Revolution

Started by jerrytoet, July 16, 2012, 19:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jerrytoet

Iedere dag besteden we uren achter onze laptop, televisie, en consoles. We gebruiken de auto om naar ons werk te rijden en het vliegtuig om op reis te gaan. De GSM en pc zijn onmisbaar geworden om in contact te blijven met vrienden en familie. Onze maatschappij steunt volledig op apparatuur die op een of andere manier gebruik maakt van elektriciteit... Maar stel dat deze energiebron plots zou verdwijnen... Hoe zou ons leven er dan uitzien?

:pompom: :pompom:REVOLUTION! :pompom: :pompom:



Revolution is an upcoming American science fiction dramatic television series that will premiere on NBC Mondays 10:00/9:00c after The Voice during the 2012–13 television season.[1] The network placed a series order in May 2012.[2] The series is created by Eric Kripke and produced by J. J. Abrams and Bryan Burk. Iron Man director Jon Favreau directed the pilot episode. The series is set to debut on Monday September 17, 2012, at 10 pm.

trailer ziet er veelbelovend uit, kan al niet wachten tot 17 september!  :worship:


Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Zaagstra

Vet kewl.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Xstream

Wordt er nog niet warm of koud van.
Concept is geinig, maar wat ik uit de trailer kan halen doet 't 'm nog niet voor me.
Maarja, eerst zien, dan pas oordelen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Zaagstra

Voor mensen die 15 jaar zonder stroom etc etc geleefd hebben zien ze er nog erg verzorgd en goed gekleed uit. En dat neerstortende vliegtuig sloeg ook nergens op. Ik denk dat ik deze laat schieten. (Die militie leider lijkt trouwens wel heel erg op Obama... Geen idee of dat toeval is, maar als ze iemand nodig hebben om hem te spelen is deze acteur perfect!)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

lestat1234

Quote from: Zaagstra on July 17, 2012, 19:43:13
Voor mensen die 15 jaar zonder stroom etc etc geleefd hebben zien ze er nog erg verzorgd en goed gekleed uit. En dat neerstortende vliegtuig sloeg ook nergens op. Ik denk dat ik deze laat schieten. (Die militie leider lijkt trouwens wel heel erg op Obama... Geen idee of dat toeval is, maar als ze iemand nodig hebben om hem te spelen is deze acteur perfect!)

Walter Zed

Wow, best een geformuleerde mening voor een serie die nog niet 1 ep geaired heeft.
Ik ga het in ieder geval een kans geven, ondanks het mij een klein beetje op Jericho doet lijken.
But who knows, wie weet worden we verrast met een nieuw pareltje :)


Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

alexander2

Aardig maar waarom altijd die bekende zoveel jaren later?
ik verwacht er niet veel van het is NBC en die staat niet bekend om geweldige series en mocht het een hit worden dan moet je maar hopen dat het een blijvertje is.
NBC staat bekend om degelijke series die veel fans hebben om de stekker eruit te trekken.

Awake
The Firm en ga zo maar door.

Xstream

#7
Quote from: Zaagstra on July 17, 2012, 19:43:13
Voor mensen die 15 jaar zonder stroom etc etc geleefd hebben zien ze er nog erg verzorgd en goed gekleed uit. En dat neerstortende vliegtuig sloeg ook nergens op. Ik denk dat ik deze laat schieten. (Die militie leider lijkt trouwens wel heel erg op Obama... Geen idee of dat toeval is, maar als ze iemand nodig hebben om hem te spelen is deze acteur perfect!)

Walter Zed
Zelfde indruk kreeg ik ook. Al was 't epische "alle electriciteit gaat uit" nog leuk om te zien. Al vind ik een globale EMP (daar lijkt 't op) wel wat ver gezocht - want anders kapt je accu van je auto, of 't vliegtuig, er niet zomaar mee. Maar de beelden erna deden me met name afschrikken. Ziet eruit als een matige productie, maar dat zegt niet alles gelukkig. Maarja, de beelden, militie, een meisje wat hulp bij haar oom zoekt zijn psies die zeikverhalen waar ik niet op zit te wachten. Die Obama (lijkt er idd veel op) is de enige acteur waar ik enthousiast over ben in de trailer, speelde ook een puike badass in Breaking Bad. Maar de andere acteurs ... pff ... alsof ze rechtstreeks uit een foute reclame zijn getrokken.

