Nieuwe projectoren Q4 2012

Started by Kjelt, July 24, 2012, 12:12:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Hmmm het blijft nogal verdacht stil in het Sony kamp dit jaar. Meestal kondigen ze toch voor de zomervakantie al de nieuwe projectoren aan zoals verleden jaar de HW-30 en VW-95.
Iemand al iets gehoord (evt. geruchten) of daadwerkelijke info of slaan ze een jaartje over omdat het economisch vrij slecht met ze gaat en zodat Epson/JVC hun weer kunnen bijbenen/inhalen?  :D
Anders toch maar wachten tot de Cedia?  :(

Edit: discussie gaat inmiddels over alle merken projectoren dus topic titel maar aangepast

m9

ik vermoed dat ze op een gegeven moment op laser engines over willen stappen en dit nog te duur is voor de ht markt.

bmateijsen

Als er al iets aan te kondigen valt, dan is dat vaak met CEDIA of IFA.

Groet,

Bjorn

eduard


home@the movies

Quote from: m9 on July 24, 2012, 15:46:00
ik vermoed dat ze op een gegeven moment op laser engines over willen stappen en dit nog te duur is voor de ht markt.

We hebben afgelopen week zowel met de mensen van Sony en Epson aan tafel gezeten, niet samen voor alle duidelijkheid  ;D ;D
Ook al mogen we nog niet veel vertellen, het volgende kan ik alvast meegeven, Sony komt met een opvolger van de HW30, voorlopige werknaam HW80, verder nog geen nieuws dat we mogen( kunnen ) melden maar de VW95 zou gewoon in het gamma blijven.

Epson komt met een nieuwe instapper, en ja hoor deze keer wel degelijk met lensshift hiep hiep  :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
De TW9000 en 9000W zouden ook gewoon in het gamma blijven

Beide toestellen zullen op IFA worden voorgesteld, Home@the movies/Cinedream zal hier zoals gebruikelijk een uitgebreide Cinedream tv reportage maken.
Zoals jullie van ons gewend zij houden we jullie op de hoogte van zodra er meer nieuws mag worden bekend gemaakt.

Vriendelijke,groeten
Werner
[email protected]
www.cinedream.be
[email protected]

troje

Nu verklap je een hoop Werner  :P

LittleNinja

Dan doen we net alsof we niets gehoord hebben.. ( technisch gezien voor de meesten ook waar )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

pietnoeck


donaldk

Wel interessante LED modellen, zoals de ACER K750. Of de op Infocomm aangekondigde Panasonics.

home@the movies

Quote from: troje on July 25, 2012, 23:29:19
Nu verklap je een hoop Werner  :P

Sorry,  :-[ maar goed nieuw moet je niet te lang uitstellen hé  ;) ;) ;) ik (we) zijn blij met dit nieuws in ieder geval
Ga je aanwezig zijn op IFA ?

troje

Quote from: home@the movies on July 26, 2012, 15:15:19
Sorry,  :-[ maar goed nieuw moet je niet te lang uitstellen hé  ;) ;) ;) ik (we) zijn blij met dit nieuws in ieder geval
Ga je aanwezig zijn op IFA ?

Het is wel traditie om er elk jaar te zijn, ja :)

home@the movies

Quote from: troje on July 26, 2012, 15:17:59
Het is wel traditie om er elk jaar te zijn, ja :)

Mocht je er reeds een zicht op hebben stuur je mij dan even een pm met de dagen(dag ) waarop je aanwezig gaat zijn? we gaan trachten om langs te komen met de filmcrew om een Cinedream TV reportage te maken.

Groeten
Werner

Kjelt

Quote from: home@the movies on July 25, 2012, 22:51:44
Sony komt met een opvolger van de HW30, voorlopige werknaam HW80, verder nog geen nieuws dat we mogen( kunnen ) melden maar de VW95 zou gewoon in het gamma blijven.
We zullen zien, het zou me wel verbazen als de HW80 een verbetering zou zijn van de HW30 en dezelfde prijs zou houden, als ie goedkoper wordt en de VW95 mee naar beneden zou worden geprijsd zou ik het wel begrijpen. Anders komen ze te dicht bij elkaar in hetzelfde prijssegment. Ben ook benieuwd of er een goedkopere 4k projector komt van Sony.

home@the movies

QuoteBen ook benieuwd of er een goedkopere 4k projector komt van Sony.

Is zeker niet voor direct in de planning opgenomen.

modde239

Quote from: home@the movies on July 25, 2012, 22:51:44

Epson komt met een nieuwe instapper, en ja hoor deze keer wel degelijk met lensshift hiep hiep  :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Daar zit ik op te wachten.... :headbanging:

LittleNinja

Quote from: modde239 on July 26, 2012, 16:34:45
Daar zit ik op te wachten.... :headbanging:
Quote from: modde239 on July 26, 2012, 16:34:45
Daar zit ik op te wachten.... :headbanging:

Niet meteen te hard juichen... Wie weet heeft een mogelijk nieuw model wel beperkingen op andere vlakken..... ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

modde239

Quote from: LittleNinja on July 26, 2012, 20:04:12
Niet meteen te hard juichen... Wie weet heeft een mogelijk nieuw model wel beperkingen op andere vlakken..... ::)

Ja lekkah dan ga het effe voor mij verpesten.... :D

LittleNinja

Ik probeer je alleen nuchter te houden.. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

modde239

Quote from: LittleNinja on July 26, 2012, 22:22:30
Ik probeer je alleen nuchter te houden.. :D

Ik heb al maanden geen alcohol meer gedronken.... :D

McVirusS

Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Epson met Lensshift. Denk dat ik mijn aanschaf van TW9000 even uitstel nog. Wellicht dat prijs van TW9000 wel zakt als er nieuw model uitkomt (ook al is deze lager gepositioneerd dan de 9000).

Melbury

Quoteook al is deze lager gepositioneerd dan de 9000

Misschien heb je dan geen lensshift meer nodig.  ;)

home@the movies

Quote from: Melbury on July 30, 2012, 17:12:35
Misschien heb je dan geen lensshift meer nodig.  ;)

Flauw maar wel een beetje grappig  :clapping: :clapping:

Kjelt

Aangezien het nu over alle projectoren voor 2012 gaat pas ik de topictitel maar even aan *zucht*  :D

Diversity

Oeh dat is dan wel de moeite om te wachten. Zit nou net te kijken voor een nieuwe beamer. Als die nieuwe Epson wat is met lenshift dan uuuh kopuh kopuh kopuh :P.

LittleNinja

Wat ik een goede ontwikkeling vind is dat de topseries van Epson niet meer zomaar door iedere dozenschuiver geleverd kan worden. Alleen nog door Epson gecertificeerde dealers..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"