Algemeen Kodi Topic

Started by skank1, August 23, 2012, 10:26:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

skank1

Nieuwe ace skin
http://forum.xbmc.or....php?tid=159405

Van de maker van aeon mq 4

Kga het eens testen, ziet er wel clean uit...

Aeon ma5 volgt binnenkort , zelfde als mq4 maar zo snel als ace en as clean 
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

VlisChris

#552
Een levendig topic als dit mag best een sticky worden wat mij betreft.
Mochten er vragen langskomen die met XBMC te maken hebben is het verstandig de mensen naar dit topic door te verwijzen ;) Zoveel informatie is niet nog eens een tweede keer in het kort terug te plaatsen in ieder ander topic ;)
Edit. Roep ik dat ik hem sticky maak, zet ik hem zelfs in het centrale sticky overzicht; vergeet ik hem alleen daadwerkelijk sticky te maken  :worship:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skank1

Oooooh wat een eer! Thx
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

#554
Quote from: _ MarcelloW _ on March 17, 2013, 22:42:34
Je link werkt niet

Opnieuw dan?

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=159405

Nieuwe skin werkt overigens razendsnel en is ook geoptimaliseerd voor touch gebruik ;) (lees tablets, smartphones enz)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

rickw

Ik kwam het volgende emailadres tegen op een ander forum www.superrepo.org. Betreft een repository met iets van 900 addons. Wellicht dat iemand hier er wat aan heeft.

_ MarcelloW _

Een mailadres is het niet, maar lijkt wel op een prima link.. Vooralsnog dank je wel!

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

skank1

Quote from: rickw on March 18, 2013, 07:29:31
Ik kwam het volgende emailadres tegen op een ander forum www.superrepo.org. Betreft een repository met iets van 900 addons. Wellicht dat iemand hier er wat aan heeft.

yup de bekende repo :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Xbmc 12.1 is uit!


About a month and a half after the release of XBMC 12.0, we are happy to announce XBMC 12.1 with substantial fixes  for 12.0 across all platforms. Fixes include:

XBMC now supports using OSX's default output device for audio as well as hardware decoding with Intel GPUs in OSX
XBMC no longer hogs audio for Linux and on resume audio will continue to work in Linux
Full iPhone 5 resolution is now enabled
Volume buttons on Android devices now control Android volume, rather than XBMC volume
Volume buttons on OSX devices once again control OSX volume, rather than XBMC volume
Player optimization on the Raspberry Pi, including more efficient playback, better subtitle support, and many crash fixes
iOS 6 support on the AppleTV 2.
XBMC does not crash when listed on the AppleTV top shelf
Added support for additional Xbox 360 controller types
Broader and more intelligent support for CEC devices
Fixed problems with several addons due to broken binary read/write in our python interface
Language fixes, including 7 new languages: Albanian, Burmese, Malay, Persian (Iran), Tamil (India), Uzbek, Vietnamese
AirPlay fixes, including making discovery of XBMC more reliable on OSX
Numerous crashing and stability fixes across all platforms
For all users interested in maximum stability, we highly recommend that you update from 12.0 to 12.1. This is the XBMC you were looking for.

Updating
To update to XBMC 12.1, please visit our download page, which includes downloads for Windows, OSX, and Android, and instructions for Linux, iOS, the Apple TV, and the Raspberry Pi. XBMCbuntu users can see these instructions for upgrading to 12.1 using ppa:team-xbmc/ppa. A clean build of XBMCbuntu with 12.1 will be available in the near future.

If you have any problems read the Frodo FAQ, the Raspberry Pi FAQ, or the Android FAQ, depending on your version.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

12.1 maakt het voor mij toch wel mogelijk om zonder externe speler of dsplayer alles af te spelen... waarbij versie 12 bij sommige films voor buffering zorgde

Mooie update dus..


Zijn er hier trouwens mensen die de cinema experience addon gebruiken?
Lijkt me wel leuk voor een dedicated ruimte :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

maxtrash

heb eerder een beta van versie 12 geprobeerd maar dat was geen succes. Alles haperde.
Nu net 12.1 geïnstalleerd en in een keer perfect. Blijvertje denk ik

VlisChris

Quote from: skank1 on March 19, 2013, 09:56:59
Xbmc 12.1 is uit!

