Het Linn topic

Started by royal d, September 16, 2012, 01:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Review gelezen... Heb er weinig aan toe te voegen...

clockwork

Had geen zin om me te registeren.  :crazy:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

garmtz

Quote from: clockwork on August  5, 2014, 20:23:49
Had geen zin om me te registeren.  :crazy:

Ik wil het je wel sturen... Geef me je email adres en ik mail hem!

clockwork

Quote from: garmtz on August  5, 2014, 21:02:25
Ik wil het je wel sturen... Geef me je email adres en ik mail hem!

Voorlopig een beetje 'out of my league' maar ik ben wel benieuwd. Ik pm je even.
:clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Mitch--

Quote from: Joris1971 on August  5, 2014, 14:34:26
Waarom dan geen linn luidsprekers? dan vergroot je de synergie nog meer

Zag deze nu pas ;) maar ik heb wel degelijk naar Linn speakers geluisterd, de majik 140 passiv, die vielen voor mij toen af, hadden gewoon niet het geluid dat ik zocht. De stap naar aktiv zou veel veranderen alleen moet ik dan veel verder in de buidel tasten met een extra versterker erbij. Ik zou toen gegaan zijn voor de Revel F206 maar toen kwamen de harbeth's voorbij  :wub:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

VlisChris

Ik had de posts eerst willen laten staan :) Maar om te voorkomen dat er toch verdere discussie over zou ontstaan, en omdat het niet topic-relevant is heb ik een aantal van de laatste posts toch weggehaald :)
Bedankt voor een ieders medewerking in ieder geval! ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Joris1971

#1106
Wanneer wordt de volledige versie van Kazoo gereleased?

Rudi64

Quote from: Joris1971 on August 12, 2014, 09:07:09
Wanneer wordt de volledige versie van Kazoo gereleased?

Denk dat die voor Windows,Mac en Ipad al gereleased is...

http://www.linn.co.uk/software
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Joris1971

Quote from: Rudi64 on August 12, 2014, 12:39:05
Denk dat die voor Windows,Mac en Ipad al gereleased is...

http://www.linn.co.uk/software

Ik dacht dat dat een beta was omdat Qobuz er nog niet op werkt

Staaled

Quote from: Joris1971 on August 12, 2014, 15:58:23
Ik dacht dat dat een beta was omdat Qobuz er nog niet op werkt
Wat wel ....tov Kinsky. :hmmm:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mitch--

Ik zit tussen de Linn kabels te neuzen, en ineens kom ik de Linn K-800 tegen (powercable), iemand bekend met deze kabel??
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Quote from: Mitch-- on August 23, 2014, 20:20:59
Ik zit tussen de Linn kabels te neuzen, en ineens kom ik de Linn K-800 tegen (powercable), iemand bekend met deze kabel??

Zou deze beter zijn dan de standaard kabel van Linn die er nu bijzit?  (garmt of Bjorn?)

Mitch--

Quote from: Mitch-- on August 23, 2014, 20:20:59
Ik zit tussen de Linn kabels te neuzen, en ineens kom ik de Linn K-800 tegen (powercable), iemand bekend met deze kabel??

O na iets meer research blijkt het allemaal fake te zijn ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Rudi64

Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Het lijkt wel op Frank2 zijn Oranje Ronald kabel  ;D


advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz


bmateijsen

Quote from: Joris1971 on August 12, 2014, 15:58:23
Ik dacht dat dat een beta was omdat Qobuz er nog niet op werkt

Die kan je altijd via songcast doen... Het is natuurlijk mooier omdat geintegreerd te hebben, maar daarvoor moet je echt nog geduld hebben.

Joris1971

Quote from: bmateijsen on August 24, 2014, 11:13:45
Die kan je altijd via songcast doen... Het is natuurlijk mooier omdat geintegreerd te hebben, maar daarvoor moet je echt nog geduld hebben.

Bedoel je via airplay in de Qobuz app Bjorn?

Weet jij wanneer Qobuz geintergreerd wordt in Kazoo?

bmateijsen

Quote from: Joris1971 on August 24, 2014, 16:28:36
Bedoel je via airplay in de Qobuz app Bjorn?

Nee, songcast vanaf je PC of MAC

QuoteWeet jij wanneer Qobuz geintergreerd wordt in Kazoo?

Al sla je me dood..... ;)

Joris1971

Quote from: bmateijsen on August 25, 2014, 10:33:07
Nee, songcast vanaf je PC of MAC

Niet echt een optie vind ik, dan speel ik hem nog liever via de Qobuz via Airplay af.

newday

Quote from: Joris1971 on August 25, 2014, 10:54:27
Niet echt een optie vind ik, dan speel ik hem nog liever via de Qobuz via Airplay af.

Airplay wordt niet ondersteund door de DS'en.

Joris1971

Quote from: newday on August 25, 2014, 10:56:03
Airplay wordt niet ondersteund door de DS'en.

Heb hier geen probleem mee met mijn Linn Majik DSM

newday

Quote from: Joris1971 on August 25, 2014, 10:57:51
Heb hier geen probleem mee met mijn Linn Majik DSM

Ik zie dat dit tegenwoordig inderdaad wordt ondersteund.

Zelf gebruik ik af en toe Songcast vanaf de Mac, maar dat is alleen maar voor af en toe een Youtube filmpje.

Waarom zou Songcast geen optie zijn voor Qobuz?