OPPO BDP-103 en BDP-105 aangekondigd

Started by edgnoj, September 9, 2012, 11:08:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertVanWoerden

Hier werkt het wel goed. Voor de zekerheid, je hebt je bestanden op een NAS, je Oppo is aangesloten op je netwerk en je hebt de Oppo Media Contral App op je ipad of iphone?

mijkie

hier ook even getest voor je, ook alles in orde !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

Quote from: RobertVanWoerden on March 18, 2017, 18:24:19
Hier werkt het wel goed. Voor de zekerheid, je hebt je bestanden op een NAS, je Oppo is aangesloten op je netwerk en je hebt de Oppo Media Contral App op je ipad of iphone?

Yep, minimserver op de Nas en Oppo control app op de Ipad.
Als ik nu een map selecteer en het eerste nummer aanraak gaat de oppo die afspelen maar het volgende nummer niet en gaat naar homescreen.
Heb ook nergens optie om alle nummers te selecteren voor playlist.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

mijkie

#428
ik heb het getest via, ik denk SMB(samba) netwerk-folder, wil Minim ook wel ff testen ?

Ook geen problemen via Minim !! hobbelt gewoon door naar het volgende nummer !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

Quote from: mijkie on March 18, 2017, 19:05:13
ik heb het getest via, ik denk SMB(samba) netwerk-folder, wil Minim ook wel ff testen ?

Graag, via nfs en smb had ik het zelfde probleem.
Jij klikt ook gewoon het 1e nummer aan en dan speelt hij het volledige album?
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

mijkie

Quote from: Marco66 on March 18, 2017, 19:07:28
Graag, via nfs en smb had ik het zelfde probleem.
Jij klikt ook gewoon het 1e nummer aan en dan speelt hij het volledige album?

yup, beide geprobeerd en spelen gewoon het volledige album, zal wel een instelling zijn maar, welke ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

Kan het zijn dat er een of ander symbool aan of uit moet zoals repeat, van die pijltjes die er bij staan?

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Marco66

Soms snap ik helemaal niks van die apparaten pff.
Speelt nu wel alles achter elkaar af via smb of nfs share.
Maar nu ziet hij de minimserver weer niet terwijl die gewoon draait op de nas en groen symbool heeft op de pc.

Stug volhouden maar.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

mijkie

denk jij dat je de enige bent, die af en toe, verbaast staat te kijken naar electronica  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

Quote from: mijkie on March 18, 2017, 19:36:35
denk jij dat je de enige bent, die af en toe, verbaast staat te kijken naar electronica  ;D

Denk het niet haha, en dan vind ik mijzelf nog handig  ;D

Kan het zijn dat de raumfeld app kan zorgen voor deze problemen?
Staat op de zelfde ipad en gebruikt ook de zelfde server.
Wellicht raakt de oppo van slag als de gedeelde mappen gebruikt worden in andere app.
Maar eens proberen om deze te verwijderen.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

mijkie

netwerk wel in orde, zowel bedraad en draadloos ?

Ik krijg nog wel eens een storing via wifi, ik zit(5ghz netwerk) op kanaal 52 en mijn experiabox(v10) wil nog wel eens uit zichzelf verschuiven naar 36, waar mijn buurman ook op uitzend, ondanks dat deze op vast staat ....... geeft hier nog wel eens een storing, ik weet gelukkig waar ik zoeken moet  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

#436
Quote from: mijkie on March 18, 2017, 19:58:03
netwerk wel in orde, zowel bedraad en draadloos ?

Ik krijg nog wel eens een storing via wifi, ik zit(5ghz netwerk) op kanaal 52 en mijn experiabox(v10) wil nog wel eens uit zichzelf verschuiven naar 36, waar mijn buurman ook op uitzend, ondanks dat deze op vast staat ....... geeft hier nog wel eens een storing, ik weet gelukkig waar ik zoeken moet  ;D

Netwerk is top, stabiel en alles bedraad behalve ipad uiteraard.
Net raumfeld app er af gegooid en minimserver vd nas af.
Morgen maar kijken hoe de oppo het doet.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Marco66

ALs ik in de Oppo app muziek selecteer vanaf smb, nfs of usb dan loopt ie gewoon door nu.
Denk toch een conflict geweest met de raumfeld die de zelfde shares gebruikt en altijd aan staat.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

RobertVanWoerden

Goed om te lezen dat het werkt. Heb je gapless met de app ook weer geprobeerd?

Marco66

Quote from: RobertVanWoerden on March 19, 2017, 13:30:22
Goed om te lezen dat het werkt. Heb je gapless met de app ook weer geprobeerd?

ja, die werkt nu ook gelukkig!
Net raumfeld app er af gehaald, op de Nas dsaudio en mediaserver verwijderd en alles gaat nu goed!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

mijkie

Niets is erger als t niet werkt zoals t moet [emoji2]




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

Quote from: mijkie on March 19, 2017, 13:57:06
Niets is erger als t niet werkt zoals t moet [emoji2]




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ach, part of the hobby  ;D
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

RobertVanWoerden

Quote from: Marco66 on March 19, 2017, 13:47:09
ja, die werkt nu ook gelukkig!
Net raumfeld app er af gehaald, op de Nas dsaudio en mediaserver verwijderd en alles gaat nu goed!

Marco
^^

Fox

Ik ben mijn BDmodify kwijt van de PC en kan deze niet meer vinden.
Heeft iemand nog de versie 2.0 voor mij beschikbaar?

riwi

Quote from: Fox on July  7, 2021, 08:11:56
Ik ben mijn BDmodify kwijt van de PC en kan deze niet meer vinden.
Heeft iemand nog de versie 2.0 voor mij beschikbaar?

Hier heb ik hem : http://riwi.noip.me/oppo/

Fox