IPOD/IPAD en bijv Pioneer LX-73 bediening

Started by Chester, July 30, 2012, 21:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chester

Ik zie soms door de boen het bis niet meer, hopelijk weten jullie het;

Al geruime tijd ( en in verschillende onderwerpen) probeer ik eigenlijk een fatsoenlijke en makkelijke manier te vinden om zonder tussenkomst van de TV mp3's te kunnen afspelen vanaf mijn media server via LAN op mijn Pioneer receiver. Ik las ergens dat de IPAD zoiets misschien kan, maar ik weet niet Pioneer dit kan. Deze is wel te bedienen met ee IPOD bijvoorbeeld nen de IcontrolAV app, maar volgens mij loopt dit via bluetooth?! En zelfs als dit via wifi/LAN loopt ondersteund de LX-73 geen DLNA voor zover ik begrijp.
Nu lukt het mij alleen via de bdp-lx54 DVD die speler, maar daarvoor moet ik mijn scherm laten zakken om beeld te krijgen.

Ow wacht; zou de IPOD/IPAD dit via de DVD speler kunnen?

Mijn oog valt overigens nog steeds op de popcornhour c-300 met de laatste software updates omdat dit tot dusverre het enige apparaat lijkt te zijn die én films én mp3's EN een display heeft zodat de TV niet aan hoeft. Ik d8 echter dat een IPOD tweedehands wat goedkoper zou zijn :) Voor films moet het scherm toch naar beneden...
Denon AVC-X4700H 4k/8k receiver, Pioneer BDP-LX54 Blu Ray,Tannoy Profiles 638, Tannoy Revolution RC1, Tannoy Mercury M1, SVS SB12-PLUS/2.
Zappiti One SE 4K, Epson TW9400 4K projector, Beamax 244 x 138.
Samsung UE40C7700 LED 3D TV, Samsung Blu Ray