Het Linn topic

Started by royal d, September 16, 2012, 01:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mitch--

Quote from: garmtz on June 19, 2013, 20:55:59
Ik zou echt de originele snoeren gebruiken... Het is natuurlijk persoonlijk, maar de originele snoeren zijn verrassend 'tuneful'. Sorry, geen goede Ned. vertaling.

pff nergens te vinden :S hoop dat ik hem per ongeluk niet bij mn primare versterker heb verkocht
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

Quote from: Mitch-- on June 19, 2013, 21:09:31
pff nergens te vinden :S hoop dat ik hem per ongeluk niet bij mn primare versterker heb verkocht

Lol


Ik heb speciaal bij mijn set de originele snoeren erbij gevraagd...koste nog wat moeite om ze gevonden te krijgen door de dealer.
Basis waren de verhalen van het linn forum.


@garmt..ik ga ze weer uit de kast halen straks..binnenkort een stroomgroep \o/

garmtz

Quote from: Mitch-- on June 19, 2013, 21:09:31
pff nergens te vinden :S hoop dat ik hem per ongeluk niet bij mn primare versterker heb verkocht

Ze zijn apart te krijgen evt.

Mitch--

Quote from: garmtz on June 19, 2013, 21:16:36
Ze zijn apart te krijgen evt.

heb wel een snoer gevonden, mega lang, maar staat geen Longwell op de stekkers, zal hem wel niet zijn dan
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz

Quote from: Mitch-- on June 19, 2013, 21:19:17
heb wel een snoer gevonden, mega lang, maar staat geen Longwell op de stekkers, zal hem wel niet zijn dan

Wat staat er WEL op?

raindog

Quote from: garmtz on June 19, 2013, 20:55:59
Ik zou echt de originele snoeren gebruiken... Het is natuurlijk persoonlijk, maar de originele snoeren zijn verrassend 'tuneful'. Sorry, geen goede Ned. vertaling.

Afgaande op de beschrijvingen zijn geen van de kabels in mijn voorraad een originele Linn kabel. Dat zou natuurlijk best kunnen, mijn DS was een tweedehands exemplaar en als ik er zelf zo'n zootje van maak kan ik het de vorige eigenaar ook niet kwalijk nemen als hij niet de originele kabel heeft bijgevoegd in de doos.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Cyreg

Quote from: raindog on June 19, 2013, 21:32:11
Afgaande op de beschrijvingen zijn geen van de kabels in mijn voorraad een originele Linn kabel. Dat zou natuurlijk best kunnen, mijn DS was een tweedehands exemplaar en als ik er zelf zo'n zootje van maak kan ik het de vorige eigenaar ook niet kwalijk nemen als hij niet de originele kabel heeft bijgevoegd in de doos.

Net als het mij 'n paar maanden geleden mbt Naim standaard netkabel is gelukt via BB&G, zal er toch ook voor Linn wel 'n originele standaard netkabel te koop zijn?  :notify:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

denoontje

Quote from: Cyreg on June 19, 2013, 22:05:14
Net als het mij 'n paar maanden geleden mbt Naim standaard netkabel is gelukt via BB&G, zal er toch ook voor Linn wel 'n originele standaard netkabel te koop zijn?  :notify:

Gewoon te koop hoor en niet duur geloof ik.

garmtz

Quote from: Mitch-- on June 19, 2013, 21:38:18
staat Hanai P-3681 op

Tja, dat is niet voor Linn... ;)

Mitch--

Quote from: garmtz on June 19, 2013, 22:29:07
Tja, dat is niet voor Linn... ;)

hehe je meent het ;)

heb jij ze los??
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz

Quote from: Mitch-- on June 19, 2013, 22:29:29
hehe je meent het ;)

heb jij ze los??

Volgens mij zijn ze gewoon los verkrijgbaar. Heb net op de prijslijst gekeken, maar niet kunnen vinden. Zal er eens een mail aan wijden.

Mitch--

Quote from: garmtz on June 19, 2013, 22:31:39
Volgens mij zijn ze gewoon los verkrijgbaar. Heb net op de prijslijst gekeken, maar niet kunnen vinden. Zal er eens een mail aan wijden.

topper!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

clockwork

Vraag je wel om een 'voorgemasseerde' kabel?  :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

garmtz

Quote from: clockwork on June 19, 2013, 22:58:38
Vraag je wel om een 'voorgemasseerde' kabel?  :D

Kost wel extra natuurlijk... :D

denoontje


advr

dat wil ik dan ook eens proberen ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Achiel

Op de voorversterker heb ik een custom made netsnoer, met ferrietkern, de aders zijn gemaakt van een dunne coax kabels. De stekkers zijn geheel opgevuld met speciale lijm. Het verschil was goed te horen. De eindversterkers zijn gewoon met de standaardsnoeren aangesloten, de coax zou trouwens te dun zijn voor het vermogen.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

gast2018

Quote from: advr on June 20, 2013, 08:22:44
dat wil ik dan ook eens proberen ;D

Je mag die van mij tijdelijk wel ff proberen. Ik ga hem nu niet aansluiten omdat ik eerst een AudioQuest netwerk kabel wil proberen.

Eén ding per keer veranderen he.

advr

Quote from: ergé on June 20, 2013, 09:44:31
Je mag die van mij tijdelijk wel ff proberen. Ik ga hem nu niet aansluiten omdat ik eerst een AudioQuest netwerk kabel wil proberen.

Eén ding per keer veranderen he.

oh is goed  ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Mitch--

ook proefondervindelijk ondervonden, je nas laten transcoden naar wav geeft een positief resultaat! op aanraden van Garmt probeert, maar maakt serieus verschil!:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz

Heb een mail terug van Linn. Snoeren zijn verkrijgbaar en kosten 29 Euro per stuk incl. BTW.

advr

Quote from: garmtz on June 20, 2013, 12:50:36
Heb een mail terug van Linn. Snoeren zijn verkrijgbaar en kosten 29 Euro per stuk incl. BTW.

als je wilt mag je er eentje bestellen voor mij. :xmas:
PM maar wat de kosten verder zijn voor het bestellen en versturen. ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz

Quote from: advr on June 20, 2013, 20:54:38
als je wilt mag je er eentje bestellen voor mij. :xmas:
PM maar wat de kosten verder zijn voor het bestellen en versturen. ;D

O.k. Doe ik! Nog meer gegadigden voor een origineel Linn snoer? Kan ik er gelijk meerdere bestellen... Overigens geef ik wel een disclaimer: blind kopen is nooit verstandig, ook al zegt de winkelier dat het snoer geweldig is... ;)  Tenminste kun je er van uit gaan dat het een eerlijk advies is, want verdienen doe ik natuurlijk amper op zo'n snoer. En dat geeft ook niets... :)

Mitch--

Quote from: garmtz on June 20, 2013, 22:09:32
O.k. Doe ik! Nog meer gegadigden voor een origineel Linn snoer? Kan ik er gelijk meerdere bestellen... Overigens geef ik wel een disclaimer: blind kopen is nooit verstandig, ook al zegt de winkelier dat het snoer geweldig is... ;)  Tenminste kun je er van uit gaan dat het een eerlijk advies is, want verdienen doe ik natuurlijk amper op zo'n snoer. En dat geeft ook niets... :)

+1! Doe mij er ook maar een!:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'