Supertramp-live in paris eindelijk op blu ray uit,wie heeft hem al.

Started by aklasse, August 29, 2012, 11:52:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aklasse

Eindelijk is het prachtige concert van supertramp-live in paris op blu ray uit,heeft emand deze al in zijn bezit.Ben benieuwd naar de kwaliteit van beeld en geluid.

Nahpets

Cool. Een favoriet uit de jaren 80. Staat zeker hoog op mijn wensenlijstje. Even zoeken dus.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Denon Focal

Ben ook heel benieuwd, het bronmateriaal zou niet van hele goede kwaliteit zijn.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

aklasse

Klopt,bronmateriaal  beeld niet best geluid wel,ben benieuwd,prijs valt mee 19.95

aklasse

Hierbij een review van intenet
in- en outro's zijn geweldig, het brengt je meteen terug naar eind jaren zeventig/begin jaren tachtig. Het geluid is voortreffelijk, de videobeelden verrassend goed, helemaal wanneer je je realiseert dan ze 33 jaar in een oude schuur en 'op de plank' hebben gelegen.
Fantastisch om de creatieve breinen van de band, Rick Davies & Roger Hodgson samen op een podium te zien; de sfeer is goed, het speelplezier is duidelijk zichtbaar en werkelijk alle klassiekers worden gespeeld. Ik noem nu even met name het prachtige akoestische "Even in the Quietest Moments'' met Hodgson op gitaar/zang en John Helliwell op klarinet. Verder voor het eerst een live uitvoering van Child of Vision, een geweldige School, Hide in Your Shell, Asylum, en uiteraard Rudy en Fool's Overture, inclusief de destijds synchroon lopende videobeelden.

Kortom: een must-have voor niet alleen de fan, maar feitelijk voor elke liefhebber van deze Brits-Amerikaanse topband uit de jaren 70/80.

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

aklasse

Ga hem toch ook maar bestellen audiotracks zijn stereo en 5.1.

Bas Akkerman

Haha, door alle enthousiaste reacties hier, ben ik ook wel nieuwsgierig geworden!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

htandre

Ook maar besteld, ben vooral benieuwd naar de beeldkwaliteit.

André
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

aklasse

Levertijd verlengt bij 4a5 dagennhad hem beter eerst kunnen bestellen dan hier plaatsen :bigsmile:

Nahpets

Vandaag binnen gekregen, genieten!!

Beeld is overigens netjes als je bedenkt dat het een concert registratie is van ruim 30 jaar geleden. Maar kan het vergelijk met haarscherpe opnames van vandaag niet aan.

Het bonusmateriaal is overigens prut.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

aklasse

Hoe is child of vision qua beeld en geluid is volgens mij een extra

Nahpets

Nope, is onderdeel van het normale concert en dus ok (maar niet spectaculair gegeven huidige stand techniek, wel heel aardig voor een 30 jaar oude tape van een concert).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

aklasse

Oke zit te denken dat ik hem op dvd koop,kan deze overnemen voor 7.50 qua beeld zal het niet veel schelen rn grluid al helemaal niet,dan annuleer ik de blu ray

Nahpets

Ik ben geen videoot, mijn beschrijving van het beeld kan dus volledig fout zijn.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Denon Focal

Quote from: Nahpets on August 30, 2012, 20:54:46
Nope, is onderdeel van het normale concert en dus ok (maar niet spectaculair gegeven huidige stand techniek, wel heel aardig voor een 30 jaar oude tape van een concert).

Stond niet op het origineel, staat hier volgens mij voor het eerst op.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

aklasse

Klopt orgineel staat hij er niet op,ga morgen even kijken bij The music shop daar maar even gaan vergelijken qua beeld.