Wellicht handig om dat in de OP mee te nemen?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skank1

Quote from: maxtrash on March 20, 2013, 14:53:05
heb eerder een beta van versie 12 geprobeerd maar dat was geen succes. Alles haperde.
Nu net 12.1 geïnstalleerd en in een keer perfect. Blijvertje denk ik

Ik had ook buffering issues met 12.0 en 12.1 is voor mij ook stukken beter
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Begintopic aangepast...
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Library sharen toegevoegd!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Wijdeveld

Frodo 12.0 en 12.1 op de ATV 2 (met Aeon Nox) crashen bij het oproepen van de film wall view. Tips? Helpt een andere skin, of moet ik wall view maar gewoon vergeten?
HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

skank1

Quote from: Wijdeveld on March 21, 2013, 12:31:46
Frodo 12.0 en 12.1 op de ATV 2 (met Aeon Nox) crashen bij het oproepen van de film wall view. Tips? Helpt een andere skin, of moet ik wall view maar gewoon vergeten?

Ik heb geen atv 2 , kan je dus helaas niet helpen
Of een andere skin helpt, dat kan je snel weten he ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Wijdeveld

Ik heb de "Arc"'skin geprobeerd. Stuk sneller dan de Aeon Nox op de ATV, maar het wall weergave probleem blijft. Jammer, maar geen ramp, genoeg andere goede keuzes.
Ook weer eens geprobeerd om Icefilms te gebruiken, en dat ging wonderbaarlijk weer redelijk goed.
HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

skank1

Arc skin ken ik niet :) ace wel :)
Bij mij geeft die videowall geen problemen (win) dus ligt het niet aan de skin he ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Wijdeveld

Sorry, is inderdaad de eerste skin in het keuze rijtje (ace) :-[ . Lekker snel, scheelt soms wel 30 seconden wachten in de menu's op de ATV.
Tja, videowall zal wel teveel resources vragen voor de ATV. Ben benieuwd of de videowall met Rasberry Pi's geen probleem is (ook een lekker compacte XBMC media player, en wel met 1080p maar geen optical out :( )
HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

arjenkooistra

goeienmiddag,

Ik ben van plan om ook een htpc te bouwen voor mijn video collectie. Echter ik heb geen flauw idee wat voor inhoud er in moet.

Ik zit te denken als case het volgende : de fractal node 304  http://www.fractal-design.com/?view=product&category=2&prod=94
Ik heb namelijk hier in mijn dune hd duo 2 3tb harde schijven en in een externe nas ook 2 harde schijven van 3 tb.
Ik wil deze 4 harde schijven rechtstreeks in mijn htpc zetten zodat ik alles onder 1 dak heb zitten.

Daarnaast wil ik nog een ssd aanschaffen om daar mijn programma's op te draaien.

Dus ik heb een aantal vragen en hopelijk kunnen jullie mij aangeven wat ik zou moeten aanschaffen om alles vlekkeloos te laten draaien.

Als eerste het bootprogramma:
win 7 , win 8 of linux?  ik zit zelf meer aan windows te denken omdat ik a) meest ervaring hier mee heb en b) ik weet niet of sabnzbd, couchpotato hier ook op werken.

Wat voor ram geheugen:
Maakt het uit of ik 4gb of 8gb ram pak?

wat voor ssd moet ik aanschaffen:
Ik zat te denken aan een 64gb ssd om hier windows/linux op te installeren. tevens ook xbmc etc.

welke processor + moederbord moet ik pakken:
Ik wil namelijk via xbmc full blu ray (ook full 3d) films af kunnen spelen.
ik zag op het internet dat iemand een i3 2100 sandy bridge heeft om dat te kunnen afspelen. Is deze nog goed of kan ik beter ergens anders naar kijken.

moet ik een externe videokaart nemen:
Is het handiger/beter dat ik een externe video kaart neem of niet?

