Vraagje over Current image setting,epsontw9000.

Started by hitsenbits, July 4, 2012, 00:32:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hitsenbits

Ik heb vanavond voor het eerst mijn nieuwe projector afgestelt Epson Eh TW9000 en wat beelden gezien in 2D en die zagen er super uit.Maar toen ik wat wou proberen in 3D lukte dat nog niet,via de PopCornhour C200 dat is dan in half SBS.
Als ik op de knop 3d drukte krijg ik deze melding, The Current input image setting do not display in 3D,  heeft dat met de resolutie te maken?,ik ga met de C200 door de denon avr 3808 heen(beeld/audio)dan nog een splitter er tussen.Ik heb al verschillende resolutie's geprobeert maar helpt niet.

Morgen krijg ik de Oppo bdp-93eu binnen met een hdmi kabel 1.4 high speed heb er ook een bluray , Rio 3D, bij ben benieuwt of dat werkt eerst dan!.Maar de Oppo moet ik rechtstreek aan de PJ hangen kan niet de receiver dat kan die niet aan.
Weet niet of dat er iets mee te maken heeft met de C200 wat SBS (mkv) aangaat.
Groet.
William.

home@the movies

Quote from: hitsenbits on July  4, 2012, 00:32:21
Ik heb vanavond voor het eerst mijn nieuwe projector afgestelt Epson Eh TW9000 en wat beelden gezien in 2D en die zagen er super uit.Maar toen ik wat wou proberen in 3D lukte dat nog niet,via de PopCornhour C200 dat is dan in half SBS.
Als ik op de knop 3d drukte krijg ik deze melding, The Current input image setting do not display in 3D,  heeft dat met de resolutie te maken?,ik ga met de C200 door de denon avr 3808 heen(beeld/audio)dan nog een splitter er tussen.Ik heb al verschillende resolutie's geprobeert maar helpt niet.

Morgen krijg ik de Oppo bdp-93eu binnen met een hdmi kabel 1.4 high speed heb er ook een bluray , Rio 3D, bij ben benieuwt of dat werkt eerst dan!.Maar de Oppo moet ik rechtstreek aan de PJ hangen kan niet de receiver dat kan die niet aan.
Weet niet of dat er iets mee te maken heeft met de C200 wat SBS (mkv) aangaat.
Groet.
William.

Hi William,

Je moet in de popcorn hour bij resolutie 1080 60i kiezen, in 1080 24p gaat 3D side by side niet lukken.

Groeten werner

hitsenbits

Ok bedankt zal ik doen,
Maar nu heb ik volgens mij 'kijk in mijn nieuwe topic' last van een handshake probleem??.
William.

hitsenbits

Hier even een update van mijn 3D gebeuren tot nu toe!.

Ik ben gisteren weer laat in de avond bezig geweest (omdat het overdag te warm was!).
En is me dus eindelijk gelukt om 3d te bekijken op de Tw9000 via de Popcornhour C200 daar heb ik een klein tukje uit Avatar gezien (half sbs-mkv-14 Gb)en dat zag er geweldig uit voor een mkv van 14Gb.
Ik heb op de C200 de resolutie op 720-60hz gezet,op 1080 60i lukte het niet!!.
En op cd tw9000 moest ik eerst in het menu handmatig bij 'Signal' 3d op hals SBS zetten,en toen drukken op de 2d/3d knop van de afstandb.En toen was er 3D.
Gaat dat niet automatich naar 3d overschakkelen?,of moet je eerst in het menu van de PJ'half sbs' aanzetten?.
Maar in iedere geval zag het er heel erg goed uit,veel diepte.

Nu heb ik er ook nog de Oppo bdp-93 bij staan die ook full hd 3d kan weergeve maar dat is me nog niet gelukt,een gewone 2d bluray lukt wel,maar een 3d niet wil ik die afspelen dan krijg ik een wit scherm.De oppo heb ik rechtreeks aan de Projector hangen met daarvoor geshikte kabel.Uitgang achterop 'hdmi1 gaat naar PJ.en hdmi2 gaat naar de receiver voor het geluid.Zal ook wel weer een instelling fout staan.
Groet.
William.

mad1138

3D SBS signalen worden inderdaad niet automatisch gedetecteerd, wat ik handig vind is om het 3D format menuutje onder je User knop te zetten, dan kan je snel omschakelen zonder het hoofdmenu in te moeten.
Synology 211J / Pioneer SC-LX73 / B&W DM604S3 / B&W LCR600S3 / B&W DM601S3 /  HDI Dune HD Smart B1 / Humax IRHD-5300C / Sony PS4 / Epson EH-TW9000ISF / Samsung UE55ES6800 / Logitech Harmony One+

hitsenbits

Ach ja dat is wel handig,zal ik even proberen.
Zijn hier ook nog gebruikers van een Oppo bdp-93 bluray speler??.
William.