De Doelen lente hifishow 2004

Started by Harry HT, December 7, 2003, 18:58:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Dan maken we er toch tussen 13:00 en 14:00 van. Die tijd komt toch niet zo nauw. Ik vind 13:00  een prima tijd..

Jiri

13:00 uur op beide dagen is prima...ik zal proberen er op 1 van de dagen om 13:00 uur te zijn.

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Raf1

Mijne Heren,

Net is er ruimte gekomen in mijn agenda,
ik ben dat gehele weekeinde van sociale verplichtingen vrij gesteld :o
Behalve het vrplichte boodschappen doen met de wederhelft natuurlijk. ;D
Tja en wat zal ik nu met al die tijd gaan doen?
Enig idee?

Groetjes,

Raf.

Spacebass

#53
QuoteZo SB je weet aardig weg in R'dam.  Jullie hebben in D-H toch ook een lunchroom/cafe Den Engel in de buurt van de Fred zitten?

Bij de Frederik Hendriklaan ja  :D

Ach ik werk wel eens in Rotterdam en mijn vrouwlief is een ex-rotterdamse  ;D

als ik mag kiezen dan wordt het waarschijnlijk zaterdag...zondags moet zoonlief altijd sporten  ;D

jaco

#54
Quote from: Raf1 on March  4, 2004, 15:10:45
Tja en wat zal ik nu met al die tijd gaan doen?
Enig idee?
Zaterdag boodschappen, zondag show ?

Moet ik je dan langs komen halen of zo ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Raf1

Jaco!

Ik en mijn wederhelft hebben besloten om op vrijdagavond al de boodschapen te doen ;D
Dus als ik op zaterdagochtend mijn oogjes open doe hoef ik alleen nog maar mijzelf richting R'dam te slepen.
Dat je nog nooit voorbij Den Haag bent geweest en de weg naar en in R'dam niet weet, wist ik nog niet, dus kom mij maar op zondag ophalen en dan komen we er wel uit.
Het is dan natuurlijk wel de vraag of we om 13:00 ons bij de rest kunnen voegen, dus als je nu heel erg vroeg komt, rijden we eerst naar Den Haag(je weet hoe) en halen Garmt op, die toch op tijd in de Doelen moet zijn en bekend als de bonte HT-er is in R'dam.
Ideetje?

Groetjes,

Raf.


jaco

Nou moet je oppassen  >:(, ik kom voor werk meerdere keren per maand in Rotterdam. Dus ik weet de weg naar Rotterdam echt wel  ;)
tevens be ik vorig jaar er ook geweest.

Ik had niet het iedee om heel erg vroeg te gaan.. Niet dat ik niet vroeg op kan staan, het is normaal 05:20 als ik opsta, maar omdat ik dan uit Friesland moet komen, en daar maar niet om 05:20 op wil staan op mijn vrije zondag..
Verder weet ik ook niet of ik tot sluiting wil blijven (in verband met garmt ophalen en dus weer thuisbrengen.. en die heeft bovendien zelf een auto)

Maar we komen er vast wel uit..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Jiri

Hi,
Den Haag - Rotterdam heeft een hele goede treinverbinding.
Vanaf Rotterdam CS is het naar de Doelen ongeveer 3-4 minuten lopen.
Ik ga in iedergeval met de trein. ;D

Groetjes,
jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Raf1

Jaco,

Ik kan ook met de trein naar Den haag, en dan ga ik met Garmt in zijn Auto naar R'dam.
Aangezien je de weg naar R'dam weet ;D
En Jiri kan je ook met Garmt mee ;D
Tenzij Garmt natuurlijk ook met de trein gaat, of bleef hij slapen in R'dam?
Op zondag moet je ook rustig aan doen Jaco, dus als je mij wilt meenemen heel graag, en zeg maar hoe laat.
Dan ga ik op zaterdag beesten, en met de trein ;D

Groetjes,

Raf.


garmtz

Het zit er dik in dat ik met de trein ga. Scheelt weer dat rottige parkeren in het centrum...  ::)

Jiri

Bovendien heeft Garmtz, maar 1 plekje in de auto over ::)

Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

jaco

Quote from: Raf1 on March  5, 2004, 10:26:35
Op zondag moet je ook rustig aan doen Jaco, dus als je mij wilt meenemen heel graag, en zeg maar hoe laat.
Dan ga ik op zaterdag beesten, en met de trein ;D
Ik wil je wel ophalen zodat je niet met de trein hoeft. Of ik nu via Utrecht of via Amsterdam/hoofddorp rijd maakt niet zo veel uit.
Wil je nu 2 dagen heen ? Zo groot is het nu ook weer niet dat je er 2 dagen kwijt bent. Met een paar uur ben je een heel eind..
Ik kan je rond 09:00 ophalen, dan kunnen we er zat zijn voor 10:00 en nog normaal parkeren. Ik zal informeren of ik bij mijn werkgever zou mogen parkeren, die zit ook ongeveer daar..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Harry HT

Hallo,

Voor parkeerkaarten kan ik eventueel zorgen, het zijn dagdeelkaarten die alleen gelden zijn voor een bepaald gebied.

Het parkeergebied waarvoor ik parkeerkaarten heb is het gebied achter het maritiem museum. Het museum zit op de hoek van het kruispunt coolsingel en de blaak. Het is ongeveer 10 minuutjes lopen naar De Doelen.

Dagdeelkaarten gelden van:
09.00 uur - 13.00
12.00 uur - 18.00
17.00 uur - einde betaaltijd

Wanneer we bijvoorbeeld afspreken om 10.00 uur achter het maritiem museum (wijnhaven/wijnstraat), kan ik je de kaart(en) geven.
Parkeren kost anders al snel > 2,00 euro per uur, zonde van het geld.

Gegroet,

Harry

p.s. Wanneer het niet storm loopt, krijg je kaart van mij voor noppes.

p.s. volgende week ben ik skien :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jaco

Hete tip Harry.
Is dat ook een fatsoenlijke parkeerplaats ? Geen gestripte auto bij terugkomst :)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bmateijsen

Quote from: garmtz on March  5, 2004, 10:43:41
Het zit er dik in dat ik met de trein ga. Scheelt weer dat rottige parkeren in het centrum...  ::)

De doelen heeft een prachtige parkeerplaats onder het gebouw...
Kan je ook makkelijk je mx kwijt ;)

VlisChris

Quote from: Spacebass on March  3, 2004, 20:32:34
Christiaan , o wee als je niet komt!  ;D
Je weet toch dat wij als HTForum leden allemaal koffie en gebak krijgen van Bjorn  ;D

Alleen al die koffie doet het hem ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: Raf1 on March  4, 2004, 15:10:45
Tja en wat zal ik nu met al die tijd gaan doen?

Dat wat ik nu ook ga doen: een bakkie koffie drinken. Ik weet nog een leuk adresje ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eric_audio

Ik weet niet zeker of ik er dit jaar bij zal zijn. Maar als ik ga, kom ik zeker met de trein (prima verbinding vanaf Den Haag), en dan zal ik er zaterdag zijn. Dan kom ik ook even kijken om 13.00 uur wie er allemaal zijn van dit forum. Het lijkt me leuk om jullie eens te ontmoeten.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Raf1

Jaco,

Topie!!!!
En ja ik ben van plan om er 2 dagen te gaan rondhangen.
Er zijn teveel mensen die ik mot en wil zien, en ze komen niet allemaal op zondag ::)
Tenzij ze dat nu in 1 keer wel weer doen :o
Trouwens ik moet er hoognodig weer eens op uit, want dat posten is ook niet alles, en in dat donkere hok is niet goed voor mijn tere huidje ::)

Groetjes,

Raf.

searcher

Quote from: bmateijsen on March  5, 2004, 15:44:25
De doelen heeft een prachtige parkeerplaats onder het gebouw...
Kan je ook makkelijk je mx kwijt ;)

mmm de Metro vanaf Spijkenisse lukt ook of gratis parkeren bij Slinge en dan met de Metro. ;)

Ik ga eens kijken of ik ook kan komen.

                                                            MvrGr Searcher



MarcoV

Harry, als je wil kun je mij op de zondag zetten in je lijst.

Marco

R

De gene die op zondag gaan, houden we wel rekening met het tijdsverschil:D.

VlisChris

Gaat dat zaterdag op zondag zeker in? Goed dat je het zegt dan :P Zou er glad geen rekening mee gehouden hebben ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jeroenskie

ben er bij ,zaterdag OF zondag !

vr gr jeroen

Throwratio

Ik heb de zondag vrij kunnen maken.

Als er mensen mee willen rijden, vanuit Leiden, laat t even weten!

Wouter