Overige:
-Welke powersupply kan ik het beste aanschaffen?
- Ik wil graag alles via mijn ipad kunnen bedienen dus zijn hiervoor ook nog extra dingen nodig om aan te schaffen?
- vergeet ik nog andere dingen ofniet

budget is rond de 500 euro.



skank1

Quote from: arjenkooistra on March 24, 2013, 13:08:08
goeienmiddag,

Ik ben van plan om ook een htpc te bouwen voor mijn video collectie. Echter ik heb geen flauw idee wat voor inhoud er in moet.

Ik zit te denken als case het volgende : de fractal node 304  http://www.fractal-design.com/?view=product&category=2&prod=94
Ik heb namelijk hier in mijn dune hd duo 2 3tb harde schijven en in een externe nas ook 2 harde schijven van 3 tb.
Ik wil deze 4 harde schijven rechtstreeks in mijn htpc zetten zodat ik alles onder 1 dak heb zitten.

Daarnaast wil ik nog een ssd aanschaffen om daar mijn programma's op te draaien.

Dus ik heb een aantal vragen en hopelijk kunnen jullie mij aangeven wat ik zou moeten aanschaffen om alles vlekkeloos te laten draaien.

Als eerste het bootprogramma:
win 7 , win 8 of linux?  ik zit zelf meer aan windows te denken omdat ik a) meest ervaring hier mee heb en b) ik weet niet of sabnzbd, couchpotato hier ook op werken.

Wat voor ram geheugen:
Maakt het uit of ik 4gb of 8gb ram pak?

wat voor ssd moet ik aanschaffen:
Ik zat te denken aan een 64gb ssd om hier windows/linux op te installeren. tevens ook xbmc etc.

welke processor + moederbord moet ik pakken:
Ik wil namelijk via xbmc full blu ray (ook full 3d) films af kunnen spelen.
ik zag op het internet dat iemand een i3 2100 sandy bridge heeft om dat te kunnen afspelen. Is deze nog goed of kan ik beter ergens anders naar kijken.

moet ik een externe videokaart nemen:
Is het handiger/beter dat ik een externe video kaart neem of niet?

Overige:
-Welke powersupply kan ik het beste aanschaffen?
- Ik wil graag alles via mijn ipad kunnen bedienen dus zijn hiervoor ook nog extra dingen nodig om aan te schaffen?
- vergeet ik nog andere dingen ofniet

budget is rond de 500 euro.


4 harde schijven rechtstreeks in je htpc zou ik ten zeerste afraden, -> meer warmte, meer geluid !!!! meer plaats nodig enz

Win 7 is prima als boot OS

4 gb ram is genoeg

64gb ssd is prima

i3 2100 is ok, geen extra nodig

350W voeding is ok (rekening houdend zonder 4x hdd)

niks extras nodig voor ipad (behalve free app)

500 euro is meer dan voldoende
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Loondijke

Quote from: arjenkooistra on March 24, 2013, 13:08:08
goeienmiddag,

Ik ben van plan om ook een htpc te bouwen voor mijn video collectie. Echter ik heb geen flauw idee wat voor inhoud er in moet.

Ik zit te denken als case het volgende : de fractal node 304  http://www.fractal-design.com/?view=product&category=2&prod=94
Ik heb namelijk hier in mijn dune hd duo 2 3tb harde schijven en in een externe nas ook 2 harde schijven van 3 tb.
Ik wil deze 4 harde schijven rechtstreeks in mijn htpc zetten zodat ik alles onder 1 dak heb zitten.

Daarnaast wil ik nog een ssd aanschaffen om daar mijn programma's op te draaien.

Dus ik heb een aantal vragen en hopelijk kunnen jullie mij aangeven wat ik zou moeten aanschaffen om alles vlekkeloos te laten draaien.

Als eerste het bootprogramma:
win 7 , win 8 of linux?  ik zit zelf meer aan windows te denken omdat ik a) meest ervaring hier mee heb en b) ik weet niet of sabnzbd, couchpotato hier ook op werken.

Wat voor ram geheugen:
Maakt het uit of ik 4gb of 8gb ram pak?

wat voor ssd moet ik aanschaffen:
Ik zat te denken aan een 64gb ssd om hier windows/linux op te installeren. tevens ook xbmc etc.

welke processor + moederbord moet ik pakken:
Ik wil namelijk via xbmc full blu ray (ook full 3d) films af kunnen spelen.
ik zag op het internet dat iemand een i3 2100 sandy bridge heeft om dat te kunnen afspelen. Is deze nog goed of kan ik beter ergens anders naar kijken.

moet ik een externe videokaart nemen:
Is het handiger/beter dat ik een externe video kaart neem of niet?

