Samsung Galaxy Tab 8.9 google search redirect me naar google plus....

Started by GPO, August 18, 2012, 19:01:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GPO

Verschrikkelijk wat een apparaat zeg zo'n Samsung Galaxy Tab 8.9 ... :(

Sinds afgelopen mei heb ik zo'n tablet aangeschaft, maar bijna iedere keer als ik gewoon naar www.google.nl ga op de tab en ik wil iets zoeken dan redirect dat ding me naar de google plus home pagina.

We hebben ook een Android (v2.3.2 dacht ik) smart phone (ook Samsung) die heeft daar geen last van.

Ik draai Android v3.2 en updaten naar een 'betere' versie via Kies dat werkt ook niet, want Kies kan niet connecten met mijn tab (dit is een veelgehoorde klacht op internet; hiervoor heb ik ook nog geen oplossing gehoord).

Iemand ervaringen hiermee? Of weet iemand hoe ik dat google plus kan uitzetten? Ik heb al een heleboel settings langsgelopen, maar niets helpt tot nu toe....

:crazy:

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Former member 78

Kun je hem niet OTA updaten?

Instellingen  - Over toestel - Software update

GPO

Nee, via Wifi doet ie alleen synchronizeren en backup draaien enzo. Geen SW updates.... :( ... dat moet via USB en dan herkent Kies de tablet dus niet. Terwijl ik via de windows explorer wel files kan lezen van de tablet.... dus het device wordt wel herkend door Windows.

Het moet toch ergens instelling zijn denk ik dan mbt dat google+ gedoe. Via google (op m'n PC :)) ben ik ook wat mensen tegengekomen die problemen hiermee hadden, maar nergens stond een oplossing.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

HJ

Ik heb de 7.7 tab.geweldig apparaat vind ik. Ik heb meteen ics erop gezet via odin.de software heb ik van sammobile gehaald.officieel is er voor mijn tab nog geen update naar ics maar op sammobile staat wel ics voor apparaten uit andere landen, deze werkt perfect bij mij.
Misschien staat er daar ook software voor jouw tab?

GH

Vast iets van een cookie of een dergelijke verborgen instelling. Al eens een factory reset gedaan.... het is zeker niet standaard.