De Doelen lente hifishow 2004

Started by Harry HT, December 7, 2003, 18:58:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

#25
Hallo,
Quote from: bmateijsen on March  2, 2004, 10:52:44
Een meet en greet lijkt me geen probleem ;)
Volgens mij heeft hifi.nl weer een stand met PC's in de grote hal. Lijkt me een mooi punt om af te spreken, zeg 14:00 uur..
Op welke dag komen jullie langs bij de meet & greet?

Gegroet,

Harry


p.s. Ik zal in post 1 een lijstje bijhouden
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen

Ik ben net als Garmt ook iedere dag aanwezig voor een verslag van hifi.nl. Groet Bjorn


patrick_vdb

Quote from: bmateijsen on March  2, 2004, 13:48:59
Ik ben net als Garmt ook iedere dag aanwezig voor een verslag van hifi.nl.

Ai, dan kom ik toch maar niet ;D

Nee, flauwe grap. Als het lukt dan zal ik op zondag aanwezig zijn. Dan kan ik gelijk die ooit beloofde koffie bij de hifi.nl stand eens gaan nuttigen

Mvrg

Patrick

blue-eyes

Dat was Bjorn die ons koffie beloofd had op het VAT......... Bedankt Patrick! Was het al weer glad vergeten. Ik zal Bjorn vanavond even hierop aanspreken ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

QuoteVanaf Rotterdam CS is het denk ik 4 a 5  minuten lopen.

Als je niet overvallen dreigt te wordt en een straat in moet rennen terwijl je de buurt niet kent ;D

Dus wanneer gaan we Hifi.nl met zijn allen overvallen?  ;D
Dag en tijd?

Harry HT

#30
Quote from: Spacebass on March  2, 2004, 14:26:16
Als je niet overvallen dreigt te wordt en een straat in moet rennen terwijl je de buurt niet kent ;D
Perron 0 bestaat niet meer, de drugskoeriers staan er nog wel (zij wachten al 3 jaar op een neef die met de trein zou komen vanuit Frankrijk :)).De junks van perron 0 zijn naar de woonwijken gestuurd :D

QuoteDus wanneer gaan we Hifi.nl met zijn allen overvallen?  ;D
Dag en tijd?
Maandag 07.30 uur?
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

QuoteMaandag 07.30 uur?

Ja is goed...Wacht je op mij?  >:D

Jiri

Ja, ik wil ook komen.
Ik weet alleen nog niet welke dag. Dit ivm mijn werk  :-[

Ik hoop er veel van jullie te zien danwel op zaterdag, dan wel op zondag.
Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

MarcoV

Ik denk dat ik er ook ben - weet nog niet exact welke dag.

Marco

R

Heeft er iemand nog iets speciaals om naar te kijken? Van remko weet ik het. Ik hou mijn oogjes open voor chord, MF.

VlisChris

Het is dus gewoon goed te lopen? Hmm, wordt het wel wat aanlokkelijk. Ik hoop dat het gaat lukken, maar ik hou een slag om de arm :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Spacebass

Christiaan , o wee als je niet komt!  ;D
Je weet toch dat wij als HTForum leden allemaal koffie en gebak krijgen van Bjorn  ;D

wil

koffie? gebakje? lekker...  ;D

Zeer waarschijnlijk kom ik ook naar de Doelen. Zo'n meet & greet lijkt me erg leuk, maar ook de optredens spraken me wel aan. Bovendien is de kans aanwezig dat m'n meisje ook mee gaat. Gezellie!

tot in R'dam, wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

bmateijsen

En vergeet de luistershow in de Engel natuurlijk ook niet...  ;)

Spacebass

Oeps   Ik had bijna als geluidstechneut gewerkt bij engel...
Mja echt spannend zou de functie niet zijn...
Een kennis van mij is (of inmiddels was  ??? ) daar hoofd technische dienst ...
grappig misschien kom ik hem daar wel tegen  O0

R

Quote from: bmateijsen on March  3, 2004, 21:18:07
En vergeet de luistershow in de Engel natuurlijk ook niet...  ;)

Wat is de Engel?

blue-eyes

Quote from: Ruben on March  3, 2004, 21:29:16
Wat is de Engel?

Kroeg in Groningen waar de prinsen van Orange zich altijd tegoed deden aan het goede bier van Groningen. Aan de Grote Markt. ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

Nog maals oeps

Je bedoelde blijkbaar niet Engels? (Van zalencomplex/buissnesscenter/hotel/cafe) naast het CS in R"Dam
Van de familie Engels...  ???

jaco

Als ik niet hoef te werken denk ik dat ik op zondag kom.

Jaco

bmateijsen

Engel/ Engels.. ik denk het laatste... Heb het altijd onthouden als de Engel op 1 of andere manier..

He spacebass, zou makkelijk zijn als de Furutechs dan binnen zijn, kunnen we gelijk even uitwisselen ;)

Groet Bjorn

Spacebass

Zou natuurlijk ook kunnen ... als je zo lang kan wachten...maar ik had Jaco al bijna zover dat hij misschien met je mee kwam naar mij toe  :)

blue-eyes

Als de extra bestelling LAPP kabel binnen is bij Jeroenski, kan je die direct voor me ophalen ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

garmtz

O.k. Ik doe maar een voorstel voor een tijd:

Zaterdag en zondag om 13:00 uur bij de stand van hifi.nl?

bmateijsen

Quote from: Spacebass on March  3, 2004, 22:07:47
Zou natuurlijk ook kunnen ... als je zo lang kan wachten...maar ik had Jaco al bijna zover dat hij misschien met je mee kwam naar mij toe  :)

Is ook prima! Evt. nog te combineren met een bezoekje aan Garmt....  ;) Pak ik die regio gewoon in 1 keer  O0

Harry HT

Quote from: Spacebass on March  3, 2004, 21:39:46
Je bedoelde blijkbaar niet Engels? (Van zalencomplex/buissnesscenter/hotel/cafe) naast het CS in R"Dam
Juist ! (CS uitgang centrum en dan aan de rechterkant, daar zit het groothandelsgebouw en Engels)

Zo SB je weet aardig weg in R'dam. 8) Jullie hebben in D-H toch ook een lunchroom/cafe Den Engel in de buurt van de Fred zitten?

Is de meet en greet van za. en zo. verschoven van 14.00 uur naar 13.00 uur of gaat die afspraak weer over wat anders? ::) ::) ::)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."