Maargoed, idd maar pas "echt" oordelen als de serie uit is en z'n eerste reviews heeft ontvangen. Maar m'n "gut feeling" heeft meestal wel gelijk :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jerrytoet

Quote from: alexander2 on July 17, 2012, 21:41:51
Aardig maar waarom altijd die bekende zoveel jaren later?
ik verwacht er niet veel van het is NBC en die staat niet bekend om geweldige series en mocht het een hit worden dan moet je maar hopen dat het een blijvertje is.
NBC staat bekend om degelijke series die veel fans hebben om de stekker eruit te trekken.

Awake
The Firm en ga zo maar door.
pff dat moet ook echt verboden gaan worden, elke keer maar weer al die serie's die gecancelled worden, om gek van te worden :(

jerrytoet

pilot is inmiddels online...

iemand al gezien?  ::)

AnubisNefer

Quote from: jerrytoet on September  6, 2012, 16:38:48
pilot is inmiddels online...

iemand al gezien?  ::)

Yup, en ik ga denk ik niet verder kijken.... Beetje te Disney sausje eroverheen, atlhans voor mj dan.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

alexander2

Het is regelrechte pulp hoop geleuter en weinig inhoud.

riwi

Vanavond gekeken. Wel grappig kwa concept, maar de uitwerking is matig. Misschien komt het nog, ik kijk er nog een paar ;)
Doet me een beetje denken aan Terra Nova.

Robbo

Had iets grauwer gemogen, maar het concept spreekt me aan. Af en toe dagdroom ikzelf een dergelijk scenario en bedenk dan hoe ik het zelf zou doen, en wie bijv absoluut niks zou worden (die types in je omgeving die voor 100m de auto naar de supermarkt pakken omdat ze anders moe worden... maw mega afhankelijk van de techniek en maatschappij). 

Ben zelf niet zo'n fan van JJ Abrams, al levert hij vaak wel vakwerk, gaat hij net vaak net wat te ver om het realistisch te houden.

Eerst maar eens kijken of het een seizoen overleeft, anders begin ik er niet aan.  Ik heb nog zoveel series liggen die ik wil zien, en om dan aan een serie te beginnen die mogelijk weer gecancelled wordt....     

alexander2

Quote from: Robbo on September 16, 2012, 15:43:42
Had iets grauwer gemogen, maar het concept spreekt me aan. Af en toe dagdroom ikzelf een dergelijk scenario en bedenk dan hoe ik het zelf zou doen, en wie bijv absoluut niks zou worden (die types in je omgeving die voor 100m de auto naar de supermarkt pakken omdat ze anders moe worden... maw mega afhankelijk van de techniek en maatschappij). 

Ben zelf niet zo'n fan van JJ Abrams, al levert hij vaak wel vakwerk, gaat hij net vaak net wat te ver om het realistisch te houden.

Eerst maar eens kijken of het een seizoen overleeft, anders begin ik er niet aan.  Ik heb nog zoveel series liggen die ik wil zien, en om dan aan een serie te beginnen die mogelijk weer gecancelled wordt....   

Deze haalt de helft niet eens. :D

Xstream

Ik moet zeggen, de pilot viel me mee na 't zien van de trailer.
Maar JJ Abrams zou wat meer van Cloverfield qua sfeer moeten mixen met deze eye candy troep. Want 't is me allemaal te gelikt. Iedereen loopt rond als een model, Justin Biebers etc ... terwijl ze in een wereld leven waar alles toch schaars wordt, zoals haarlak en makeup, zou je zeggen. Draagt allemaal niet bij mbt 't realisme.

Ik wil 't nog niet direct afschrijven. Maar overtuigen doet 't me ook nog niet. Het lijkt wel op een nog geliktere versie van Lost. Zelfde idee, zelfde kleur setting, stukje mysterie, avontuurlijk toneel etc ... Alleen 't mist nog wel karakter.

En je moet ook niet al teveel nadenken over de uitwerking van 't concept, want d'r klopt eigenlijk geen reet van, maar toch heeft 't me ook niet verveelt ... dus naja ... we zien wel :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on September 17, 2012, 21:23:09
Ik moet zeggen, de pilot viel me mee na 't zien van de trailer.
Maar JJ Abrams zou wat meer van Cloverfield qua sfeer moeten mixen met deze eye candy troep. Want 't is me allemaal te gelikt. Iedereen loopt rond als een model, Justin Biebers etc ... terwijl ze in een wereld leven waar alles toch schaars wordt, zoals haarlak en makeup, zou je zeggen. Draagt allemaal niet bij mbt 't realisme.

Ik wil 't nog niet direct afschrijven. Maar overtuigen doet 't me ook nog niet. Het lijkt wel op een nog geliktere versie van Lost. Zelfde idee, zelfde kleur setting, stukje mysterie, avontuurlijk toneel etc ... Alleen 't mist nog wel karakter.

