Het Linn topic

Started by royal d, September 16, 2012, 01:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Rudi64

Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

advr

Quote from: Rudi64 on July  9, 2014, 21:41:54
Voor de liefhebbers..
Kazoo is officieel gelanceerd..

http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=27492&pid=327065#pid327065
Leuk, alleen zo te lezen niet voor Android. Jammer weer[emoji41]
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz


Quote from: advr on July 10, 2014, 07:28:59
Leuk, alleen zo te lezen niet voor Android. Jammer weer[emoji41]

Komt 100% zeker wel...

Achiel

Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

garmtz


Quote from: Achiel on July 10, 2014, 09:36:05
Of Linux

Dat zeker... Ook packages voor QNAP en/of Synology.

clockwork

En met de mogelijkheid om Spotify te integreren?

Want via Airplay blijft het toch behelpen?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

garmtz


Quote from: clockwork on July 10, 2014, 20:54:21
En met de mogelijkheid om Spotify te integreren?

Want via Airplay blijft het toch behelpen?

Is ook beloofd...

Dirk

misschien "mis" ik ergens wat, maar is er momenteel qua functionaliteit al een beduidende stap voorwaarts gemaakt tov Kinsky?

de verwachte implementaties van zaken als Qobuz/Spotify zijn zover ik kan ontwarren nog niet geactiveerd, dus ik zie niet meteen een reden om een stabiel draaiende Kinsky overboord te gooien...correct me if I'm wrong  ???

wat ik dan weer wel een gemiste kans vind, is dat je de grootte vd cover art (bij het doorbladeren in album view) niet kan aanpassen, zoals je bij bijvoorbeeld de Lumin app kan.

momenteel komt Kazoo op mij een beetje over als een Kinksy MkII, maar ook niet meer dan dat  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Staaled

Inderdaad geen bijzonderheden.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

garmtz


Mitch--

idd, ik ga pas met kazoo draaien als ie helemaal 'af' is want tot nu toe vind ik kazoo nog een behoorlijke 'natte wind' :P
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

newday

Gelukkig zitten we voorlopig niet zonder tot het zover is.
Ik heb eigenlijk niets te wensen op dit moment met Kinsky op OSX en BubbleDS op Android  ;D

Mitch--

Quote from: newday on July 11, 2014, 14:18:05
Gelukkig zitten we voorlopig niet zonder tot het zover is.
Ik heb eigenlijk niets te wensen op dit moment met Kinsky op OSX en BubbleDS op Android  ;D

eens! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Doubleoz

Sinds gister ben ik trotse eigenaar geworden van een Linn Majik DSM. Helaas bleek er bij ontvangst enkele krasjes aan de voorzijde te zitten en een klein deukje. Nu heb ik het aanbod gekregen van de winkel waar ik deze als demomodel heb gekocht om hem terug te sturen maar eigenlijk wil ik hem gewoon houden. Is het wellicht mogelijk om een nieuw front te bestellen of een nieuwe behuizing? Ook enig idee wat hier dan de kosten van zijn? Bvd.
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Mitch--

Quote from: Doubleoz on July 15, 2014, 13:43:53
Sinds gister ben ik trotse eigenaar geworden van een Linn Majik DSM. Helaas bleek er bij ontvangst enkele krasjes aan de voorzijde te zitten en een klein deukje. Nu heb ik het aanbod gekregen van de winkel waar ik deze als demomodel heb gekocht om hem terug te sturen maar eigenlijk wil ik hem gewoon houden. Is het wellicht mogelijk om een nieuw front te bestellen of een nieuwe behuizing? Ook enig idee wat hier dan de kosten van zijn? Bvd.

Kleine tegemoetkoming van de winkel om misschien dit front kosteloos voor je te ruilen?

Mooie aanwinst btw! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

bmateijsen

Quote from: Doubleoz on July 15, 2014, 13:43:53
Sinds gister ben ik trotse eigenaar geworden van een Linn Majik DSM. Helaas bleek er bij ontvangst enkele krasjes aan de voorzijde te zitten en een klein deukje. Nu heb ik het aanbod gekregen van de winkel waar ik deze als demomodel heb gekocht om hem terug te sturen maar eigenlijk wil ik hem gewoon houden. Is het wellicht mogelijk om een nieuw front te bestellen of een nieuwe behuizing? Ook enig idee wat hier dan de kosten van zijn? Bvd.

Erg kostbaar en kan alleen in Schotland gedaan worden... Uit mijn hoofd iets van 600 euro...

Groet,

Bjorn

Rudi64

#1067
Quote from: bmateijsen on July 15, 2014, 15:22:43
Erg kostbaar en kan alleen in Schotland gedaan worden... Uit mijn hoofd iets van 600 euro...

Groet,

Bjorn

Is dit dan een ander concept?
Ik kon van de AK/0 de zilver kleurige behuizing swappen voor een zwarte..
ik bestelde de behuizing los bij de linn dealer,en was alles samen nog geen  +-200€ behuizing en display,exakte prijs ben ik helaas vergeten...
Nu,het ene model is het ander niet... :confused:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

bmateijsen

Quote from: Rudi64 on July 15, 2014, 15:42:24
Is dit dan een ander concept?
Ik kon van de AK/0 de zilver kleurige behuizing swappen voor een zwarte..
ik bestelde de behuizing los bij de linn dealer,en was alles samen nog geen  +-200€ behuizing en display,exakte prijs ben ik helaas vergeten...
Nu,het ene model is het ander niet... :confused:


Nee, nieuw beleid van Linn. Behuizingen mogen niet apart meer besteld worden door de dealer. Betekend dus dat het opgestuurd moet worden naar de fabriek.

Groet,

Bjorn

Rudi64

Quote from: bmateijsen on July 15, 2014, 15:46:31
Nee, nieuw beleid van Linn. Behuizingen mogen niet apart meer besteld worden door de dealer. Betekend dus dat het opgestuurd moet worden naar de fabriek.

Groet,

Bjorn

Oeps...dat is een tegenvaller...en nog een dure ook.. :devil:
Dan zal ik mijn spare zilverkleurige nog niet zo snel verkopen... :sneaky:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Doubleoz

Dank voor alle reacties tot dusver. Ik zal even overwegen wat ik ga doen of ik het apparaat dus hou met enkele kleine beschadigingen of dat ik hem terugstuur. Alleen als ik hem terugstuur dan krijg ik daar voorlopig geen Linn Majik DSM meer voor terug aangezien hij nieuw op dit moment te duur is.

@Bjorn of Garmt: jullie toevallig niet nog een DSM staan om over te nemen? 
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

bmateijsen

Ik heb je een PM gestuurd.

AceBaran

Ik heb een groeiende intresse in een linn dsm...

Wil het natuurlijk eerst zien en horen spelen.. Bij mij redelijk in de buurt Aelive (Bergambacht) en Lexicom (Leidschendam)

Morgen even bellen voor afspraak bij een van de 2  :clapping:
McIntosh MA8900 - Sonus Faber Olympica Nova III - Taga Harmony Platinum 18-16c -  Audio Quest Niagara 1200 - Silent Angel N8 Swich - Furutech Power - Furutech connect

Joris1971

Werkt Qobuz inmiddels op Linn?

Is Linn Kazoo inmiddels gereleased?

Mitch--

Quote from: AceBaran on July 27, 2014, 20:32:08
Ik heb een groeiende intresse in een linn dsm...

Wil het natuurlijk eerst zien en horen spelen.. Bij mij redelijk in de buurt Aelive (Bergambacht) en Lexicom (Leidschendam)

Morgen even bellen voor afspraak bij een van de 2  :clapping:

Ik woon in Den Haag, je ben ook bij mij van harte welkom!

Quote from: Joris1971 on July 31, 2014, 14:27:14
Werkt Qobuz inmiddels op Linn?

Is Linn Kazoo inmiddels gereleased?

Kazoo in Beta, en Qobuz weet ik niet
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'