Volledig hiden ignored users ? SOLVED

Started by FvP, August 12, 2012, 13:39:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FvP

Als je een user ignored, krijg je nog steeds een link, namelijk "Show me the post"

You are ignoring this user. Show me the post.

Eigenlijk ignore je die user niet, gezien je nog steeds een link krijgt om op te clicken, en de verleiding is dan groot.
Er zijn bepaalde users waar ik liefst helemaal niks van hoef te weten

Beter zou zijn dat bvb de html code


<div id="msg_2238914_ignored_prompt">
You are ignoring this user.
<a id="msg_2238914_ignored_link" style="" href="#">Show me the post.</a>
</div>


gewoon als


<div id="msg_2238914_ignored_prompt">
You are ignoring this user.
</div>


wordt weergegeven. Of beter nog, heel de post niet weergeven.

Zijn er mogelijkheden in de forumsoftware om zoiets te doen?

Peerless Monster

Hmm ik heb geen enkele user op die list staan, maar ik kan me wel heel goed iets voorstellen bij deze vraag.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Multimediaknaller

Waarom hebben gebruikers andere gebruikers in de eikebak staan  :omg:

Nu eerst  :coffee:

FvP

#3
Net een greasemonkey scriptje gemaakt wat ignored users volledig blokkeert:


// ==UserScript==
// @name     really ignore ignored SMF users
// @include  http://www.htforum.nl/*
// ==/UserScript==


var regex = /msg_\d+_ignored_prompt/;
var myDivs= document.getElementsByTagName('div');

for (i=0; i<myDivs.length; i++)
{
if (myDivs[i].id.match(regex))
     myDivs[i].style.visibility = 'hidden';
}


Ik zie nu hooguit dat ze gereageerd hebben, maar de inhoud is verdwenen alsook de boodschap dat ik deze mensen ignore, en de spoiler link is ook verdwenen.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

FvP

Voortaan zonder vervelende spoiler link.


dre73

de mijne heft een ban,dus ik kan het nog niet testen. :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

FvP

Quote from: dre73 on August 12, 2012, 22:28:56
de mijne heft een ban,dus ik kan het nog niet testen. :D

werkt ook op bestaande posts hé ;)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

FvP

Scriptje net geupload, nu ook voor niet technische mensen vlot te installeren:

http://userscripts.org/scripts/show/140781

1) download greasemonkey https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/greasemonkey/
2) download script http://userscripts.org/scripts/show/140781 , click op Install

Opgelet: enkel voor firefox momenteel

AbZ


Zymotic

Je kan nu alles over hem zeggen, hij heeft het nu toch niet door ;-)


Zie je de quotes nu ook niet?

AbZ

Quote from: Zymotic on August 13, 2012, 09:49:59
Je kan nu alles over hem zeggen, hij heeft het nu toch niet door ;-)
Voor de mate van begrip maakt het niet uit.

Quote from: Zymotic on August 13, 2012, 09:49:59Zie je de quotes nu ook niet?
Ik denk van wel.  KB moet het negeren nog wat meer aandacht geven.

fugazi_2009

Dus KB ignored EJ en AbZ? Volgens mij is KB dan voornamelijk een monoloog aan het houden in dat topic, verbaast me niks.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Zymotic

Quote from: fugazi_2009 on August 13, 2012, 10:10:45
Dus KB ignored EJ en AbZ? Volgens mij is KB dan voornamelijk een monoloog aan het houden in dat topic, verbaast me niks.

Pas maar op, zo meteen word jij ook op de lijst gezet :P

AbZ

Quote from: fugazi_2009 on August 13, 2012, 10:10:45
Dus KB ignored EJ en AbZ? Volgens mij is KB dan voornamelijk een monoloog aan het houden in dat topic, verbaast me niks.
Ignore functie lijkt me prima voor mensen die geen dialoog aankunnen.  KB gaf in het topic over de Olympische Spelen idd aan dat hij mij ging negeren, naar aanleiding van mijn suggestie dat snelwandelen echt iets voor hem was.

Zymotic

Is een ignore functie niet een beetje kinderachtig? En voor mensen die niet goed tegen kritiek kunnen, niet goed kunnen discussiëren of zichzelf niet in de hand kunnen houden?

AbZ

Quote from: Zymotic on August 13, 2012, 10:30:03
Is een ignore functie niet een beetje kinderachtig? En voor mensen die niet goed tegen kritiek kunnen, niet goed kunnen discussiëren of zichzelf niet in de hand kunnen houden?
Yep.

chansig

"Het forum" wilde dit...dus daar hebben de moderatoren gehoor aan gegeven.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Zymotic

Waarschijnlijk gemist. Snappen doe ik het niet, maar als mensen er blij van worden...
Al kan ik me voorstellen dat topics compleet onsamenhangend gaan worden als er veel mensen dit gaan gebruiken.

AbZ

Quote from: Zymotic on August 13, 2012, 10:42:40
Waarschijnlijk gemist. Snappen doe ik het niet, maar als mensen er blij van worden...
Al kan ik me voorstellen dat topics compleet onsamenhangend gaan worden als er veel mensen dit gaan gebruiken.
Kunnen de records in gebrek aan samenhang misschien toch nog verbeterd worden  ;D

VlisChris

Hoeveel het er gebruiken maakt niets uit. Jij merkt het niet als ik iemand op de lijst heb staan.
Ik heb er ook 2 mensen op staan. De een omdat die compleet zonder enig respect reageert en alleen moeilijk lijkt te doen om het moeilijk doen, de ander omdat ik dat een vervelend figuur vind. Als je in een topic aan het lezen bent lees je onbewust toch de posts van die mensen, en daar heb ik niet altijd zin in. Dus dan is een ignore funtie wel zo makkelijk :) Maar zoek anders even op het forum. Is een volledig topic over terug te vinden ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Former member 78


AbZ


Hanky Panky

Wel opvallen dat Coned KB dit post, soort van mug die zijn eigen muggengordijn meebrengt  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000