoek wat advies over een mogelijke upgrade. Momenteel speel ik met een majik dsm met Piega Premium 1.2 luidsprekers. Ik overweeg een upgrade van mijn luidsprekers naar SONUS FABER CREMONA AUDITOR M. Heeft iemand hier ervaring mee op een Majik en zou dit een grote upgrade zijn?
Zelf luisteren is natuurlijk de beste optie maar het traject is 300km enkel 😏.

Mitch--

Heb een hele tijd gespeeld met die combi, en ik vond het super! Piega ken ik helemaal niet, dus kan er niet over oordelen, ik zou de gok nemen!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

yulunga

Ik heb thuis een majik ds-i en vraag me af of de zomeraktie een interessante upgrade is. Of kan ik beter de ds-i proberen te verkopen en vervangen door een nieuwe(re) ds-m?

bmateijsen

Quote from: yulunga on August 13, 2019, 12:05:20
Ik heb thuis een majik ds-i en vraag me af of de zomeraktie een interessante upgrade is. Of kan ik beter de ds-i proberen te verkopen en vervangen door een nieuwe(re) ds-m?

Voor de Majik DS(I)M is er geen zomeraktie. Dan zou je beter een upgrade kunnen overwegen (bijv. naar Selekt). Als je daar verder over wilt bomen, dan kan je mij apart even mailen ;-).

HJ

Quote from: Hevonen on August  6, 2019, 09:43:56
Ik weet niet of dit het juiste board is maar ik zoek wat advies over een mogelijke upgrade. Momenteel speel ik met een majik dsm met Piega Premium 1.2 luidsprekers. Ik overweeg een upgrade van mijn luidsprekers naar SONUS FABER CREMONA AUDITOR M. Heeft iemand hier ervaring mee op een Majik en zou dit een grote upgrade zijn?
Zelf luisteren is natuurlijk de beste optie maar het traject is 300km enkel [emoji57].
Ik heb deze speakers gehad, erg mooi en zeer goede tweeter maar het laag vond ik veels te dun.
Mijn kamer(55m2) is denk ik wat te groot om goed te laten vullen door deze speakers.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


HJ

Ik heb een accurate dsm2 en speel nu enkel stereo. Als ik toch surround wil met linn, welke opties zijn er dan in dezelfde prijsklasse/lijn?
Gaat dan puur om een 4.1 systeem met enkel DD en DTS, dus geen center, hoogte kanalen etc.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


bmateijsen

Linn heeft nu een surround module voor de Akurate DSM.

Quote from: hans. on August 13, 2019, 12:23:44
Ik heb een accurate dsm2 en speel nu enkel stereo. Als ik toch surround wil met linn, welke opties zijn er dan in dezelfde prijsklasse/lijn?
Gaat dan puur om een 4.1 systeem met enkel DD en DTS, dus geen center, hoogte kanalen etc.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



HJ

#3264
Quote from: bmateijsen on August 13, 2019, 12:30:54
Linn heeft nu een surround module voor de Akurate DSM.
Is dat toevallig ook de hdmi 2.0 module, of is dat iets anders?

Ik heb een dsm zonder exact erop volgens mij.

bmateijsen

Quote from: hans. on August 13, 2019, 12:35:02
Is dat toevallig ook de hdmi 2.0 module, of is dat iets anders?

Ik heb een dsm zonder exact erop volgens mij.

Je hebt Exakt, de HDMI 2.0 module nodig om de losse surround module te kunnen gebruiken.  Voor de extra versterking zal je dan ook een Exaktbox-I nodig moeten hebben om surround te kunnen weergeven.

HJ

Quote from: bmateijsen on August 13, 2019, 15:08:33
Je hebt Exakt, de HDMI 2.0 module nodig om de losse surround module te kunnen gebruiken.  Voor de extra versterking zal je dan ook een Exaktbox-I nodig moeten hebben om surround te kunnen weergeven.
Hmmm, redelijk omslachtig.  Mss toch maar weer eens op zoek naar iets anders[emoji848]
Iig geen haast voorlopig, thnx.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Hevonen

Quote from: hans. on August 13, 2019, 12:20:28
Ik heb deze speakers gehad, erg mooi en zeer goede tweeter maar het laag vond ik veels te dun.
Mijn kamer(55m2) is denk ik wat te groot om goed te laten vullen door deze speakers.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Dank voor de feedback. Ik heb besloten om de gok te wagen en verwacht ze een dezer dagen. Mijn kamer is maar 32m2. Ik zal nog laten weten hoe het mij bevalt.

HJ

Quote from: Hevonen on August 14, 2019, 14:33:28
Dank voor de feedback. Ik heb besloten om de gok te wagen en verwacht ze een dezer dagen. Mijn kamer is maar 32m2. Ik zal nog laten weten hoe het mij bevalt.
Sowiso heb je er een heel mooie speaker aan.
Veel plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Mitch--

Quote from: Hevonen on August 14, 2019, 14:33:28
Dank voor de feedback. Ik heb besloten om de gok te wagen en verwacht ze een dezer dagen. Mijn kamer is maar 32m2. Ik zal nog laten weten hoe het mij bevalt.

Komt helemaal goed!  :pompom:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Hevonen

Quote from: Mitch-- on August 15, 2019, 22:15:54
Komt helemaal goed!  :pompom:

De eerste luistersessie is inmiddels achter de rug. De combinatie Linn Majik met de SF werkt wonderwel. Met momenten had ik echt een wow-gevoel :headbanging:

Htdre

Iemand een idee waarom Linn in Duitsland zoveel goedkoper is?
Zat te kijken naar iets nieuws, en daar is het bijna 25 procent goedkoper.

Robiwan

Quote from: Htdre on August 16, 2019, 20:07:33
Iemand een idee waarom Linn in Duitsland zoveel goedkoper is?
Zat te kijken naar iets nieuws, en daar is het bijna 25 procent goedkoper.

tja wat is niet goedkoper in Duitsland :(
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

i2Paq

Ik kan met geen mogelijkheid nog met de Kazoo App. mijn Linn benaderen.

Vanaf Windows nog iOS.

Spotify is geen enkel probleem.

Ook de Konfig doet het prima.

Uit/Aan van de Linn heeft ook niet geholpen.

Iemand een idee?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

myself

Je tablet ff uit/aan zetten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip