Het Linn topic

Started by royal d, September 16, 2012, 01:12:02

Previous topic - Next topic

Mitch--, we1841 and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz


lynch1979


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

#1353
Quote from: Bas Akkerman on December  9, 2014, 12:04:48
In jouw geval. Ja! :devil:

Nee hoor, ik mag hem wel ben het alleen niet altijd met hem eens, zal hij met mij ook niet altijd eens zijn.


Bas Akkerman

Quote from: lynch1979 on December  9, 2014, 12:12:24
Nee hoor, ik mag hem wel ben het alleen niet altijd met hem eens, zal hij met mij ook niet altijd eens zijn.
Het was een grapje... :unsure: Ik ben het lang niet met mezelf eens en ik leef nog, dus oneens zijn kan geen kwaad. Denk ik dan maar.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Quote from: Bas Akkerman on December  9, 2014, 12:19:39
Het was een grapje... :unsure: Ik ben het lang niet met mezelf eens en ik leef nog, dus oneens zijn kan geen kwaad. Denk ik dan maar.

Van mij ook  ;)

Joris1971

Ook al zou Tidal hier al wel werken dan heb je er nog vrij weinig aan, de ipad en iphone app van Kazoo zijn niet geupdate dus werkt het alleen als je de nieuwe beta kazoo op je computer gebruikt.
Miz snap ik niet dat Linn niet gelijk de app voor de ipad /iphone geupdate heeft...

eddy135

Wat ze al niet allemaal bedenken bij Linn, enkel en alleen om Joris een beetje dwars te zitten! :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

advr

Quote from: eddy135 on December  9, 2014, 20:20:14
Wat ze al niet allemaal bedenken bij Linn, enkel en alleen om Joris een beetje dwars te zitten! :D

+1  ;D

Het werkt vast wel op een Android....
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971


advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

R

Ik ben online aan het zoeken naar een Akurate 2200 of 3200 voor bij mijn Majik DSM. Weten jullie of er veel verschil zit in de laatste versie (pre 2010 versie) of die ervoor? Ik bedoel dan niet de dynamik voeding upgrade, maar de overige technische aspecten en klank.





garmtz

In theorie is het alleen de kast die veranderd is.

R

Quote from: garmtz on December 15, 2014, 09:17:55
In theorie is het alleen de kast die veranderd is.

Met hoeveel nuance moet ik 'in theorie' lezen?

advr

Quote from: R on December 15, 2014, 18:32:12
Met hoeveel nuance moet ik 'in theorie' lezen?

Dat dacht ik ook net :bigsmile:
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


garmtz

Quote from: R on December 15, 2014, 18:32:12
Met hoeveel nuance moet ik 'in theorie' lezen?

Omdat er altijd mensen zijn die geloven dat ondanks er niets is veranderd, de 'nieuwe' of de 'oude' toch beter klonk... :)   Ik vind zelf het nieuwe Akurate design wel erg mooi, maar het oude design past beter bij bestaande Majik spullen...

R

Quote from: garmtz on December 15, 2014, 21:02:19
Omdat er altijd mensen zijn die geloven dat ondanks er niets is veranderd, de 'nieuwe' of de 'oude' toch beter klonk... :)   Ik vind zelf het nieuwe Akurate design wel erg mooi, maar het oude design past beter bij bestaande Majik spullen...

Thanks!

Dirk

#1368
Ik weet niet hoe het zit in NL, maar vanaf vandaag is Tidal in België beschikbaar...en dankzij Linn dus met de 60 dagen gratis trialperiod :thumbs-up:
integratie in Kazoo is erg netjes...daar heb ik (nog) niets op aan te merken  ;)

dit weekend maar eens rustig eea beluisteren/evalueren en wie weet ga ik dan maar eens een keuze maken tussen Qobuz (19,99€/mnd) of Tidal (ook 19,99€/mnd)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

garmtz

Yep, werkt hier ook! :)

garmtz

Screenshot...  O0

Bama

Hier ook en ook via de airplay vanaf de ipad, werkt goed.

garmtz


Quote from: Bama on December 18, 2014, 00:45:10
Hier ook en ook via de airplay vanaf de ipad, werkt goed.

Alleen zal het via Airplay een stuk minder klinken...

Dirk

fwiw: uiteindelijke prijs voor mainland Europe wordt dus 19,99€ (na de trial period), exact hetzelfde als Qobuz  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

BuSpu

Maar hoe is de klank?