UPC's Horizon vanaf 7 september verkrijgbaar

Started by Shorty, August 30, 2012, 11:27:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Ik heb hier de horizon nog ingepakt liggen..

Ik heb besloten om hem terug te sturen..

Zojuist gewoon een all in one pakket besteld bij upc met sneller internet(120mb)en extra hd zenders..

Kwam kwa bedrag ongeveer gelijk uit... :)

Erik

#176
Quote from: knubbe on January  6, 2013, 00:12:53
Held :D Ik wist dat het niet zo moeilijk kon zijn..
Wist helemaal niet dat je kon mirrore met je ipad :)
Beeld is in de huiskamer alleen niet beeldvullend, geen ramp. Straks eens op de slaapkamer proberen.
Gelukkig geen kabel door heel het huis trekken :D thx !
Graag gedaan  :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

)p(

Quote from: knubbe on January  6, 2013, 00:12:53
Held :D Ik wist dat het niet zo moeilijk kon zijn..

Wist helemaal niet dat je kon mirrore met je ipad :)
Beeld is in de huiskamer alleen niet beeldvullend, geen ramp. Straks eens op de slaapkamer proberen.

Gelukkig geen kabel door heel het huis trekken :D thx !

Wil je het beeldvullend 16:9, gebruik dan de andere horizon app met de naam tv remote. Selecteer op dezelfde wijze airplay als met die andere app maar selecteer NIET mirroring. Enige nadeel vind ik dat de app niet in slaapstand blijft werken zoals de meest airplay apps wel doen.

henk543

Bij ons valt het internet met grote regelmaat uit. Schijnbaar heeft het te maken met het vol raken van de poorten ivm downloaden. Zijn er hier mensen op het forum die hetzelfde probleem hebben en hier een passende oplossing voor hebben?!

gr
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Lion of Judah

 :clapping:
Quote from: henk543 on January 27, 2013, 19:45:30
Bij ons valt het internet met grote regelmaat uit. Schijnbaar heeft het te maken met het vol raken van de poorten ivm downloaden. Zijn er hier mensen op het forum die hetzelfde probleem hebben en hier een passende oplossing voor hebben?!

gr
En voor hoe lang? Paar seconden of langer?
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

henk543

Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Zymotic

Wordt tijd dat de Eredivisie Live Go app uitkomt.

Lion of Judah

Quote from: henk543 on January 27, 2013, 20:27:04
minuutje max ofzo.
Wij hadden er ook last van maar dan voor een paar seconden hooguit. Monteur(s) langsgeweest met meetapparaten. Bleek aan de kabel zelf te liggen. Straat opengelegd en kabel gerepareerd. Probleem was toen verholpen.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

henk543

Ik heb het vooral als er gedownload wordt via torrents. Er is ook al eens een monteur langs geweest die het 1 en ander heeft vervangen maar zo ver als de straat open, dat heb ik thuis nog niet meegemaakt :-P
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

skunk

Had het probleem dat de box regelmatig offline ging met het vele downloaden. Na een hoop zeiken en zeuren en 2x een monteur over de vloer. Nu een nieuwe horizon box en problemen lijken opgelost. De nieuwe box zapt ook sneller en de menu's zijn ook sneller.
Woonkamer | Sony kd-49xh9505  | Panasonic dp-ub424 |Marantz SR5011 | teufel ultima 40 mk2 - 20 mk2 - UL 40 C MK2 | Nvidia Shield | Delta box |

Xstream

#185
Als je een NAS hebt, met zo'n beetje alle series / films on demand die op elke apparaat afgespeeld kunnen worden, met een mediaspeler die ook al met de iPad e.d. te bedienen is en een standaard HD mediabox voor TV die ik amper gebruik omdat ik 't meeste gewoon download. Kijk alleen live sport erop eigenlijk.

Is er dan enige reden om Horizon te overwegen. Mis ik nog wat?
Ze zijn in mijn optiek toch een paar jaar te laat hiermee ... dit heb ik allemaal al jaren.
Nog even los 't enorme gezeik aan kinderziektes en support van een dienst die niet eens vernieuwend meer is vandaag de dag.

Of ben ik nu te cynisch?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

bart_nl


Xstream

#187
Quote from: bart_nl on February 10, 2013, 18:58:12
nee, eerder nog te positief is mijn ervaring ;)
Haha, nee, ok ... dan ben ik weer bij :P UPC is nog steeds UPC  :devil:
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Deleted Member 2

Quote from: Xstream on February 10, 2013, 23:42:57
Haha, nee, ok ... dan ben ik weer bij :P UPC is nog steeds UPC  :devil:

Na maandenlange ergernis over het dagelijks vast lopen van de Horizon en de uitermate trage menustructuur + de structuur zelf, heb ik de horizon terug gestuurd. Overigens liep deze na de recente update "slechts" 1 keer per week vast.

Overigens werkt UPC zelf net zoals de horizon: het loopt vast, is zeer traag en een ondoorzichtige trage menustructuur.

Ben weer terug naar een gewone PVR en een cisco modem.

stevefilmfreak54

Heb, denk ik de HB goed in elkaar, alles draait (gelukkig) en hij doet het nog, weinig vastlopers en het beeld is echt mooi. Ik wilde ook geluid zeggen MAAR daar heb ik een klein probleem.
Het zit namelijk zo, als ik tv kijkt druk ik op OK en ga naar geluids instellingen en staat alles in nederlands STEREO, daaronder staat nederlands DOLBY DIGITAL, dus heb ik handmatig alles zenders waar dat kon op DD gezet, helaas bij het schakelen van kanalen gaat alles terug naar STEREO, dit vind ik behoorlijk vervelend, toch!!
Ik las dat je minder problemen hebt als je via HDMI rechtstreeks op je receiver de HB verbindt, klopt dit? Wil ik morgen gaan proberen, is mijn vrouw dan op haar werk, krijg geen ouwehoer....haha, in de tussentijd dacht ik is er hier misschien iemand met de oplossing, soms weet je het maar nooit.
Mijn receiver is een Onkyo 1009, bij de instellingen staat de SATTOPBOX geschakeld via HDMI naar de receiver en niet direct naar de TV, ik heb 2x HDMI lopen van mijn TV een voor de HB en een voor mijn receiver, is dit de beste manier of zeggen jullie op dit of deze manier loopt alles qua geluid nog beter?
Ik hoor het wel, ik dank jullie voor jullie input en tips,
groetjes,
Steve
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

mP

Quote from: Onder013 on February 15, 2013, 12:17:46
Na maandenlange ergernis over het dagelijks vast lopen van de Horizon en de uitermate trage menustructuur + de structuur zelf, heb ik de horizon terug gestuurd. Overigens liep deze na de recente update "slechts" 1 keer per week vast.

Overigens werkt UPC zelf net zoals de horizon: het loopt vast, is zeer traag en een ondoorzichtige trage menustructuur.

Ben weer terug naar een gewone PVR en een cisco modem.

Ik ben sinds vorige week ook overgestapt naar de oude Mediabox + cisco router. Het happeren en het opnemen wilde maar niet goed gaan met de Horizon.
Emotiva UMC-200 | XPA-3 | UPA-200
XTZ 99.36 MKII Fronts | center XTZ 99.26 | Highland Audio Oran 4301 surround
Luxman L-505V  | Luxman I 550V  | Kekkoh fronts

modde239

Ik heb de Horizonbox nu een aantal maanden spelen en al een hele tijd geen problemen gehad alles werk zoals het zou moeten...... :D