En je moet ook niet al teveel nadenken over de uitwerking van 't concept, want d'r klopt eigenlijk geen reet van, maar toch heeft 't me ook niet verveelt ... dus naja ... we zien wel :)


Een betere samenvatting van dit is niet mogelijk vooral die Biebertjes. :D

riwi

Acteerwerk is triest/beroerd. Irritant bijna.
Ik weet niet of ik het aankan om nog een aflevering te kijken. 'k Heb er nu 3 gezien.

Xstream

Quote from: riwi on October  8, 2012, 15:19:31
Acteerwerk is triest/beroerd. Irritant bijna.
Ik weet niet of ik het aankan om nog een aflevering te kijken. 'k Heb er nu 3 gezien.
Ik heb afl. 3 halverwege uitgezet. Kon 't niet meer aanzien. Dus ben je verder gekomen als ik :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on October  8, 2012, 16:25:11
Ik heb afl. 3 halverwege uitgezet. Kon 't niet meer aanzien. Dus ben je verder gekomen als ik :)

Wen er maar aan want het wordt in de toekomst echt niet veel beter als het om tv series  ( en films ) gaat.
Aparte series waar een verhaal in zit komen al niet meer door de 1e lichting, de tv bonzen spelen op zeker.
Misschien vreemd om te horen maar dit soort series worden fantastisch gevonden door een groot publiek.

Xstream

#20
Zou 't echt zo zijn? Naar mijn mening is 't qua series de laatste jaren echt velen malen beter geworden dan laten we zeggen, 15 jaar geleden. De producties zijn sowieso groter geworden.
Nu wil dat niet direct wat zeggen (eerder 't tegendeel eigenlijk), maar er zijn echt wel goeie series gemaakt de laatste jaren. Alleen zijn 't er altijd maar 1 a 2 per seizoen als 't meezit.

Die flut series heb je altijd al gehad volgens mij, normaal keek ik die ook niet, maar door de betere kwaliteit van TV series kijk ik er tegenwoordig gewoon veel meer. 10 jaar terug keek ik vrijwel geen enkele serie, behalve wat weleens op TV voorbij kwam. Begon bij mij met "24" eigenlijk :) Als je door de goeie series heen bent dan kom je uiteindelijk vanzelf uit op dit soort prut producties uit :)

Maar de laatste 2 / 3 jaar is 't wel wat mager inderdaad. Maar zal ook wel beetje in golf bewegingen gaan vermoed ik. Of misschien zijn we inderdaad al over 't hoogtepunt heen en is 't nu gewoon een kwestie van matige commerciële uitmelk producties.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on October  8, 2012, 18:21:44
Zou 't echt zo zijn? Naar mijn mening is 't qua series de laatste jaren echt velen malen beter geworden dan laten we zeggen, 15 jaar geleden. De producties zijn sowieso groter geworden.
Nu wil dat niet direct wat zeggen (eerder 't tegendeel eigenlijk), maar er zijn echt wel goeie series gemaakt de laatste jaren. Alleen zijn 't er altijd maar 1 a 2 per seizoen als 't meezit.

Die flut series heb je altijd al gehad volgens mij, normaal keek ik die ook niet, maar door de betere kwaliteit van TV series kijk ik er tegenwoordig gewoon veel meer. 10 jaar terug keek ik vrijwel geen enkele serie, behalve wat weleens op TV voorbij kwam. Begon bij mij met "24" eigenlijk :) Als je door de goeie series heen bent dan kom je uiteindelijk vanzelf uit op dit soort prut producties uit :)

Maar de laatste 2 / 3 jaar is 't wel wat mager inderdaad. Maar zal ook wel beetje in golf bewegingen gaan vermoed ik. Of misschien zijn we inderdaad al over 't hoogtepunt heen en is 't nu gewoon een kwestie van matige commerciële uitmelk producties.

Wellicht kort door de bocht maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat heel veel series die hoog scoren zomaar worden gecancelled laat ik het anders zeggen ik begin niet meer aan een serie voordat ik 100 procent zeker weet dat er een seizoen 2 komt.
Gelukkig er zijn nog series die het kijken nog waard zijn maar die 'familiemeuk' begint steeds een groter aandeel te krijgen.


J0ell

Pilot inderdaad ook bekeken. Deze sprak me niet erg aan maar toch besloten om de 2e aflevering er ook maar eens bij te pakken. Inmiddels 5 afleveringen gezien maar toch maar gestopt. Zoals inderdaad aangegeven valt het acteren tegen en er gebeurt niet genoeg om het überhaupt boeiend te houden. 
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.