Author Topic: Wat is jouw laatste stereo - aanwinst  (Read 2558379 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sirius666

Re: Wat is jouw laatste stereo - aanwinst
« Reply #18650 on: October 18, 2019, 13:12:06 »
ha die heb ik ook in bestelling staan om dezelfde reden. Kijken hoe dat met een raspberry pi als Roon endpoint werkt. WiFi voor de Chromecast Audio is hier thuis een beetje gammel.

Ha grappig. Ik ben echt heel benieuwd. Het is meer een (tussenoplossing) welke alleen maar kan verrassen. Alternatief was de Schiit Eitr, tot ik toevallig op de metingen van de D10 op audioscience terecht kwam. Is het niks dan ga ik m'n dochter vervelen en 'em op haar computerspul proberen :D

Offline Jean Sibelius

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 69
  • I love Angel(ie)
    • Bouw van Confidence Mansion
« Reply #18651 on: October 18, 2019, 18:04:46 »
De laatste (audio)aankopen zijn:
- een RuWi-audio;
- Silent Angel Bonn N8 switch;
- Bijpassende AudioQuest Diamond RJ/E.

:colgate:

Groeten, Jan
(de bouw van) Confidence Mansion
Electronica: Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQs | Parasound Halo JC-1s + A51 | Synology DS918+/DX517 (48TB) | Oppo BDP-105D
Speakers: Von Schweikert VR10-MKII | Dynaudio Confidence C4 | Velodyne DD-18 Projectie: JVC DLA-RS55 | Stewart LX123HST13
Diverse: Artesania Exoteryc 3L + Aire racks | Schnerzinger Emi + Giga Piccolo A3 | iPad Pro 12.9 (2018) + Roon

Offline Soundsgood

• New member
  • *
  • Total likes: 6
  • Where words fail, music speaks.
« Reply #18652 on: October 19, 2019, 07:50:21 »
De laatste (audio)aankopen zijn:
- een RuWi-audio;
- Silent Angel Bonn N8 switch;
- Bijpassende AudioQuest Diamond RJ/E.

:colgate:

Groeten, Jan

Dag Jan, heb je misschien een linkje met meer informatie over RuWi-audio? Is voor mij (en wellicht ook anderen) onbekend en kan er via Google niet veel over vinden. Alvast dank.
Harbeth M30.1 | Luxman L-505uX | Luxman DA-06 | Antipodes EX

Offline Jean Sibelius

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Total likes: 69
  • I love Angel(ie)
    • Bouw van Confidence Mansion
« Reply #18653 on: Yesterday at 20:00:10 »
Dag Jan, heb je misschien een linkje met meer informatie over RuWi-audio? Is voor mij (en wellicht ook anderen) onbekend en kan er via Google niet veel over vinden. Alvast dank.
Er is voor zover ik weet geen website, maar ik zal je wat folder materiaal sturen. Groeten, Jan
(de bouw van) Confidence Mansion
Electronica: Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQs | Parasound Halo JC-1s + A51 | Synology DS918+/DX517 (48TB) | Oppo BDP-105D
Speakers: Von Schweikert VR10-MKII | Dynaudio Confidence C4 | Velodyne DD-18 Projectie: JVC DLA-RS55 | Stewart LX123HST13
Diverse: Artesania Exoteryc 3L + Aire racks | Schnerzinger Emi + Giga Piccolo A3 | iPad Pro 12.9 (2018) + Roon