Overige:
-Welke powersupply kan ik het beste aanschaffen?
- Ik wil graag alles via mijn ipad kunnen bedienen dus zijn hiervoor ook nog extra dingen nodig om aan te schaffen?
- vergeet ik nog andere dingen ofniet

budget is rond de 500 euro.

Toevallig ben ik nu aan mijn 2e build bezig als HTPC.

Ik had een Intel configuratie maar die werkt met Windows en XBMC gewoon niet lekker. Ik heb een i3 HD4000 en Celeron G1610 HD2500 getest. Alles moest softwarematig, want hardwarematig werd gewoon helemaal niks met de Intel HD Graphic chips. Alleen maar haperingen.

http://www.avsforum.com/t/1444455/intel-hd-graphics-and-xbmc-htpc-issues
http://communities.intel.com/message/174360

Alles softwarematig ging redelijk, maar als je de keuze hebt, zou ik meteen voor een AMD config gaan. Ik zat met een kleine Barebone Socket 1155 zonder uitbouw mogelijkheden voor een grafische kaart, dus heb ik alles terug moeten sturen.

Ik heb net het volgende binnen gekregen;

Product

AMD A4-5300 Boxed
€ 40,95   

ASRock FM2A75 PRO4-M
€ 56,20

Fractal Design Node 605
€ 140,95   

Scythe Big Shuriken 2 Rev. B
€ 29,30   

Logitech K400 Wireless Touch Keyboard
€ 33,24   

Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G
€ 23,90   

Kingston SSDNow V Series V300 60GB
€ 54,15   
   
Totaal € 378,69


Dan komt er nog de volgende voeding in;
http://www.salland.eu/product/954351/picopsu-picopsu-150-xt-90w-adapter-power-kit-24-pins-picopsu-150-xt-84w.html?ref=23

Hier werkt XBMC gewoon goed op een hardwarematige acceleratie. Plus ik heb ruimte om eventueel een VGA kaart erin te knallen, passief, mocht het nog steeds niet goed werken.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Wijdeveld

Heb zelf 6 schijven op de Win 7 HTPC draaien, kan prima mits je een redelijk goede airflow hebt. Is in een HTPC Lian Li kast geen probleem, en jouw keuze ziet er ook goed uit.
Wel zou ik een AMD A10-5800k nemen, dan heb je een videokaart met goede drivers voor hardware decodering (vind ik persoonlijk bij Intel minder). Je kunt met de ingebouwde GPU de meeste filters wel gebruiken, misschien een post processing stapje minder. Blu Ray met 3D is in ieder geval geen probleem.
Qua voeding zou ik voor een goede gold rating gaan, 350 Watt is voldoende maar kan in uiterste gevallen een delayed startup van je schijven vragen (om pieken uit te smeren). Lijkt me niet zo snel een probleem, een goede voeding zoals een Seasonic (b.v. http://www.seasonic.com/pdf/datasheet/NEW/Bulk/PC/ATX/SSP-350GT-XXXRT%20Active%20PFC.pdf) heeft een aardige buffer voor pieken.
iPad bediening kan, daar zijn apps voor. Ik vind het niets (maar probeer het eerst!), en ik gebruik dan ook een Logitech DiNovo Mini.

Ik heb vorige week een systeempje gebouwd met bovengenoemde AMD processor, een 120 GB SSD + 2TB, 8GB RAM, een goede Gold voeding en een simpele kast, dit was 588 euro (met Win 8 license). 500 euro met Linux lukt dan ook net (weet de prijs van je kast niet), maar je moet nog wel even kijken of je met je iPad bediening uit komt.

Overigens is Plex een goed XBMC alternatief voor een HTPC. Minder flexibel (al is Plex een spin-off van XBMC), maar wel makkelijker om content aan toe te voegen en te laten indexeren.


HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

skank1

A10 is way overkill puur voor het afspelen via xbmc
A4 of A6 is meer dan genoeg (ook 3d)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii