Het Linn topic

Started by royal d, September 16, 2012, 01:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Rare keuzes daar bij Linn :D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on April  1, 2014, 14:57:51
Rare keuzes daar bij Linn :D

die qnap..ja ik zou ook zijn voor synology en natuurlijk met IOS :P

advr

Quote from: denoontje on April  4, 2014, 23:52:14
die qnap..ja ik zou ook zijn voor synology en natuurlijk met IOS :P

Gatver... GEEN IOS :baaa: :baaa:
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

LABO

Quote from: advr on April  5, 2014, 15:09:45
Gatver... GEEN IOS :baaa: :baaa:
Haha je weet niet waar je het over hebt. IOS is geweldig !!! Ik zeg juist bah tegen windows, android e.d. Maar goed ieder zo zijn voorkeuren.
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mitch--

Quote from: LABO on April  5, 2014, 15:29:38
Haha je weet niet waar je het over hebt. IOS is geweldig !!! Ik zeg juist bah tegen windows, android e.d. Maar goed ieder zo zijn voorkeuren.

^^
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

advr

Quote from: LABO on April  5, 2014, 15:29:38
Haha je weet niet waar je het over hebt. IOS is geweldig !!! Ik zeg juist bah tegen windows, android e.d. Maar goed ieder zo zijn voorkeuren.

Ik weet heel erg goed waar ik het over heb. 8) daar kun jij helemaal niet over oordelen:-. IOS kan leuk zijn als je precies doet wat meneer Apple wil. ITunes kan niet eens hi res aan. Nou geweldig hoor. :P
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Charlemagne

Quote from: advr on April  6, 2014, 04:40:57
Ik weet heel erg goed waar ik het over heb. ITunes kan niet eens hi res aan. Nou geweldig hoor. :P

De desktopvariant van iTunes kan zeker wel met highres overweg.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

advr

Quote from: Charlemagne on April  6, 2014, 09:21:26
De desktopvariant van iTunes kan zeker wel met highres overweg.

Dat bedoel ik dus. In een netwerk kan dat weer niet. Moet je dus weer een pc aan hebben dat is zo 1890.. weg flexibiliteit :D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

katwax

#883
I-stuff is de Bose van it  :P
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

mradem

Ik speel nu een paar maanden met een majik DSM en ben er zeer tevreden over. Ik lees over minimserver dat ik bij stream transcode geen wav24 moet gebruiken. Ik kan alleen nergens deze setting vinden in minimwatch..
Wat doe ik verkeerd?

garmtz

Quote from: mradem on April  8, 2014, 22:59:24
Ik speel nu een paar maanden met een majik DSM en ben er zeer tevreden over. Ik lees over minimserver dat ik bij stream transcode geen wav24 moet gebruiken. Ik kan alleen nergens deze setting vinden in minimwatch..
Wat doe ik verkeerd?

Wellicht heb je Minimstreamer niet geinstalleerd?

mradem

Dat zal het wel zijn. Minimwatch heb ik wel. Ga ik even opzoeken vanavond. Zijn er verder nog bepaalde settings waar verbetering mee te behalen valt?

mradem


garmtz


Rudi64

Gisteravond samen een paar vrienden naar BB&G "40 jaar Linn Sondek LP12" geweest,en het was een memorabele avond geworden,waarbij niet alleen de ogen en oortjes,maar ook de smaakpapillen verwent zijn geweest...middels door een deskundige en entertainende medewerker (sorry,naam ontsnapt me even) de whiskey brand "Highland Park" even in de spotlights werd gezet mede door de samenwerking met Linn..Heel leuk..
Verder waren Jan,Bjorn,en Garmtz de perfecte gastheren voor deze avond die heel snel voorbij was..je merkt aan alles hun passie voor Linn en muziek..
Bedankt voor deze mooie avond... :clapping:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

bmateijsen

Thanks Rudi! Was gezellig!

Robiwan

Quote from: Rudi64 on April 11, 2014, 12:40:42
Gisteravond samen een paar vrienden naar BB&G "40 jaar Linn Sondek LP12" geweest,en het was een memorabele avond geworden,waarbij niet alleen de ogen en oortjes,maar ook de smaakpapillen verwent zijn geweest...middels door een deskundige en entertainende medewerker (sorry,naam ontsnapt me even) de whiskey brand "Highland Park" even in de spotlights werd gezet mede door de samenwerking met Linn..Heel leuk..
Verder waren Jan,Bjorn,en Garmtz de perfecte gastheren voor deze avond die heel snel voorbij was..je merkt aan alles hun passie voor Linn en muziek..
Bedankt voor deze mooie avond... :clapping:

Kan ik me helemaal bij aansluiten. De kleine set klonk erg fijn :wub:
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

twani

Quote from: LPlover on April 11, 2014, 14:12:02
Kan ik me helemaal bij aansluiten. De kleine set klonk erg fijn :wub:
En die bestond uit?

Rudi64

#893
Quote from: twani on April 11, 2014, 19:05:39
En die bestond uit?

Dacht dat het de M109 met MDSM en A2200 was gedemonstreerd met diverse LP12's..
Basic LP12 versus LP12 met Kore versus LP12 met Keel subchassis...klonk best lekker,ja..
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

newday

Heeft er hier iemand een tip voor een meubel (nieuw of tweedehands) voor 3 of 4 Klimax componenten? De bedoeling is een mooi compact en goed klinkend meubeltje die als een jasje om de Klimax past die toch wat kleiner zijn dan de gemiddelde component.


Trouwens weinig posts hier in het Linn topic, toch wat minder populair dan dat andere Britse merk hier op het forum of komt dat omdat er minder valt te tweaken?

Mitch--

Quote from: newday on April 26, 2014, 10:31:18
Heeft er hier iemand een tip voor een meubel (nieuw of tweedehands) voor 3 of 4 Klimax componenten? De bedoeling is een mooi compact en goed klinkend meubeltje die als een jasje om de Klimax past die toch wat kleiner zijn dan de gemiddelde component.


Trouwens weinig posts hier in het Linn topic, toch wat minder populair dan dat andere Britse merk hier op het forum of komt dat omdat er minder valt te tweaken?

Valt me op inderdaad, maja we hebben bij linn niet het geneuzel met allerlei losse voedingen ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

advr


Met Linn ga je gewoon zitten, muziekje op en klaar. Genieten maar!!  ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Robiwan

Quote from: advr on April 26, 2014, 11:39:36
Met Linn ga je gewoon zitten, muziekje op en klaar. Genieten maar!!  ;D

Met Naim ook hoor ;) :D
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Mitch--

Quote from: advr on April 26, 2014, 11:39:36
Met Linn ga je gewoon zitten, muziekje op en klaar. Genieten maar!!  ;D

^^ hehe ik ben ook op het moment MEER dan tevreden! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

advr

Quote from: Mitch-- on April 26, 2014, 12:30:18
^^ hehe ik ben ook op het moment MEER dan tevreden! :)
Ze hebben het goed voor elkaar bij Linn 8)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster