spuiten luidsprekers

Started by koen1985, April 25, 2012, 12:23:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Het is al opgelost....

Als je mijn standpunt vraagt: als je iets gespoten wenst te hebben wens je dat gewoon goed gedaan te hebben! Je vraagt ook niet naar de optie "Kun je het kwalitatief iets minder doen?". Ik kan me ook niet voorstellen dat de spuiter die optie genoemd heeft.. De prijs staat daar los van imo.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

koen1985

Quote from: mijkie on August 12, 2012, 09:11:17
ik vind 400 ook niet gek hoor , je moet als spuiter toch alles nog nalopen ,dan inplakken etc. en  de verf is ook niet goedkoop ......

Het is ook niet extreem duur ,maar als het niet in orde is is elke euro te veel .
Een aantal stofjes in de lak had mij ook niet uitgemaakt .
Maar dit was niet om aan te zien en dan is 400 euro heel duur.

Ik had meerdere malen aangegeven dat het resultaat 100 % moest zijn .
En bij evt meerwerkkosten dit in overleg wel goed zou komen.
Het eindresultaat was voor mij belangrijker dan de prijs .

Als je dan langsgaat om te kijken en er is niks afgeplakt dus intern kabels /demping etc is gewoon meegespoten.
Punten waar door de lak heen gepolijst is zijn bijgewerkt met een lakstift dan nog maar te zwijgen over de zakkers stof sinasappelstructuur.
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

W.Otter

dat is inderdaad not done, vooral dat dit door een 'professional' is gebeurt. Sinaasappelstructuur en druipers plus het niet afdekken van de binnenkant wijst erop dat hier weinig aandacht aan besteed is! volgende keer gewoon naar mij sturen ik doe het voor een prikkie ;) en zo te horen met een veel glansender resultaat!

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

mijkie

al met al is het gewoon zonde als je speakers ver@#$%t worden door gebrek aan aandacht en interesse .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

W.Otter

lekkere reclame voor die spuiter dan.. meubel of autobedrijf?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF