Iedereen is uitgenodigt voor 20 December !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, December 11, 2003, 18:29:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

20 December is voor ITC een belangrijke dag.
Op dat moment zal Robert McDonald proberen zijn 32e wereldrecord op zijn naam te zetten.

Zie hier het persbericht:
-----------------------------------------------------------------------
32e wereldrecord voor Robert McDonald Zaterdag in Emmeloord ?

Zaterdag 20 December zal Robert McDonald een poging doen om zijn 32e wereldrecord te halen, hij zal hiervoor met een replica van een vikingschip genaamd de Baby OlaBison gaan varen tussen zeilmakerrij Lampe en Café Chillers in Emmeloord.

De recordpoging zal plaatsvinden om exact 12 uur op Zaterdag 20 December.
Toeschouwers zijn van harte welkom om Robert aan te moedigen, en gezien het weer van de laatste weken zal dat meer dan nodig zijn.

Voor de bezoekers zal er het gehele assortiment van Ola beschikbaar zijn aan ijs.

De Baby Ola Bison is een replica van een origineel vikingschip en bevat meer dan 300.000 ijsstokjes, op zich is dat al een wereldrecord op zich, maar het feit dat Robert ook laat zien dat het kleine scheepje kan varen is iets heel bijzonders, en niet geheel zonder gevaar met de koude.

Deze record poging zal tevens de start zijn van het grote Big Daddy Viking project waarin Robert McDonald met een groot schip van ongeveer 15 mtr lang en 3 mtr hoog de oceaan zal gaan oversteken van Urk naar Key West in Amerika.
Het grote schip zal rond de 15.000.000 ijsstokjes gaan bevatten, en een enorme hoeveelheid speciale lijm van Bison.

Het Ola Bison project hoopt op een grote opkomst op 20 December en nodigt hierbij iedereen uit om te komen kijken.

De pers kan zich om 11:00 melden bij Zeilmakerrij Lampe te Emmeloord aan de Zuiderkade 14a, er zal dan mogelijkheid zijn voor foto's en interviews met Robert, ook na afloop is er ruim de tijd voor interviews en opnames.

Kijk voor meer informatie op www.obvikingship.com of bel met 0527-636666 ITC.
----------------------------------------------------------

We zouden het fantastisch vinden als er ook mensen van het HT forum komen, verspreidt dit pers bericht trouwens aan iedereen die je kent of zet het op elk forum waarvan jij denkt dat het handig is, en help ons om er een onvergetelijke dag van te maken.

MvrGr.
Frank

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Harry HT

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 11, 2003, 18:29:07
Deze record poging zal tevens de start zijn van het grote Big Daddy Viking project waarin Robert McDonald met een groot schip van ongeveer 15 mtr lang en 3 mtr hoog de oceaan zal gaan oversteken van Urk naar Key West in Amerika.
Het grote schip zal rond de 15.000.000 ijsstokjes gaan bevatten, en een enorme hoeveelheid speciale lijm van Bison.

Allemachtig,

Die gozer heeft wel lef zeg.

Veel plezier Frank de 20e. Ik zag dat ICT sponser is.
Krijgen we ook beelden van z'n reis te zien, net als Henk v.d. Velde (dacht ik) met z'n catamaranreizen? Lijkt me wel leuk om te volgen.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Tuijnis

Ik kom wel kijken als hij "Kaap de Goede Hoop" passeert ;D

Veel plezier.

Gr,
Michael.

Oracle

Als er dan ook nog een tv-spot aangekoppeld wordt, net als die reclame van heineken... ;D

Maar wel bijzondere poging!

Groet,
Mark

J.A.F._Doorhof

Ondertussen is er al wat meer bekend, er komen zoals het er nu uitziet camera ploegen uit Engeland, Frankrijk en Duitsland en Nederland (duh :D).

Nu ANP het op de lijst heeft gezet wordt alles wel heel serieus, ik hou mijn vingers crossed :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Vandaag was het op RTL4 nieuws van 19:30 het te water laten van deze happening. ITC landelijke bekendheid 8)
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bmateijsen


Scarp


bmateijsen

hmm.. volgens mij had transtec mijn computer overgenomen.. nu doet ie het wel!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen



J.A.F._Doorhof

Wat weird.
Hier doet alles het goed.
Ik zal een mailtje naar Mevers sturen hoe dat kan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview