De Doelen lente hifishow 2004

Started by Harry HT, December 7, 2003, 18:58:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wil

Het ziet er naar uit dat ik op zondag ga (overzicht kan ge-update worden). Ik ga met de auto vanuit Amsterdam, dus ook met mij kan meegelift worden.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Voor de mensen die vanuit het zuiden met de trein gaan. Niet over breda gaan, vanaf daar wordt het klote. De NS besluit komend weekend even lekker te gaan werken. Dat wordt over utrecht dus...

VlisChris

Meen je dat? Verdomme. Moet vanuit Vlissingen..... Nu moet ik toch eens zeer hard gaan kijken of ik niet een auto kan fixen dat weekend, en dat ik stomweg met de auto ga komen.
Het is ook altijd wat met die NS. Ga maar 2 keer per jaar oid met de NS en altijd gezanik....
(oktober 2001 kwam ik uit NewYork terug, geweldig weer gehad, nooit nergens geen problemen afgezien van gezeur met de customs in NYC, en je komt in NL en je hebt meteen knallende ruzie met de NS om maar een voorbeeld te noemen :()
Stomme NS. Sorry, moest even. Wat moe van een tentamen net :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Oow btw: zet mij maar op voor Zondag :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Kijk even via  de routeplanner op de ns site. Die geeft aan waar je in de problemen gaat komen. Ik denk niet dat je vanuit vlissingen veel andere mogelijkheden hebt.

VlisChris

Roosendaal - Rotterdam Lombardijen met de bus :-\
Toch maar eens kijken of ik de auto te pakken krijg. Al vrees ik met grote vrezen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Harry HT

Hoi,
Quote from: christiaan sauer on March 22, 2004, 13:57:57
Roosendaal - Rotterdam Lombardijen met de bus :-\
Toch maar eens kijken of ik de auto te pakken krijg. Al vrees ik met grote vrezen :)
Vroeger :D ging er een bus van R'dam Zuidplein naar Zierikzee.

Van Zuidplein naar De Doelen is geen probleem, je bent er zo met de metro (zonder overstappen).

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

PaulB.

#82
Hi,

@Harry HT,
Zet er voor zondag nog maar een paar bij,
nl. mezelf, raymen en jamesss.

Tot zondag,

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

R

Wie zorgt er voor het gebak trouwens? Zondag natuurlijk :D

jaco

Quote from: Ruben on March 23, 2004, 11:08:34
Wie zorgt er voor het gebak trouwens? Zondag natuurlijk :D
Bedankt dat je het zo vrijwillig aanbied. Ik zie al uit naar wat voor smaak het wordt  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

R

:D

Is alleen een beetje lastig om mee te nemen in de trein. Wel een plan trouwens. Effe wat geld bij elkaar leggen. Dan nog een slachtoffer die het regelt.

Harry HT

Quote from: Ruben on March 23, 2004, 14:10:58
:D

Is alleen een beetje lastig om mee te nemen in de trein. Wel een plan trouwens. Effe wat geld bij elkaar leggen. Dan nog een slachtoffer die het regelt.
TIP !! Appeltaart van Dudok :-* :-*

Gegroet,

Harry

Zie de link:
http://www.dudok.nl/index.php?pageID=132&n=18
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jaco

Quote from: Harry HT on March 23, 2004, 14:30:51
TIP !! Appeltaart van Dudok :-* :-*

Gegroet,

Harry

Zie de link:
http://www.dudok.nl/index.php?pageID=132&n=18
Ha nog een aanbieder, jongens wat fijn, dubbele taart bij de koffie, jullie zijn te goed voor deze wereld  ;)

Ik draag met plezier een paar euro bij, ga het alleen niet halen, maar zo te zien weet Harry de weg, en hij is ook nog eens lokaal bekend volgens mij (hint hint)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

wil

GO Harry, GO!!!  ;D ;D
Schrijf mij maar op voor die paar euro  :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harry HT

Quote from: jaco on March 23, 2004, 14:40:15
Ik draag met plezier een paar euro bij, ga het alleen niet halen, maar zo te zien weet Harry de weg, en hij is ook nog eens lokaal bekend volgens mij (hint hint)
;D ;D,

Wanneer ik 's-morgens even bij dudok langsloop om een appeltaart met slagroom op te halen, zal deze rond 13.00 uur bij de meet & greet waarschijnlijk wat zuurder smaken.

Dus ik weet niet of je citroentaart ook lekker vindt?  ;D

Gegroet,

Harry

p.s. ik wil best wel een powerbuy appeltaart organiseren, maar dan moet ik het wel zeker weten dat iedereen afneemt

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

R

Ha ha , wat een geintje allemaal teweeg kan brengen. Kunnen we dan niet meteen beter een lunch organiseren?

Spacebass

Waaaahhttt Gratis lunch? aangeboden door de Admins?

O0  :o Mega goed idee, bedankt jongens!

Misschien wil ik daardoor zelfs op zondag komen  ;D  ;D

patrick_vdb

Hi,

Ik wilde eigenlijk gaan voorstellen of het geen goed en leuk idee zou zijn wanneer de admins een uitgebreide lunch aangeboden krijgen ;D

Mvrg

Patrick

Spacebass

Vind je dat je het verdient hebt dan?  ;D

patrick_vdb

Hi,

Er is een verschil tussen wat je verdient en wat je krijgt, dus al zouden we het verdient hebben...krijgen we het dan ook? ;D

Mvrg

Patrick

Spacebass


patrick_vdb

LOL ;D

Retorisch idd maar wat is het antwoord? ;D

Mvrg

Patrick

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Spacebass

#98
Quotewat is het antwoord

bedankt voor het antwoord  ;)

Scarp

Harry, ik rij zondag met Patrick mee, dus je kan me in het lijstje erbij zetten. Indien patrick onverhoopt niet kan, dan ga ik waarschijnlijk niet :)