Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W.Otter

Maar dat is dan puur met monitoren
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

AudioEnZo

Xanadu's al eens beluisterd?

solitaire

Heb het volgens mij ook eerder al eens geschreven, maar na wat ik zo lees in deze thread denk ik dat misschien Triangle iets voor je is. De moeite van het proberen waard denk ik.





soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

JeroenGRT

Quote from: W.Otter on September 21, 2017, 08:51:02
Nou die heb ik gehoord.. als je van audiofiel getokkel en vocale ongein houdt dan is het prima maar het is niet het geluid dat ik zoek..

Kan ik me voorstellen, die heb ik ook gehoord.

Maar waarom niet een gebruikte B&W 802N ? Of iets te groot? Qua klank zal het je vast wel aanstaan denk ik zo...
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

W.Otter

Quote from: JeroenGRT on September 21, 2017, 16:34:17
Kan ik me voorstellen, die heb ik ook gehoord.

Maar waarom niet een gebruikte B&W 802N ? Of iets te groot? Qua klank zal het je vast wel aanstaan denk ik zo...
Dat is inderdaad een beetje de sound die ik zoek. Echter vind ik ze geweldig en de vrouw vind ze verschrikkelijk. Hoe dan ook ik ga eerst eens op zoek naar een nieuw huis mijn ogen en oren blijven uiteraard gewoon open
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

eric_audio

Een niet te onderschatten voordeel van de Nautilus serie is natuurlijk dat je er geen plant op kunt zetten. Maar misschien vindt je vrouw het juist daarom niks [emoji6]
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

N1v3K

Revel nog niet genoemd geloof ik he?  :P

Mag je bij mij ook naar komen luisteren, maar volgens mij had je daar niet echt tijd voor  ;)

DofN

#2057
Ah je wil groot! :)


Probeer eens PMC? Ik heb hier eens een voorganger van beluisterd en die vond ik erg goed.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Sirius666

Quote from: W.Otter on September 21, 2017, 17:54:20
Dat is inderdaad een beetje de sound die ik zoek. Echter vind ik ze geweldig en de vrouw vind ze verschrikkelijk. Hoe dan ook ik ga eerst eens op zoek naar een nieuw huis mijn ogen en oren blijven uiteraard gewoon open

Zijn de verhuisplannen pas gekomen na het foutje met de Sonus Fabers? Anders begrijp ik de aanschaf van een nieuwe set sowieso niet  ;) Lekker houden wat je hebt en wellicht al aanvullen met (tweedehands) subs.

W.Otter

Quote from: Sirius666 on September 21, 2017, 18:29:02
Zijn de verhuisplannen pas gekomen na het foutje met de Sonus Fabers? Anders begrijp ik de aanschaf van een nieuwe set sowieso niet  ;) Lekker houden wat je hebt en wellicht al aanvullen met (tweedehands) subs.
Verhuisplannen zijn er al even maar nu wel redelijk actief mee bezig. Alles ff op hold dus.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF