Headphone voor thuis op de Marantz SR 5006

Started by PorscheHD, August 30, 2012, 11:13:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PorscheHD

Hallo,

Omdat ik geen ruimte meer heb voor grote speakers en ik dus speel ik met een satelliet speaker set van Wharfedale maar ik wil ik eigenlijk voor het betere muziek werk een stereo headphone aanschaffen. Dit mag bedraad of draadloos zijn, ik zit niet ver van de versterker. De Wharfedale's voldoen prima voor gamen en films maar voor muziek schiet het wat te kort. Als buget zat ik tussen de 100 en 200 euro of is dit dan al zinloos? Ik hou van bass en helder geluid!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr Jalke

WickedGame

Quote from: PorscheHD on August 30, 2012, 11:13:58
Hallo,

Omdat ik geen ruimte meer heb voor grote speakers en ik dus speel ik met een satelliet speaker set van Wharfedale maar ik wil ik eigenlijk voor het betere muziek werk een stereo headphone aanschaffen. Dit mag bedraad of draadloos zijn, ik zit niet ver van de versterker. De Wharfedale's voldoen prima voor gamen en films maar voor muziek schiet het wat te kort. Als buget zat ik tussen de 100 en 200 euro of is dit dan al zinloos? Ik hou van bass en helder geluid!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr Jalke

In de markt sectie staat een AKG K701 en dat is toch wel een hele goede headphone.

PorscheHD

Shit hij staat verkeerd zie ik, zie nou het goede topic zou iemand dat even kunnen verplaatsen?

Ik ga even in de markt kijken!